Takže, keď tvrdíš, že nie je dôležité kde sa auto vyrába, potom tých 200 000 zamestnancov pracujúcich v automobilovom priemysle na Slovensku väčšinou pre ZAHRANIČNÉ FIRMY vlastne robotu nepotrebujú (hajde presuňme výrobu to je jedno kde). Absolútne nerozumiem o čom točíš. Ak si si prečítal môj prvý príspevok dôkladne, tak by si nesplietal dve na tri že ten kto to vlastní je najdôležitejšie. Prečo presúvajú S90 a nie nejaký lacný šit - pretože majú na ňom vyššie zisky. Chceš mi povedať že bude Hyundai nosiť i10 krížom cez celý kontinent pri PRIEMERNEJ ziskovosti 750 € na auto.
https://auto.pravda.sk/magazin/clanok/40297 7…
A preto hovorím aj keď to nazveš NEMECKÉ ČÍNSKE alebo neviem aké auto je to jedno, mňa nemusí zaujímať konečný vlastník, a či je to TATA , MING SUNG alebo hockto na slovensku dávajú prácu obrovskému počtu ľudí platiacich dane. A WV, PSA KIA určite nepresunie výrobu do Číny aby ich začal ich dovážať do EU.