Anglosasa čaká pokorenie - bez likvidacie dolára a eura aj s majitelmi monetárneho systému sa to nestane. Alebo sa kreatívne transformujú, čo aj majú vo svojom scenáry vývoja
Podľa:vlákien iba prvá úroveň času |
najnovšie po najstaršie najstaršie po najnovšie |
Pohlad obycajnej zeny by mohol spocinut obcas aj na faktoch a nie len na mytoch.A faktom je to,ze Ceskoslovensko s Velkou Britaniou nikdy ziadnu takuto zmluvu podpisanu nemalo.Malo ju podpisanu len s Francuzskom.Takze ,ak niekto zradil ,tak Francuzi.Takze mytus sa hodi ,ked treba oblbovat volicov,ze?Ked vidime ako kradli a kradnu smeraci(naposledy nam o par miliardach porozpraval "Strapaty" narkoman v debate s dalsim zlocincom Trnkom),tak by som sa radsej velmi obaval o osud nasho investicneho zlata,ak by bolo presunute na Slovensko!Aj ked na Slovensku sa najde dost takych,ktori by im za jeho rozkradnutie este zatlieskali...
Ja súhlasím len s jednym Ficovým výrokom : „Môžem vás ubezpečiť, že v roku 2014 už v politike nebudem,“
Bohužial, klamal ako vždy.
diskusia o mnichovskej zrade nie je predsa zakazana ani trestna
mozu sa skumat detajly historicke fakty, mozu sa pocitat obete, takze urcite to nie je podobne
ale pripravovany velky israel ktoreho sucastou ma byt aj slovensko ma pevne stanoveny zakaz diskutovat holokaust, na toto je narod slovensky pripravovany uz destarocia
aj Hitler bol toho sucastou
a kohio napd bol priodat sa k Bruselofasistom a ku NATO ?
sme na tom fculek este horsie
pridalo sa Slovensko? alebo nas pridal predal Dzurinda ?
Jasne , šak vy ste dali Dzurindovy hlas aby nas zapredal nadnarodnemu kapitálu a NATO atď. A ďalej podporujete jeho politiku cez terajšiu opozíciu .Teraz robíte to isté len stým rozdielom ze nás Kiska zapredal Sorosovi a USA ako prezident, , a zase ho idete volit ! Kto z vás sa zamyslel nad tým čo Kiska ako prezident SR urobil pre nás pre obcanov SR nič. Akurát nás okradol o milióny na daniach , sa keď sa vozil na lietadle domov . Hovorí sa komu niet rady tomu niet pomoci .
Ešte i to, že československý vojaci bojovali za V.B, všetku vojenskú a civilnú pomoc ČSR počas 2 sv.v. sme museli V.B. po vojne zaplatiť ako požičku.
Takže dovera?
Neklam ... platili sme si iba vlastné jednotky, ktorej technika ostala vo vlastníctve čs. republiky i po vojne.
Kto bojoval v rámci britských jednotiek, tak samozrejme neplatil nič, lebo bojoval s majetkom britskej armády.
shark-nekecaj museli sme platiť aj poslednú šnúrku do vojenských baganží vojakov ktorí nielen bránili VB ale aj padli za ňu.
Prečo sme my Slováci vôbec bránili VB , keď nás zradila VB s Francúzskom , bola to Mníchovská zrada! keď nás ČSR predali Hitlerovskemu Nemecku
fašizmu. A je snutnecz aké si museli viac mal v ktorí bránili a položili životy za VB museli financovať , toto je tá podlosť kapitalistického systému . A koľko zlatá bolo zo ZSSR odvezeno do usa za zbrane dodáné počas 2 svet.vojny? Celý kapit . systém je len , o zisku ,kariére ,moci o. penezoch,, peniazoch a penizoch . Čím viacej chudoby tým viacej milionárov dokonca už aj miliardárov a SR čím ďalej sa viac zadlzuje . Ale media sa tešia že máme ymuz my v SR miliardára . Ten SR z bludy zadlzenosti nevyvedie skôr SR kúpi.
dobrodej - +++++++,presne tak,ako pises,ze za vsetko sa muselo platit,.....
Veriť V.B. môže naozaj len veľmi naivný človek.Veď od činnosti ako koloniálnej veľmoci vykonávala len činnosti z ktorých doposiaľ sú výbušné situácie.Napr. rozpade Osmanou stanovenie hraníc,kde Kurdov rozdelili do viac ako piatych štátov atd. vždy v v zmysle hesla rozdeľuj a panuj.
