Tajili najmä Rusi a taja aj dnes.
Každopádne aj vesmírne technológie jednoznačne ukazujú, že sloboda a trhové hospodárstvo zabezpečia trvalé zlepšovanie technológií.
Tajili najmä Rusi a taja aj dnes.
Každopádne aj vesmírne technológie jednoznačne ukazujú, že sloboda a trhové hospodárstvo zabezpečia trvalé zlepšovanie technológií.
Musel by som byť retardovany, aby som zapol kvázi autopilot a zveril mu svoj život.
Takže to čo píšeš sa mne nemôže stať.
Klim robí turistické a enduro veci. A je fakt známy...
a ty si za posledných 10 rokov ani raz nezvýšil ceny?
si pozri, ako sa za 10 rokov hýbu platy v IT segmente. Navyše, prečo by autodesk nezvýšil ceny, keď zjavne nemá konkurenta? Inak by si si kúpil lacnejší softvér...
Správna podoba slovesa je detegovať (porov. Slovník cudzích slov na webovej stránke nášho ústavu http://www.juls.savba.sk alebo slovniky.korpus.savba.sk). Pravopisný rozdiel podstatného mena detekcia a slovesa detegovať súvisí s tým, že nie sú utvorené z rovnakého odvodzovacieho základu. Podobne je to napríklad aj pri dvojiciach slov absorpcia – absorbovať, transkripcia – transkribovať, reakcia – reagovať, funkcia – fungovať.
Čítajte viac: https://jazykovaporadna.sme.sk/q/1925/#ixzz6…
Ale iba v USA, tam sa súdia aj za tempomat.
Porovnavas neporovnateľné. V lietadle je autopilot "homologizovany" aby sám lietadlo ovládal.
V podzemnom vozidle zatiaľ nič také schválené nie je. V návode ku tesle je jednoznačne napísané, že je to len pomocník.
Predpokladám, že máš VP keďže čítaš sekciu o autách.
Za nehodu je v SR vždy zodpovedný človek, okrem vis mayor. To ale nie je odovzdanie riadenia vozidla počítaču.
Inak toto je veľký právny rebus a sám som zvedavý, ako to v budúcnosti bude.
Mal som ju (t700), výborné auto na tú dobu, ale moc drahé.
Sa tu rozčuľujete nad názvom, ale to, že zbytočne uprednostnili hybridné riešenie, čo celý nákup drasticky predražilo, to nerieši nik.
Nezakazu to...máš pravdu,že takto ovládať klímu je blbosť ale každé auto s tabletom má aj predkolizneho asistenta. A do pár rokov bude hlasové ovládanie fungovať perfektne.
Nie SUV zlikvidovali strednú triedu ale ich výrobcovia, ktorí tieto autá natiahli na takmer 5 metrov. Nikto nepotrebuje taký vnútorný priestor ale parkovanie v meste (kde žije viac ako 50% obyvateľov) je s tým veľký problém.
Niečo samozrejme zohráva aj fakt, že Európa starne a do suv sa lepšie sada a vysada.
To, že za komunizmu sa stavalo viac bytov je ilúzia
Tá inflácia by bola tak či onak, lebo platiť regulované ceny nebolo udržateľné. Podstatné sú dve veci :
- že tí, čo pracovali neschudobneli
- nezamestnanosť klesla z 15% na 8%
A ešte bonus - Dzurinda odovzdal krajinu s dlhom 35% HDP, pre porovnanie Fico to vytiahol na takmer 60...
Dzurindovci odovzdávali krajinu s 1,8 nasobkom platu, čo je výborný výsledok, pretože prudko rástla aj zamestnanosť a s rastom zamestnanosti väčšinou príjmový priemer klesá.
Áno, ale západní.
Ti východní, poď vedením špecialistov zo ZSSR sú na tom dodnes horšie, tak ako aj my.
Odovzdávali krajinu s 1,8 nasobkom platu, čo je výborný výsledok, pretože prudko rástla aj zamestnanosť a s rastom zamestnanosti väčšinou príjmový priemer klesá.
https://www.opytajsauctovnika.sk/historia-vy…
Samozrejme to, že táto garnitúra sa chystá vo veľkom zdaňovať ľuďom bývanie je obrovská chyba.
Odporúčame