Ľudia boží, vy ako zmyslupná a dôstojná čitateľská klientela by ste mali vedieť, že besednica ako žáner je postavená na spomínaní. Zároveň, žurnalistika je založená na zaujímavosti, aktuálnosti, pravdivosti, pohotovosti, novosti, stručnosti, zrozumiteľnosti a objektívnosti. Je17. november, výročie pádu socializmu a tak som chytil všetky tieto atribúty. No tak ale sorry, teraz sa mi akosi nechce písať o biblii a ani o kmeňových bunkách z pohľadu vedy, ale inak nezakazujem - môžete aj rozšírne teraz o tomto, kľudne aj komplexný žurnalistický rozbor. Vidím ale teda - že bude lepšie radšej niečo vymyslieť o somárovi, káve a rozvrtenom chvoste na pláži a plantáži... Vidím, že kávu tu dnes predáva už každý podomový predajca a odborník, a tak mi aspoň vytknú, že sa na palntáži nepraží, hoci na ňu slnko sadisticky tam praží. A prídem na to, že káva sa vlastne ešte aj priemyselne speká, spražuje na linke ani spekaný karbid. Tak dobre. Som poučený do žurnalistiky.