To iste Pakistan, India, Banglades. A OTRAVENIE TRETINY CINANOV OPIOM, aby bol kseft / a ked sa cinsky dvor branil / tak potlacil jej odpor opakovane vojenskou agresiou
nuž a ved sme tento rok boli prave svedkami toho, ako sa Mnichovska zrada nijako napadne - teda nijako dostojne, primerane svojmu významu, teda dosledkom pre Cechov a Slovakov - nespominali žiadne majoritne media...
++++++++++++++++ už som tu pisala viackrat, ale niektori česki historici pokladajú a jednu, alebo hlavnú pricinu mnichovskej zrady konkurenciu československej ekonomiky - ťažkého strojarstva a hlavne zbrojarskeho priemyslu Veľkej Britanii a Francuzsku. Islo vraj hlavne o perspektivny trh v Cine, zmietanej dlhodobo občianskou a zaroven protijaponskou - práve tam začali moderne a vykonne česke zbrane vytlačať produkciu GB a FR...
Ospravedlnenie?! To je podobna situácia ako s Hirošimou a Nagasaki - Američania pokladajú túto jednu z najväčších zločinov v dejinách ľudstva za svoj chvályhodný úspech v boji proti nepriateľovi... Minuly vikend prisiel na ofic. navstevu Japonska papež František a navstivil obe tieto mesta, odslužil omše, predniesol reč, v ktorej na to upozornil a nekompromisne odsudil tento zversky čin
Do Číny dodávali zbrane hlavne Taliani, Nemci, Američania ale i Rusi .... skrátka celý svet a predstava, že ČSR "vytláča" veľmoci ako vtedy Francúzko a VB je smiešna ....
ZSSR / intenzivne od 1937 vela zadara - ako pomoc Cinanom proti Japonsku
TALIANSKO - esport hl. po 37, celkovy objem maly, USA - AZ OD 41! Nemci - od 36-37 zacinaju dominovat, GB od 29 do 36 tanky, zbrane - potom UPADA, FR od druhej polovice 20-tych rokov do cca. 40, hlavne Peugeut - tiez tanky, tazka technika,
ZBROJOVKA BRNO od cc. 24 - hlavne oblubene lahke gulomety / velky objem - MNICHOVOM KONIEC
"ZB vz. 24 7.92×57mm Right after the ZB vz. 98/22, Brno started producing the shorter ZB vz. 24. Around 100,000 were imported by the Central Government of China between 1937 and 1938, and several tens of thousands more by provincial governors.
ZB vz. 98/22 7.92×57mm After World War I, German arms exports were banned under the Treaty of Versailles, and weapons companies of other countries stepped in to fill the gap.Czechoslovak Brno produced and exported a modified version of the German Gewehr 98. Records show around 200,000 were shipped to China between 1927 and 1939.
ZB vz. 26 7.92×57mm Between 1927 and 1939 Brno exported around 30,000 ZB-26 machine guns to China. P Chinese production started in 1927, originally in Taku, but with many other arsenals soon following suit. It was the standard light machine gun since 1934 and the most common through the whole war, with many arsenals each producing several hundred weapons per month. The gun never received its own designation in China, but was always simply referred to as the "Czech Light Machine-gun".
Praveze na takychto statistikach je dobre vidiet, ako sa menil podiel jednot. statov na importe zbrani do Ciny. Vieme, ze pricinou vojen je hlavne HLAD po novych trhoch a po surovinach. Umenie nie je vyrobit, ale predat... Konkurencia sa nelutostne NICI / ako nase polnohospodarstvo, zbrojny priemysel a VOBEC KOMPLET VSETKO
Hmm, regulienka na historické súvislosti sa treba dívať s odstupom a bez emócií. O zverstvách hitlerovského nacizmu sa toho píše u nás aj v Európe dosť aby si ľudia mohli uvedomiť hrôzy, ktoré sa diali v II. sv. vojne. Pravidelne sa tomu venujú pri každom výročí aj naše denníky. Čo sa však týka vojny v tichomorí - ľudia nevedia prakticky nič - okrem zhodenia atómiek na Japonsko. Mám dojem, že dnes už dosť ľudí chápe Japonsko ako obeť zlovôle amerického imperializmu, ktoré si potrebovalo vyskúšať novú zbraň. Mám dosť kníh od rôznych autorov, ktorí túto časť II. sv. vojny presne popisujú - pre žiadneho z nich nebolo Japonsko obeťou ale nemilosrdným agresorom, ktorý v krutostiach ešte prevyšoval esesáckych vrahov. Ich priam náboženský fanatizmus nepripúšťal kapituláciu. Američania pri bojoch o ostrovy, stratili tisíce vojakov a vedeli, že pri priamom boji o Japonsko by to boli až státisíce. Odmietnutím ďalších obetí mohli rozhodnúť len bombardovaním miest - mali na to tisíce bombardérov.
