Kto ešte nemá politické hnutie alebo stranu nech sa prihlási u súdruha Žinčicu!
Naivné predstavy o tom, že vodcovia starých i nových strán a hnutí zvíťazia a postavia novú vládu, ktorej budú predsedať.
Kto ešte nemá politické hnutie alebo stranu nech sa prihlási u súdruha Žinčicu!
Naivné predstavy o tom, že vodcovia starých i nových strán a hnutí zvíťazia a postavia novú vládu, ktorej budú predsedať.
Nemci asi majú privysoké hodnoty ističov v domácnostiach. Mali sa poradiť s našimi odborníkmi typu Holjenčík a spol.
Primátor Vallo nie je Bratislava. Väčšine obyvateľov Bratislavy sa návrh na rozdelenie námestia nezdá vhodným, ani potrebným.
V roku 2053 sa vyčerpajú všetky rodné čísla. Koľko asi bude tých "šťastlivcov", ktorých dátum narodenia sa bude mýliť s dátumom narodenia detičiek narodenými po roku 2054. Bol to naozaj veľký odborník, ktorý takto argumentoval. Predsa len viac zavážilo tých niekoľko desiatok miliónov.
Galko robí dopredu "účet bez hostinského"! Ešte netuší, že SAS sa nemusí po voľbách dostať do parlamentu a už by rád sedel na stoličke podpredsedu. Ministerské kreslo by mu už bolo primálo ?
29.5.2019 12:26 | zdroj: TA3 TASR | zdroj foto: SITA/Monika Kováčová (ilu)
Vláda schválila novelu zákona o poskytovaní dotácií v pôsobnosti Ministerstva hospodárstva, ktorou bude možné podporiť nákup vozidiel s alternatívnym pohonom. Dotáciu až do výšky 35 % z celkovej ceny auta môže ministerstvo udeliť súkromným osobám, podnikateľom, firmám, obciam, vyšším územným celkom a ich organizáciám.
Na nabitie prejde 265 km. Nabitie trvá 40 až 60 minút. Pri ideálnom stave, keď pred vami nečakajú 2 - 3 vozidlá. Takže nie je to vozidlo na dovolenkové cesty, ale len na cestu do práce a späť. Aj vtedy by bolo výhodné dobíjanie vo vlastnej garáži v noci.
Takže ďakujem za také auto, ani 30 % štátna dotácia ma nepresvedčila.Opäť je to iba pre bohatých. Pre tých, ktorí majú dve autá a vlastnú garáž pri rodinnom dome.
Rozosmial ma výrok, že by Most-Híd mal hľadať iných koaličných partnerov. Oni asi ešte stále veria že sa po voľbách dostanú do parlamentu.
Život sa nedá vrátiť! Zaslúži si tento zabijak po šiestich rokoch žiť akoby sa nič nestalo? Ako by sa na to pozeral sudca, keby bol mŕtvy jeho syn?
Tých 40% nášho hrdinu sa akosi stráca. Bude musieť hľadať koaličných partnerov, aby nedopadol podobne ako advokát Radoslav.
Zmierenie alebo podpora nie je to isté. Po Kiskovi sa už môžeme zmieriť s hocikým.
Mal by si sa ospravedlniť!
Letisko Tri Duby slúžilo aj ako významná zásobovacia základňa, na ktorú smerovali dopravné lietadlá Li-2 a C-47 Skytrain sovietskeho diaľkového letectva s materiálnou pomocou zo Sovietskeho zväzu a posilami v podobe 2. česko-slovenskej paradesantnej brigády. Na letisku pristáli v dňoch 17. septembra a 7. októbra aj bombardéry Boeing B-17 Flying Fortress 15. leteckej armády USAAF, ktoré sem priviezli vojenský materiál (zbrane, strelivo, výbušniny) a zdravotnícky materiál na pomoc povstalcom a aj členov americkej spravodajskej skupiny OSS. Zo Slovenska odviezli aj amerických letcov, ktorým sa podarilo uniknúť nemeckému zajatiu. V oboch prípadoch boli bombardéry B-17 sprevádzané stíhačkami P-51 Mustang 52. stíhacej skupiny, pričom 17. septembra na Troch Duboch jeden P-51B havaroval a jeden P-51C musel núdzovo pristáť.
Na tento prípad sa treba pozerať optimisticky. Pacientovi "opravia" obidve kolená. Horšie by bolo, keby šlo o amputáciu.
Stavať krajčíra na jednu úroveň s vysokoškolským pedagógom, významným odborníkom na občianske právo, alebo s najvýznamnejším slovenským, i keď komunistickým, politikom druhej polovice 20. storočia v ČSSR je hlúposť.
Rovnako nie je možné porovnávať "luxus" ktoréhokoľvek z menovaných "komunistických pošukov" s porevolučnými zbohatlíkmi typu Rezeša, Mečiara a podobných nímandov, ktorí naozaj žili a naďalej mnohí ešte žijú v neskutočnom luxuse.
Pán Érsek nepochopil že diaľnica sa nestavá iba pre spojenie Košíc s Bratislavou. Keby nebol tak zadubený, tak by si mohol pozrieť štatistiky o hustote premávky na severnej a na južnej trase. Koľko turistov z Čiech na Slovensko (na Oravu, do Tatier, na východ) cestuje po preťaženej I/18 a koľko južnou trasou.
Porovnávanie Krásnej Hôrky s Notre-Dame je naozaj "vynikajúce" porovnanie. Normálneho človeka by to ani nenapadlo!
Nemám záujem navrhovať nový model niečoho, čo je zbytočné! V mojom príspevku som chcel upozorniť na to, že čísla takýchto "výskumov" sú o ničom. Ak niekto míňa viac na bývanie ešte neznamená, že žije lepšie a plnohodnotným životom. Možno mu nezostáva dosť peňazí na iné hodnoty a sedí doma. Náklady na dopravu tiež nie sú len náklady na cesty do práce a domov.
Vypovedacia hodnota takýchto článkov je nulová !!! Je to rovnako zavádzajúce, ako priemerná mzda. Podiel výdavkov na potraviny, výdavkov na bývanie, na návštevy reštaurácií, na využívanie hotelových služieb, na kultúru a pdobne sú len veľmi hrubé odhady, možno zo štatistických údajov jednotlivých odvetví na Slovensku prirovnaných slovenským štatistickým údajom z príjmov obyvateľstva.
Autorka a "výskumníci" z rôznych inštitútov zabúdajú na to, že doba sa veľmi zmenila. Obyvatelia na Slovensku nie sú odkázaní na slovenské hotely, slovenské cestovné kancelárie, na "národné letecké spoločnosti" a podobne.
Ako zohľadňujú výdavky nadštandardne zarábajúcich obyvateľov na cestách a dovolenkách v zahraničí?? Spriemerujú to s našimi rómskymi osadami a tu je výsledok. Škoda času a peňazí na spracovanie takýchto "vedeckých výskumov".
Ak sa Kiskova strana dostane do parlamentu tak to bude pre nich úspech. Takýto úspech mali viaceré strany. Aj tieto strany chceli mať predsedu vlády, niektoré dokonca chceli mať prezidenta. A teraz sa snažia aby sa uržali v parlamente.
Je mi ho ľúto! Mal by sa liečiť, ale už je asi neskoro.