Tabulka nie je neukončená, dole je posuvník a tým si posúvaš údaje. Je to dosť nešťastne spravené.
Tabulka nie je neukončená, dole je posuvník a tým si posúvaš údaje. Je to dosť nešťastne spravené.
Bojíte sa Ameriky ako myš mačky ! Ale na to ste už zabudli (alebo vôbec o tom netušili), že po rozdelení ČSFR USA poslala bez nároku na vrátenie 400.000.000 dolárov novo vzniknutej Slovenskej republike na podporu. Viete, koľko to bolo vtedy peňazí? Viac, ako 5 miliárd dolárov v dnešných časoch. A čo urobil Mečiar s Gašparkom, ako hrdí Slováci? Prijali, rozkradli a obyčajní ľudia živorili naďalej. A teraz máte ešte tú drzosť nadávať na USA, pritom Mečiara a Gašparka považujete za hrdinov. Niečo smrdí v tom štáte slovenskom... Demencia ľudí.
Špičkové japonské kombi porovnávať s Octaviou? Vy ste sa asi s koňom zrazili.
Vôbec ma to neprekvapuje, že dominujú Toyoty a Hondy. Ja mám Toyotu Landcruiser 100 a najazdených má už 1.132.000km. Z toho nejakých 900 tisíc som najazdil ja :-) Pred 25.000km som vymenil rozvody. Prvý krát... Ak by mal niekto nejaké otázky, rád zodpoviem.
Výnimočne súhlasím s článkom, aj keď zároveň dodávam, že takého Blahu považujem za pomýleného idiota.
Pred pár rokmi som čítal článok, kde som sa dozvedel, že takí velikáni ako Lasica berú za JEDEN filmovací deň 500 euro. To mnoho Slovákov nevidí za celý mesiac tvrdej práce a o dôchodcoch už ani nehovorím, u nich je to minimálne z troch štvrtín nemysliteľné. Tiež sa pamätám, ako Magda Vášaryová mala raz jeden incident s mestskou políciou, kedy zaparkovala na dvoch miestach (nie miesta vedľa seba, ale za sebou, teda autom zabrala dve miesta) a ešte mala tú drzosť zjednávať, aby platila čo najmenej, hoci jej vtedajšie auto Mercedes E Coupe (opravne ak sa mýlim) nepatrilo medzi najlacnejšie a ojazdené ho určite nekupovala. Proste títo ľudia sú "za vodou", avšak sú zvyknutí na takú vysokú životnú úroveň, že keď im zostane "len" 1000 euro na mesiac, tak sa už považujú za žobrákov. Mali by mať viac pokory a skromnosti.
Prečo by mali mať iné priezvisko, aké má on? Ty tušíš, že mali iné?
Hrôza to čítať, ale dôležité je, že ste to prežili, hoci iní to šťastie nemali. Neviem, či máte na mysli ten panelák v Prešove? Súhlasím, že všetko sa deje z nejakého dôvodu, no niektorí ľudia nemajú to "šťastie" za celý život zistiť, prečo. Mne zomrel syn po autonehode, už sú to desiatky rokov, ale mráz mi prejde vždy po chrbte keď si na to spomeniem. Ja a vinník nehody sme prežili, neviem prečo. Doteraz neviem, prečo som musel prežiť ja a môj syn nie. Keby som to vedel ovplyvniť, tak by som to chcel naopak.
Mena má byť dolár a nie euro, ale to je asi jedno.Len pre presnosť :-)
Môjmu synovcovi prišiel list ešte keď mal Hondu, on bol tretí majiteľ auta a auto bolo v dvoch iných štátoch registrované (každý majiteľ ho používal v inom štáte) a aj tak mal nárok na bezplatnú výmenu a to auto v tom čase malo 8 rokov. Tomu hovorím služby ! Nie ako vo VW Group, kde smutným a nahnevaným PRVÝM majiteľom ponúkali "až" 50% zľavu na výmenu ROZTRHNUTEJ rozvodovej REŤAZE a ešte k tomu bolo auto aj v záruke ! Ale VW sa "nesral" a chcel aj na tom zarobiť. Ako je vidieť, Japonci rozmýšľajú "trošku" na inej úrovni. Firma Takata bola založená v roku 1933, ale kvôli týmto problémov s airbagmi ceľkom pochopiteľne zbankrotovala v roku 2018. Či ju niekto vzkriesi je otázne, ale s takým pošramoteným menom už asi ťažko. Táto aféra s airbagmi nechala padnúť firmu s 50.000 zamestnancami a s ceľkovým imaním 718 miliárd eur.