Pri bombardovaní používali ako napalmové aj trieštivé bomby - kým by Japonci pochopili nezmyselnosť ďalšieho odporu, zahynulo by - bez nadsázky milióny Japoncov. Nechcem ospravedlňovať američanov za použite atómiek - ale viacerí autori tvrdia, že v opačnom prípade by bolo obetí na životoch ďaleko viac. Je dosť konkrétnych informácií, čo sa dialo v tých dňoch okolo Hirohita - a ako sa rozhodoval. Ale ako som vravel, na pochopenie nestačí zopár kusých internetových článkov - treba prečítať k tejto téme viac kníh - dajú sa zohnať.
a o kotre ostrovy to amici tak museli bojovat? o Manhatan ?
kedysi britania potom USA chceli obsadit celu aziu, Indocinu, mat zakaldne na vsetkych ostrovoch
cize amik tam bol agresor okupant.
-------------------------------------- -------
Japonci boli Rotschildovou koloniu viac ako 200 rokov a aj rokaz na Pearl Harbour prisiel od Rotchilda, cisar bol jeho figurka, a bolo to preto ze obcania USA sa mali za vojny dobre, pracovalo sa za na 3 smeny
vsetko sa vyvazalao do sveta obom bojujucim stranam a amik do vojny nechcel ist
deep state nedokazal prievoest USA priamo do vojny a tak musel byt Peral Harbour, mimochodom plan Pearl Harbour bol stary vyse 20 rokov a vypracovany v UK.
Rotchild az doteraz ovladal cele Japonsko a ABE je jedn z hlavnych predstavitelov DEEP STATE a ludstvo prave bojuje o jeho odstranenie, s tym suvisi introniizacia sucasneho cisara a aj navsteva papeza
knihy anglizionistov o vojne v Tichomori nemaju zmysel a je jedno aky pocet ich napisu
+++++++++++++++++++++++knihy anglizionistov o vojne v Tichomori nemaju zmysel a je jedno aky pocet ich napisu +++++++++++++++++ GENIALNA VETA, deltoid +++++++++
vicino o tých stratách na Japonských ostrovoch asi máš pravdu ,len tu išlo o civilistov a zločiny proti ľudskosti a myslím ťažko je to len zdôvodňovať tak,že veď aj Japonci boli vraždiace monštrá po Indočíne.To isté doslova zničenie Drážďan kobercovým náletom doslova s upálením časti civilného obyvateľstva,pričom nešlo o mesto nejakým potenciálnym vojensko hospodárskym významom.
Vicino, v mnohom s Tebou suhlasim, v mnohom mas pravdu, Japonci boli kruti vojaci. Ale UVEDOM SI, ze spravy o vojne v TICHOMORI isli CEZ AMERICKY FILTER, cez cenzuru / TO ISTE AKO IRAK, aj ked Japonsko bolo samozrejme agresorom! Uvedom si tiez, ze islo o BOJ ZLODEJOV O LUP, o VZAJOMNY boj KOLONIZATOROV medzi sebou a Japonci boli vo viacerych krajinach VITANI ako osloboditelia spod franc., holand., britskeho, ci americkeho jarma - THAJSKO, INDOCINA, este davno predtym TCHAJVAN. Tchajvanci povazuju Japonsko AJ DNES ZA OSLOBODITELA OD US KOLONIAL. NADVLADY a maju s Jap. nepretrzite najpriatelskejsie vztahy. / SLI PREDSA S HESLOM "vytvorit spolocnu VELKU VYCHODOAZIJSKU SFERU SPOLOCNEHO ROZVOJA"! Zli boli Japonci hlavne k Cinanom a Korejcom / tu posobil faktor podceňovania anglickym OPIOM stale chorej a obcianskou vojnou zdecimovanej Ciny, slabej, za Japonskom silne zaostavajucej Korey... Pravidelne napalmove nočne bombardovania hlavne drevenych jap. veľkomiest od jesene 44
prinašali "žne" desaťtisícok CIVILNYCH obetí v ramci jedineho naletu. 10.III.45 sa konal najkrutejši nalet - bombili dookola suvisle obytne stvrte - NEBOLO UNIKU - zabili za par hodin tejto jedinej noci 100 000 civilov! - To je viac, ako priame obete NAGASAKI!
