Pozri sem:
http://cleantechnica.com/2013/03/26/aluminum …
a zmeníš názor, snowman, pretože tá ľahká hliníková batéria ti umožní jazdiť až 1000 míľ.
Pozri sem:
http://cleantechnica.com/2013/03/26/aluminum …
a zmeníš názor, snowman, pretože tá ľahká hliníková batéria ti umožní jazdiť až 1000 míľ.
Netreba kupovať druhé auto so spaľovacím motorom, stačí kúpiť len túto batériu na dlhé cesty:
http://cleantechnica.com/2013/03/26/alumin um…
Vydrží cca 1000 míľ, a keďže je z hliníka, tak je ľahká, a dá sa použiť aj hliník, recyklovaný z plechoviek od piva a Coly, ktoré teraz len ležia bez úžitku takmer všade na Slovensku, a len znečisťujú životné prostredie. To by ale politickí "trafikanti" z Recyklačného fondu museli o tom niečo vedieť ...
Teslovo auto jazdilo na elektrinu, vyrobenú z energie neutrín, ktoré súčasná veda nazýva "reliktové", pretože podľa doposiaľ platnej teórie, ide vraj o neutrína, ktoré vznikli pri Big-Bangu, a rozpínaním vesmíru sa ich vlnová dĺžka natiahla až do oblasti mikrovĺn. Tesla dokázal využívať energiu týchto "reliktových" neutrín aj na pohon trojfázového motoru, ktorým poháňal automobil zn. Pierce Arrow,
a vedia o tom aj vo firme Tesla Motors:
http://www.teslamotorsclub.com/showthread .ph…
ale nejakú dobu to ešte potrvá, kým znovu objavia to, čo vedel Nikola Tesla už takmer pred storočím.
Ja by som sa tam vybral, ale vzal by som si aj túto "doplnkovú" batériu:
http://cleantechnica.com/2013/03/26/alu minum…
ktorá vydrží poháňať EV cca 1000 míľ.
Dnes je už EV oveľa výhodnejší, ako auto so spaľovacím motorom, a vie to aj nórska vláda, a tak by sa tam aj tí naši ministri mali vybrať na školenie, ako rozumne vládnuť ;o)
Odporúčame