Ja si zas viem predstaviť SNS na smetisku dejín a jeho hlavného aktéra kpt. Danka alias Generátora náhodných slov vo zvieracej kazajke na záchytke v psychiatrickej liečebni.
Kedysi ešte za boľševika bolo nepísané pravidlo v tuhých mrazoch hneď po naštartovaní dupnúť plyn na podlahu, nech sa motor "rýchlejšie zohreje". Vďaka tejto unikátnej vychytávke bolo treba robiť generálnu opravu motora každých 30.000km...
Som dôchodca - starý páprda, ale nemôžem si pomôcť - ten interiér je veľmi vydarený aj podľa môjho konzeratívneho oka. Rád by som si vyskúšal také autíčko.
Aj v takej zaostalej krajine, akou je Rusko poisťovne motivujú vodičov zníženými cenami poistného, ak majú v aute autokameru. Ak by sa inšpirovali aj slovenské poisťovne, väčšina vodičov by mala kameru v aute a potom by sa aj takéto tragické nehody ľahšie vyšetrovali. Ako sa to stalo a pod. by videli ako na striebornej tácke a nevznikali by žiadne dohady, špekulácie a nedajbože aj ovplyvnené a skreslené výsledky vyšetrovania nehôd.
Ja osobne by som si už iné, ako japonské auto nekúpil. Mám mnoho ročné skúsenosti s japonskými značkami, hlavne s Toyotou. Ani to tvrdiť, že sa kazia minimálne nemôžem, pretože sa nekazia vôbec. Mám Toyotu LC 100 V8 a má za sebou prvý milión a niečo. To auto nebolo nikdy pokazené a nič nenapovedá tomu, že by sa malo pokaziť. Samozrejme dodržujem pravidelný servis. Olej ide von každých 10.000km a na oleji rozhodne nešetrím. Videl som však aj veľmi zhumplované Toyoty po taxikároch a kuriéroch a tiež si pochvaľovali, aj keď servis také auto často nevidelo. Nech si kúpi každý čo chce, ale ak chce spoľahlivo jazdiť dlhé roky, nechce sa stresovať čo zase sa pokazí, strácať čas a peniaze na opravy, tak nech zvolí japonské auto a tým nemyslím japonské auto vyrobené v Turecku... Musí byť z Japonska. Vin kód sa musí začínať na písmeno J
Žiaľ toto sa môže stať každému z nás, že stretneme niekoho v protismere, ktorý dostane mikrospánok, alebo mu príde nevoľno tak, že to namieri do protismeru - rovno do nás. Toto je jediná vec, ktorej sa ja osobne bojím keď cestujem. Najazdil som milióny km bez nehody z vlastnej viny, ale prežil som 3 nehody z ktorých dve boli vážne a jedna z nich bola tak vážna, že samotní lekári tvrdili, že to bol zázrak, že som prežil a vrátil sa naspäť do normálneho života. Učil som sa znova chodiť, znova rozprávať... Som rád, že som to prežil. Napriek tomu ma stále baví šoférovanie a tak, ako vždy, stále si dávam pozor pri šoférovaní. Je to aj o smole a šťastí, či vás niečo nestretne. Môžte si dávať pozor koľko chcete, keď stretneme v protismere kamión, ktorý to napáli rovno do vás. Úprimnú sústrasť rodine. Ja viem, čo je to stratiť osobu blízku a je to omnoho horšie, ako sa sám zotavovať po autonehode.
Tak to som naozaj nevedel ! Dám ich nechať skontrolovať. Ďakujem za radu.
Mám Toyotu Landcruiser 4,7 V8 z roku 2002. Auto mám od 198.000km od roku 2004. Doteraz som na aute najazdil 909.000 km, čiže auto má 1.107.000 km.Na motore sa nemuselo robiť NIČ. Rozvody? Pôvodné. Brzdy som menil 5x, tlmiče 3x, ložiská som myslím ešte nemenil... To auto ma na servise stálo menej, ako Citroen C5 HDI, ktorú som mal 3 roky ! Nech mi niekto hovorí o drahých náhradných dielov Toyoty... Nič sa doteraz nikdy nepokazilo. Menia sa len spotrebné veci. To auto zničí len nukleárna bomba.
Inak by si písal, keby tvoje dieťa bolo v ohrození zdravia a kvôli idiotom, ktorí nevedia už čo zo sebou by sanitka mala meškanie a tvoje dieťa by zomrelo. Spamätaj sa, kým nie je neskoro !
Pozor. Jedno auto mám, kde je bezkľúčové štartovanie a druhé, kde je kľúč. Takže žiadna jaskyňa. Ale nikdy by som netvrdil, že kľúč je primitívny systém.
Odporúčame