Najviac postihnuté sú malé firmy a živnostníci.
Som zhrozený, akou nevedomosťou oplýva bývalá ministerka financií.
"Zrejme nevie, že výška tejto dávky nie je 80, ale iba 50 percent denného vymeriavacieho základu!"
Áno, ale zabudli ste, že sociálna poisťovňa platí dávku aj za víkendy a vypláca ju v čistom. Vo výsledku teda vypláca 80%.
Všetko sa dá riešiť aftermarketom a opravami.
V obyčajnej výbave to stojí cez 40tis.
Podľa mňa stále veľa.
tiež ma to štve, hlavne keď mi to nestreamuje plynulo, ale každých 10s sa to sekne. Des!!!
no...je mi ich ľúto, ale taký je život. Ušetrili...nikto im negarantoval, že budú môcť chodiť do smrti slobodne hore-dole.
Nič nie je v prdeli.
Každý sa o svoje fondy stará sám, čiže mal si sa vo vhodný čas prehodiť do dlhopisového fondu a ten má pokles asi o 3% ale to ti DSS bude musieť vyrovnať.
Takže v severnej Kórei by to podľa teba zvládli?
Alebo čo tým chceš naznačiť?
Ubezpečujem ťa že podnikatelia s radosťou strojnasobia hospitalizacne kapacity ale pocitas s tým že zdravotné odvody budú dvojnásobne?
Lekári sa o svoju ochranu mali a majú postarať sami.
Mňa sa tiež nikto nepýta na zdravie - musím splniť podmienky zmluvy.
Prečo sa má stat starať o ochranné prostriedky napr všeobecným lekárom, sú to súkromné firmy...?
Tých 100mbit asi nie je garantované a synchro ale aj tak je to skvelá cena.
Musíš to odniesť osobne a podať to ako svedectvo
To boli kotúče od výroby,a auto som kupoval nové.
Je to najvyššia výbava...A cennikova cena. To sa vždy dá znížiť, hoci to zvyšuje náklady na poistenie.
Ale tá spotreba?! Defenzivnou jazdou 8l? To je úplne mimo
to je na koho otazka?
neviem teraz ktore auta porovnavas.
Ja mam w211 320cdi a otec w212 350cdi, cize je to rozdiel iba jednej generacii. Rozdiel v spotrebe je cca 20% - ano treba brat do uvahy aj to, ze 350 ma adblue, co usetri 5-10%, ale zbytok je cisto rozdiel v efektivite. Aj hmotnost tych aut je rovnaka, pricom 350 ma vyssi vykon.
Co sa tyka mensich aut, opat nesuhlasim. Suhlasim s tym, ze pri podobnom vykone je spotreba rovnaka, pripadne nizsia, ale iba mierne.
Ale - emisie, ktore tieto auta produkuju su radovo nizsie - euro III vs euro VI su emisie znizene o +-50%. A to nieco stoji..
Dalej - aku vybavu mali auta pred 20 rokmi a aku maju teraz? Jednak je to hmotnost, ale tie vsetky zariadenia - radary, vyhrievania, el.ovladania potrebuju energiu a tu treba tiez niekde zohnat.
Ak by dnesne auta mohli mat emisie ako euro III a boli by bez vybavy, rozdiel v strebe by bol cca 30%. A to je progres.
firemna mazda 6 nafta:
2x roztrhnuty klinovy remen = zakazdym odtah
1x demontaz a cistenie sania
niekolkokrat zavada egr
ku koncu vyfukove plyny tak smrdeli, ze mam podozrenie, ze servis vybral dpf (iba domienka)
po 180tis km doslo k totalnemu zniceniu motora.
s autom jazdil riaditel a obcas nejaky zamestnanec, ziadne vozidlo ktore rotuje medzi nezodpovednymi ludmi, auto jazdilo mesto aj mimo mesto, ziadne kratke jazdy so studenym motorom.
co si to hovoril o tom, ze tam daju len to, co funtuje?
ja na lexuse jedno nudzove brzdenie dole kopcom s privesom 500kg, asi z 80km/h = predne kotuce zvlnene.
Zadne kotuce po 100tis km znicene, lebo sa zadreli zadne dosticky a konstrukcia brzd je taka, ze dal sa vymenit iba cely strmen... Vznika to vtedy, ked som s autom vela nebrzdi (moj pripad) - preto som sa pytal myselfa, ako sa o to stara.
Odporúčame