Záleží, na čo sa používa. Ak za účelom podnikania (používaný ako monitor na firmné prezentácie) , tak áno. Ale ak ide o pozeranie programov, je to nedaňový náklad. Preto je to úplne absurdné pri firmách.
Záleží, na čo sa používa. Ak za účelom podnikania (používaný ako monitor na firmné prezentácie) , tak áno. Ale ak ide o pozeranie programov, je to nedaňový náklad. Preto je to úplne absurdné pri firmách.
Držím Vám palce, obaja ste fajn ľudia.
V tom vyjadrení Ministerstva financií je uvedené, že sankcia môže platiť, ak si ju schvália úplne všetci v dome, aj budúci vlastníci, ak sa nejaký byt predá. To znamená, že klasickí zanášači chodieb by museli najprv písomne súhlasiť so sankciou proti nim samým a až potom im môže byť udelená. V praxi je to nereálne. ZLSBD takto nahovára správcov a zástupcov vlastníkov na postup, ktorý je ľúbivý ale nie legálny a potom príde SOI a správca dostane pokutu. Predpokladám, že sa potom bude súdiť a zase si platiť právnika zo ZLSBD, hoci aj tak prehrá. ZLSBD ale zarobí. Neuveriteľný biznis plán. Vytvorím ti problém, aby som ti ho mohol riešiť :-)
ZLSBD zase píše nezmysly. Vyjadrenie Mnisterstva financií ako tvorcu zákona o vlastníctve bytov:
“V danom prípade zákon o vlastníctve bytov neupravuje zodpovednosť vyplývajúcu z porušenia domového poriadku ani žiadnu sankciu za nedodržiavanie prijatého domového poriadku. Z uvedeného dôvodu neexistuje právny titul na udelenie takejto sankcie priamo zo zákona. Sankcia za nedodržiavanie domového poriadku upravená len v domovom poriadku nemá oporu v platnej právnej úprave. Zákon o vlastníctve bytov taktiež neustanovuje osobu, ktorá by bola oprávnená.”
Stanovisko tvorcu zákona o vlastníctve bytov - Ministerstva financií: https://www.mfsr.sk/sk/ministerstvo/legislat…
Pán P. zo ZLSBD, skúste si ako právnik doštudovať slovenskú legislatívu a odložte už ten biely prášok. Ste tým už moc známy v Bratislave ;-)
Ja som dávnejšie chodil s cigánkou z muzikantskej rodiny v Bratislave a jej mame bola alergická na označenie Rómovia. Tvrdila, že oni sú dobrá rodina a je hrdá na to, že je cigánka. Tú zmenu mena podla nej podporovali takí, čo sa za svoj pôvod hanbili.
Keby bolo schodisko odvetrané, na jeho vrchnej časti by sa nenahromadil plyn. Detto zrejme výťahová šachta, ktorá má mať otvorené okno hore v strojovni. Ľudia si ale všetko uzatvoria, aby nebol prievan, chladno a podobne a kašlú na protipožiarne predpisy. Pri rekonštrukcii stúpacích rozvodov majú byť medzi prechodom cez podlažie utesnené rozvody a osadené tzv požiarne prestupy, aby dym, oheň alebo plyn nestúpali po stúpačkovej šachte. To si však bežne vlastníci bytov neodsúhlasia, len aby ušetrili a čo najmenej platili do fondu opráv. Vypadá to tak, že aj keby tí robotníci prerazili plyn, nič by sa nebolo stalo, plyn by do bytovky nevystúpal šachtou rozvodov a šachta výťahov a schodiska ak by bola odvetraná, by pustila ten plyn preč.
25 ročný Mercedes nie je drahé auto :-D Tu si zakomplexovaní ľudia kupujú lacné jazdenky luxusných značiek, lebo na nové nemajú ale potrebu machrovať a nadrapovať si ego majú nekonečnú.
Pred miestom výbuchu je regulátor plynu s uzáverom a od neho ide odbočka plynu do tej budovy. Vypadá to ako únik plynu na trase. Najväčší gól je, že v tej samej budove je správca - Spokojné bývanie s.r.o., ktorého zriaďovateľom je mestská časť Vrakuňa. Ktovie, ako na tom boli revízie...
Je mi fakt zle z týchto príspevkov ľudí, čo vôbec nemajú šajnu, ako to vo vrcholovom športe chodí.
V prvom rade, aj keby bol na 200. mieste vo svete, je to náš najlepší deblista a mal by mať nejakú podporu štátu. V rozvinutých krajinách aj v minulom režime bežná vec.
Ak má 30 000 USD po zdanení, to nie je 30 000 USD v čistom. Loptičky, kurty, výplety, tréningové pomôcky, regenerácia, letenky, ubytovanie, špeciálna strava a pod. zoberie napr. singlistom 20-50 tis. € ročne (bez trénera).
Takže tento chlapík ak má byť v pluse, musí šetriť na trénerovi a počte turnajov. Osobne tipujem, že mu z príjmu môže ostať tak 10-20% z ročného príjmu po zdanení - t.j. 250-500 USD mesačne (to je 200-400€). Z toho žiadnu veľkú hypotéku nedá (iba ak niekde na dedine). Takže klídek s tou chorobnou závisťou, aby ste tu ľudia nepraskli. Ten človek sa denne nadrie viac než vy na páse v továrni.
