A ty si sa asi s konom zrazil, tvoje zmýšlanie je na úrovni prváka na základnej škole, uvedená pani rozkrádala poštu na príkaz Figeľa, podpisovali zmluvy nevýhodné pre štát a to sú fakty... tvoje hypotézy o kole si nechaj...
A ty si sa asi s konom zrazil, tvoje zmýšlanie je na úrovni prváka na základnej škole, uvedená pani rozkrádala poštu na príkaz Figeľa, podpisovali zmluvy nevýhodné pre štát a to sú fakty... tvoje hypotézy o kole si nechaj...
O čo to točíte , najlepší diskutéri sú tí, ktorí tvrdia, že sú z fachu, mimo ako 60 ročný fachman hovorí o nejakej cenotvorbe za komačov, a o nejakých percetách...
Ad dva ceny stavebných nákladov sú na úrovni štátnej expertízy a sú presne také isté ako za Dzurindu a Hruša, Kotuľa , ktorý je GR NDS bol v čase keĎ sa stavalo Branisko štátny na min. dop. a Kanuscak GR cestnej sekcie na min. dop v súčasnosti, v minulosti obvinený za Dzurindu manažér z SSC, o čom to chapci pri cenách točíte,
ČUmilko ved ti si z KDH uderky,čo to tu krútiš, Vážny a Choma sú stavari naroziel od tých tárojov co sú tam teraz
No presne to sa na Figeľa podobá, naozaj je pravda, že česi majú problém 901 zistení - porušenie stavebného postupu a nekvalitné materiály ....
http://m.ceskapozice.cz/byznys/podnikani-trhy/ dalnice-d47-byl-soukromy-investor-lepsi-nez-stat
-analyza je hypoteticka uvaha vyvoja v buducnosti od optimistickeho stavu po pesimisticky fakt je ten ze v analyze uvazovany pesimisticky scenar vyvoja ceny penazi je rovnaky alebo dokonca lepsi ako je cena penazi v sucasnej recesii to znamena ze sucasnost je horsia ako ten najhorsi scenar v analyze co dava ppp z pohladu analyz jasne zelenu ale toto uz ten mudry nekomentuje
-autor blogu je asi skryty analytik a trend vtejto oblasti zavadza a informuje pre vazby s figelom doslova trendovo napr nech uvedie analytik kde v eu sa postavila dialnica za nim prezentovanu priemernu cenu za km tj 8 mil eur
-minister spravodlivosti sa nevyjadril ale mohol to byt min vnutra, ktory ale mimo kecania pred kamerami vysetril velky prd
-dokonany podvod v com ? ved to bol medzinarodny tender kde boli prachy EIB a ta ma prisnejsie pravidla ako europske fondy a nech povie analytik ci sa niekedy podla hypotezy t.j. podla analyz platilo alebo malo platit
-vazny sa vyjadril "ak budu europske fondy podla nasich predstav " fakt je ale ze neboli a po dzurindovej osem rocnej brzde vo vystavbe by sa iba z fondov diera vo vystavbe nezaplatala resp pohlo by sa to len o fondy co znamenalo velmi slaby progres a preto scenar ppp
Čo to, čo to... čítam dobre potrebujeme ročne cca 170 mil. € ročne len na jednu stavbu a čo ostatné? Zrejme ide o ďalší husársky tlačovkový výstup p. Figeľa a z čoho teda bude financovať ostatné stavby.Nejde o ten titulok , ide o to, že voľakto dobre klame ale p. Vážny to nie je. Jaj zabudol som KDH-aci popredajú byty v centre BA a potom nám to tu celé dofinancujú. Alebo všimné z tých mimosúdnych vyrovnaní zo Sitiny a Oravskej Lesnej použije KDH na financovanie stavieb?
Dve najväčšie akcie p. Figeľa, neoprávnené vyplatenie Skankej za Sitinu 20 mil. € a Oravskej Lesnej 16 mil. €. To boli tiež lacné akcie.... čosi na tom dodatkovaní len bude....
Bývalý minister aby umravnil tieto praktiky Dzurindovej výpalníckej mafie prijal uznesenie, podľa ktorého stavby začaté od r. 2008 nesmú mať dodatky vyššie ako 10 %. To, že sa to podarilo splniť potvrdil aj Figeľ v správe o plnení programu výstavby. Ak si chceš preveriť pozri uznesenie vlády 882/2008 a nájdi si vyhodnotenie stavieb...
S nástupom vlády SDKÚ a KDH sú procesy znova nastavené rovnako ako do roku 2006 pretože tí istí ľudia z tohto obdobia sú na ministerstve v NDS a SSC.... Dnešné zmluvy budú mať taktiež množstvo dodatkov... Dokonca sa pred ukončením súdnych sporov podpisujú mimosúdne vyrovnania na staré hriechy z čias Dzurindu s vyplatením peňazí do volieb... To by som ti dal do pozornosti...
Medzery si odstráň ty,
v prvom rade zmluvy na SSC nepodpisuje minister dopravy ale riaditeľ SSC. Lipany bola stavba zazmluvnená ešte za Dzurindovej vlády a takéto dodatkovanie bolo za Dzurindu bežné viď samotný článok a časť Tunel v Tunely Branisko, kde padli aj trestné oznámenia.
