oceňujem dobrý úmysel blogera, na prvý pohľad to vyzerá všetko logicky asociálne. lenže ak sa spýtaš profesionálov čo tam robia - donedávna aj ja, tak by ti vyčíslili že cca 30-40% volaní na záchranky nie je indikované. Ale ľudia tam volajú a dispečer na operačnom stredisku tú záchranku pošle aj k banalite lebo - jednak sa bojí, že čo ak! a jednak - musia. Majiteľmi záchraniek sú totiž skoro všetko súkromníci a vyúčtovanie od poisťovní dostávajú aj od kilometrov. nuž a súkromné firmy sú samozrejme starostlivo vybraté. Poplatky dopadnú na plecia pacientov a volať sa bude aj tak a všetci okrem pacientov a záchranárov budú spokojní. Ja to nikomu neželám, aby zažil situáciu že bude doma bojovať o život s infarktom a záchranka bude nedostupná, lebo mladá Cigánka si zavolala posádku k dieťaťu ktoré bolí uško a už od rána. Prečo ? Lebo doobeda by musela u deckára čakať a navyše záchranka je bezplatný taxík. a tam ja dnes vidím ich hlavnú úlohu- bezplatné taxíky.