smeraci su uz tak nauceni ..
ved to mi vieme....len sudruhovia zo Smeru si v roku 2006-2007 pretlacili nadzemny variant :)
klames zlaty moj.....tu su dokazy...
2010 - 27 augusta 2010 úsek R4 Košice-Milhosť 14,2 km - 18 novembra 2010 úsek D1 Jablonov-Studenec,ľavý pás 5,21 km
Dané do užívania v roku 2010
Diaľnice:25,203 km z toho 5,21 km iba polovičný profil
Rýchlostné cesty:15,61 km všetko iba polovičný profil
.
2011
20 júna 2011 úsek D1 Jánovce-Jablonov,1 úsek 9 km
11 novembra 2011 úsek D1 Dubná Skala-Turany 16,41 km + súčasť stavby úsek R3 Martin 1-Martin 2--1,652 km
24 novembra 2011 úsek D1 Fričovce-Svinia 11,22 km
Dané do užívania v roku 2011
Diaľnice:3,025 km všetko iba polovičný profil
Rýchlostné cesty:54,239 km
.
TO SU ZA DVA ROKY....O COM TY TU SPLIETAS?...
dam ti rok 2015 - ficova vlada...
zaciatok vystavby - 0 km....nula slovom....
V súčasnosti sa veľmi dôkladne posudzujú opatrenia na eliminovanie vplyvov budúcej diaľnice na okolité životne prostredie. Pokiaľ všetky kompetentné inštitúcie vrátane Európskej komisie zhodnotia navrhované opatrenia ako postačujúce, bude sa tento variant realizovať.
5.11.2010 1:51
Dobry den,
chcem sa spytat na usek dialnice D1, ktory sa nemoze zacat stavat bez doriesenia environmentalnych problemov s EU. Ktory variant dialnice Ministerstvo dopravy presadzuje-bez tunela Korbelka alebo s tunelom Korbelka?Ak sa ministerstvo priklana k variantu bez tunela, nemyslite si, ze je to podvod na tych volicov, ktori volili zmenu vlady aj prave k postoju byvalej garnitury k rieseniu environmentalnych problemov?
Stanovisko ministerstva: Každá diaľničná stavba sa pripravuje viac rokov a počas projektovania sa hľadá optimálne riešenie z rôzných hľadísk vrátane vplyvu na životne prostredie. Každé z navrhovaných riešení má do určitej miery negatívny vplyv na prostredie, ktorým diaľnica prechádza vrátne tunelového riešenia. V prípade úseku diaľnice D1 Turany - Hubová boli posudzované rôzne možnosti vedenia trasy, z ktorých vyšlo ako preferované riešenie bez tunela Korbeľka.
ekologovia?...prave ze oni presadzovali unelovy variant a nie povrchovy, aby sa nezasahovalo do uzemia Natura2000....
projekt bol zmeneny v roku 2007 ...
slovaci su somari,ked uverili ficovi
a hla,ako dovolil Fico financnym skupinam ovladnut energetiku - na toto sa nezmohla ani pravica.
J@T uz ovlada myto, O2,SPP,SSE,Postova banka,JOJ, ovladaju Vysoke Tatry, ochvilu aj Hypernovu a Albert, Towercom ti dodava signal do TV......myslim, ze Fico si zasluzi,aby mu platila J@T byt na Napoleonovom vrsku.
uz si jazdil mazdu 3 ??
ja uz ano,nie je to zle auto, len z nej nerob modlu.
toyota auris,vw Golf,ford focus,honda civic (ale kombi),na porovnanie by som dal aj korejcov i30 a ceed, peugeot 208 nemam odskusany,takze tam by som este vahal.
myslis si,ze mazda 3 nema konkurenciu?
ake male pismenka??ved to skopiruj, som dost zvedavy.
mazda3 nie je v zaklade lepsie vybavena,ako konkurencia,najdes porovnatelne vybavene auto v takejto zakladnej vybave.
http://www.hyundai.sk/predaj-a-sluzby/pop red…
http://www.kia.com/sk/campaigns-and-redire ct…
.
.
kde su tie male pismenka v zmluve?aby som ich mohol najst
zo 7 usekov,ktore sa stopli v roku 1999, je 6 v prevadzke, je smutne, ze mas klapky na ociach a urcite by som ti odporucal pozriet sa,ako prebiehala vystavba do roku 2007
dubak, za tie peniaze, co rocne platime,sme uz mohli mat aj R7,aj D3,aj D4
ak stat zbabre verejne obstaravanie, tak sa necuduj, ze budu aj namietky. co sa tyka zelenych,tak namietaju tam,kde to fakt je potrebne, myslim,ze by sa ti nepacilo,ak by J@T presadilo dialnicu cez vysoke tatry,ako to maju v plane.
rastic, vsimam si,ze klamstvo je tvoj nastroj ,ktorym pracujes v tychto diskusiach.
ak si spomenies,tak vystavba dialnic sa rozbehla v rokoch 2002-2003, svoj boom zaznamenala v rokoch 2005-2006.trocha by si si mal popozerat historu, aby si nepisal klamstva.
Odporúčame