plny suhlas a respekt. mozno ked sa v tom clovek vezie, tak mu to pripada ako dopohody auto (i ked teba za nim ide slak trafit), no presne, neviem si to predstavit na zapnutej klime pri predbiehacom manevri do kopceka, to chce fakt pevne nervy, ked zvazim co to dorobi s mojim 150konovym dvojlitrom (a to som este lahsi ako yeti). alebo inak, ked jazdim stylom, ze mi staci 1.2 motor, nepotrebujem yetiho, yeti je podla mna velke auto, ktore ked si kupim, tak nie preto, aby som sa vozil sam a denne 3 kilometre, to si clovek vyberie aj vhodnejsie auto. btw osobne vobec kategoriu a la yeti nechapem, ale tak to uz je o niecom inom. jednie ze by imidzovka? (btw v dobe ked sa pretriasaju emisie pomaly na kazdom rohu zaziva vzostup kategoria, ktora zakonite musi mat horsie emisie i spotrebu ako podvozkovo rovnako velke "klasicke" auto a to o hodne...tomu ja hovorim totalny uspech marketingu)