Jednou z takýchto firiem, ktoré v minulosti stavali na východe takéto stavby bola Ekotechnika, ktorá skrachovala a zanechala za sebou nezaplatené faktúry pre živnostníkov a subdodávateľov. Jedným zo subdodávateľov bol aj Hant, ktorý bol nútený stavbu dokončiť. Štát tak znova raz doplatiť na zlé zmluvy a zlé nastavené procesy z Dzurindovho obdobia. Doťahovať stavbu po skrachovanej firme nie je jednoduché. Autor článku nespomenul, že v dodatkoch je nárast z dôvodu zmeny DPH a zmeny vstupných nákladov – inflácia, totižto za Dzurindu bolo moderné zazmluvniť stavbu na obdobie 2 rokov a naťahovať ju ďalšie štyri z dôvodu nedostatku zdrojov štátneho rozpočtu a tak sa stavby predražovali.
Mýliš sa to čo ostalo po Durkovskom ostane po Figeľovi... Durkovský tiež vyzeral ako svätý za dedidou.. Rozdiel je v tom, že médiá vždy ignorovali chyby súčasnej garnitúri a zveličovali pseudokauzy tej minulej...KTO VLÁDNE MÉDIÁM VLÁDNE SVETU...
Technicko ekonomické hodnotenie stavieb - zdroj údajov , vieš čo to je?
Robí sa to po ukončení výstavby ...
Odkiaľ vieš že si ušetril 700 mil. €, ja ti poviem, to je technický nezmysel p. Figeľa...
Viď HNonline: Figeľovi sa nedarí skresať straty železníc
Plán ozdravovania železníc na konci roka kríva. Osobnému železničnému prepravcovi Železničnej spoločnosti Slovensko totiž hrozí väčšia strata, ako si na začiatku roka naplánoval.
Len sľubuje....samá propaganda
Myslíš týchto stavbárov, ktorí stavali:
D3 Čadca – obchvat – dĺžka 1,4 km – počet dodatkov 57 – pôvodne vysúťažená cena je 25 mil. € - výsledná cena 66 mil. €,
D1 Ladce – Sverepec – necelých 10 km diaľnice v plnom profile, začatie výstavby 1998 a predčasné užívanie horko ťažko 2005, počet dodatkov 150, pôvodne vysúťažená cena je 126 mil. € - výsledná cena 287 mil. €,
D1 Beharovce – Branisko, počet dodatkov 241, pôvodne vysúťažená cena je 112 mil. € - výsledná cena 256 mil. €.
No to vieš, títo stavbári sa nikomu nemusia zodpovedať...
Mimochodom včom som klamal...Hydrostav neskrachoval ?, Branisko nebol tunel v tunely ? A čo vlastne popreli, najprv nás presviedčali že nebudú dodatky, potom nás presviedčali, že bude rovnaká kvalita (záruky chcela NDS na 10 rokov a stavbári to odmietli)... Nehnevaj sa ale nemyslím si, že klamem...
neviem p. Herman, prečo urážaš, na jednej strane praješ pekné sviatky na druhej si plný hnevu. Ak konečne stavbári priznávajú, že ceny diaľnic sú problém... a budú to ďalšie brániská a skrachovaný Hydrostav, čo je na tom zlé ak niekto na to upozorní. Tí čo sa problematike venujeme tak plne chápeme reakciu, keďže objektívne médiá takéto zistenie berú len okrajom.. pritom sa potvrdzujú prognózy z pred roka...
Mimochodom dnes je pracovný deň...
Úderka KDH pracuje naplno, niektorý robia v neskorú jesen naplno v záhradke..
DPH alebo HDP?????????????, najprv sa nauč základné skratky a potom poučuj... hlavne Romulan argumentuj vecne a neurážaj
Takže Romulan, zmluvu, ktorú napísali Angličania, presne podľa PPP, ktoré sa v anglicku používa nielen na cesty ale aj na iné verejné investícii už desatročia, vymysleli na to aby nás zaviedli do Grécka. Máš taký pocit, že GB je niekde na ceste medzi Gréckom a Talianskom však? Máš taký pocit,že práve Grécko a Taliansko financovali infraštruktúrne projekty cez PPP? Zneužívať tému Grécka je tragické ...
Fuu to je dosť, nečítaš, nepočúvaš nevieš.... zlodej je ten, kto poslal peniaze z Braniska na švajčiarsky účet a nie ten čo urobil medzinárodné tendre, kde mimochodom nikto vylúčený nebol.... mimochodom tá R1 je v celom profile 22,5 ... cena aj s rekonštrukciou v roku 2041 je viac než vynikajúca tak tu nepleť hrušky s jabkami...
Je to ich hra, keď ti povie pred ukončením prác zhotoviteľ, že odchádzam zo stavby tak potom štát skloní hlavu a prizná chyby... žltý fidic je u nás neznáma, podpísali však hybrid, dali tam podmienku, v prípade mimoriadnych udalostí môžu dodatkovať aj Sitina aj Branisko boli mimoriadne udalosti....Lenže tieto dodatky prídu v roku 2013 až 2014 to už budú tieto diskusie dávno minulosťou a objektívny novinári budú robiť hovorcov a PR manzérov a tie deti čo teraz píšu články je rýchlokvas...
Som pravicový madar, hodnotiť je ale potrebné ukončené stavby - Branisko, Sitinu, ladce-sverepec atď z éry SDKÚ a KDH a napr. Považskú alebo R1 NR - BB z éry R. Fica....
Odporúčame