Atomova bomba bola jedine demonstraciou sily v zaujme zabezpecenia si vyhodnej pozicie pri naslednom deleni dobytého územia, "trhov"
Deltoidovi nemá zmysle odpovedať - ale - tie knihy nie sú cez filter. Sú to monografie jednotlivcov, z ktorých niektorí to zažili na vlastnej koži. Súhlasím, že v tej oblasti išlo o koloniálne presadzovanie sa veľmocí - ale že by boli Japonci osloboditelia ? Všade kam prišli, to bola krutá koloniálna nadvláda. A že boli krutí len tým smerom ? Prečítaj si napr. Singapur, Midway (Fučida) , Guadalcanal - je ich veľa alebo aj beletristické spracovné podľa skutočných udalostí - Nahí a mŕtvi, Zajatý japoncami, Most cez rieku Kwai, Potkan kráľ - tiež je toho veľa. Kruto sa správali aj k zajatcom - zo športu usekávali angličanom a američanom a ďalším zajatým hlavy, rezali ich na kusy, upaľovali. Pokrik "banzai" určite poznáš - hromadná rituálna sebevražda namiesto kapitulácie. Končím dosť drsno - myslím si, že tak ako hitlerovský fanatizmus potreboval dostať poriadnu po pa..li - tak potrebovali dostať po nej aj ešte fanatickejší Japonci. Mám dojem, že to pomohlo.
"zo športu usekávali angličanom a američanom a ďalším zajatým hlavy, rezali ich na kusy" / tak toto je z velkej casti beletria Vicino. Iste dochadzalo ku zverstvam, ale o nic zverskejsim, nez ake pachali napr. slovenski vojaci v ruskych dedinach... vojnove zverstva vyzeraju vsade rovnako / vid Vietnam, Iracku Faludju, bestialne povrazdene afganske rodiny, vyvrazdene dediny...
Libyu / z cerstvej pamati. Japonska beletria urobila rovnake bestialne zvery z Rusov... Pri obsadzovani Okinawi Americania vyvrazdili tretinu obyvatelstva ostrovov / palili ich zaziva / zeny, deti / plamenometmi v bunkroch
anysta mrzí ťa to ,že v opozícii sa nenájde ani jeden politik ,ktorý by mu v rozhľade , a v predvídavosťi siahal aspoň po päty.Nože mi z tých opozičných politických strostokancov,povedz ktorí by vedeli lepšie riadiť štát.
Ak veci okolo seba vnímaš, ako náhody, ťažko zistíš, že sú za nimi riadiace procesy a sily, ktoré ich naplánujú a nariadia a sily, ktoré ich realizujú.
Hitler a Nemecko boli silou, ktorá určité procesy realizovala.
Môj blog k rozpadu ČSR a procesy, ktoré viedli k 14. a 15. marcu 1939.
https://domino50.blog.pravda.sk/2016/03/14/ r…
Hitler prišiel k moci v čase, kedy Nemecko bolo v obrovskom chaose.
V r. 1933 nemalo Nemecko armádu, flotilu, letectvo, delostrelectvo, tanky.
Mali zbrane z 1. sv. vojny.
Potom:
Nemecku boli odovzdané zdroje celej Európy:
Francúzsko, ČSR, Maďarsko, Rakúsko, Poľsko, ako koridor pre ťaženie na východ a i.
Hitler zjednotil EU.
To armáda EU pod vedením Nemecka stála v júni r. 1941 na hranici so ZSSR v počte vyše 6,5 mil. mužov.
100 tis diel, 15 tis tankov, 15 tis lietadiel.
Ako to mohlo Nemecko vyrobiť SAMO?! za 8 rokov?
ČSR bol skonštruovaný štát práve pre tento účel
Preto Mníchov tvorcovia ČSR označujú slovom agreement.
Za pozornosť stojí otázka, že PREČO teraz a PREČO Fico žiada presun zlata z Anglicka na Slovensko ???
Veď
Fico už nie je na to kompetená persona !!! Vyzerá to byť nariadenie MAFIE, ktorú musí ešte stále Fico poslúchať,
ako vtedy,
keď po Kuciakovej vražde vyložil na stôl 1 milión eur, z doposiaľ nevysvetleného zdroja, čím sa len strápnil !!!
Odporúčame