Konečne raz niečo schytá aj lajdácky zamestnanec, doteraz super chránené indivíduum, na ktoré sa nesmie siahnuť.
Furt niekto chce pranierovať nadriadených či konateľov a vypaľovať ich. Lebo oni zarábajú viac? Pritom zamestnancom treba tie isté bezpečnostné predpisy opakovať každé 3 mesiace, dať im písať testy, inak na ne začnú automaticky zvysoka kašlať. A nejde len o bezpečnostné predpisy, ale akékoľvek smernice či pokyny. Neskutočný rozdiel v tomto medzi východnou európou a západom.
Ten rozdiel uvedomovania si zodpovednosti vidno najlepšie na cestách v jednotlivých štátoch. U nás je kašlanie na predpisy národným športom. A potom žiaľ umierajú ľudia. Darmo je potom všetkým ľúto, mozog treba mať zapnutý furt.
Pred 200 rokmi to bolo lepšie s tými morálnymi hodnotami ? :-)
Ľudia už dobrých 5000 rokov pripadajú panike, že všetko ide dolu vodou a apokalypsa sa blíži. Fakt by ma zaujímalo, ako to bolo v jaskyniach, to musel byt raj vtedy :-D
Máš, pravdu, opravujem sa. Zrazená prešla troma operáciami mozgu, ťažké trvalé následky a doživotne zničený život. To je snáď ešte horšie ako smrť. A to všetko agresívnou a arogantnou jazdou, žiadna nepozornosť.
Hlavne že zabila autom človeka. Vrahovia u nás nemajú zábranu ísť sa pretŕčať do spoločnosti a novinári to ešte propagujú. Zvrátená doba.
Zopár upresnení k článku:
1. Vyhrievanie a ventilovanie predných sedadiel mala aj verzia 2015, nie je to teda novinkou.
2. 2* Euro NCAP získal kvôli zlej ochrane pasažierov na zadných sedadlách a nedostatku asistenčných systémov. Ochrana predných vodičov bola niekde na úrovni 4*. Toto je ale športové auto, dôležitejšie pre bezpečnosť športovej jazdy sú iné parametre (podvozok, riadenie, brzdy a hlavne vodič) - tu by bolo veľmi zaujímavé porovnanie s inými športovými autami podobnej triedy. A nie porovnanie bezpečnosti s Passatom či Renault Meganom.
3. Mäkké plasty sú už vo verzii 2015 s príplatkovým balíkom Premium. Verzia 2018 má však mäkký aj stredový panel navyše potiahnutý kožou, čo je super, hlavne ak niekto nosí na pravej ruke hodinky či náramky.
Paráda, takže ak mi zamestnanec síce príde načas do práce, ale nič neurobí, musím mu dať po novom aspoň 480€. Ale ak ja neurobím práce pre zákazníka na 100%, nedá mi ani jedno euro. Toto je sociálna rovnosť? Tu sa podporujú iba veľkí zlodeji a poslušní zamestnanci. Chápem, že cez minimálnu mzdu mnohí obchádzajú odvody a dane, ale čo tak riešiť to inak? Znížiť odvody? Lebo koľko zamestnancov si robí fušky pre zákazníkov mimo zamestnávateľa a celé to ide bez papierov??
Je zaujímavé, že opravovali Panónsku cestu, ktorá vôbec nebola v havarijnom stave. Áno, je teraz super rovnučká až sa dá na nej závodiť, ale načo to bolo, keď na moste SNP si ide človek rozbiť podvozok. Nehovorím o tom, že extrémne hrboľatá cesta na moste SNP výrazne predlžuje brzdnú dráhu auta. Taktiež pred jamami a hrboľmi autá náhle brzdia, čo spôsobuje pravidelné búračky a zápchy. Pán Nesrovnal ale iste ten most nepoužíva, veľký pán na to, aby jeho noha vkročila do Petržalky.
S tým priemerným platom je to trochu zavádzajúce kvôli kurzu, ktorý šiel za posledné 3 roky nadol o takmer polovicu. Ich priemerný plat pred sankciami bol niekde medzi 600-700€. Domáca produkcia im zásadne nezdražela (náklady na bývanie, stravu, dopravu a miestnu zábavu), zdražel im zásadne iba importovaný tovar - zahr. automobily, elektronika, banány,... :-)
Treba si ale aj pozrieť, že Rusi majú nižší dôchodkový vek - 55 ženy a 60 muži. U nás 62 pre ženy aj mužov. Až na tú zimu a podivnú mentalitu v službách a na úradoch sa tam nemajú tak zle.
Spotrebnú časť ceny tepla síce znižujú, ale zabudli povedať, že zvyšujú fixnú časť ceny tepla (náklady na distribúciu). Taká istá finta ako pri elektrine. Nezaplatíme o nič menej. Oblbujúci článok pre ľudí, čo sa v tom nevyznajú.
V Žiline a blízkom okolí je ožratý každý štvrtý vodič, len s tým nič oficiálne nerobia. Napríklad na prvej Shell pumpe na začiatku Žiliny chodia pravidelne vodiči po natankovaní na panáka. Pumpárka mi tvrdila, že je to úplne bežné a že fízli sa s tým vodičom vždy nejako "dohovoria". Vraj, že keby mali brať vodičák každému, čo nafúka, tak by tam už skoro nikto nejazdil.
Odporúčame