Niet sa čo čudovať, že tu nikto z dezolatov nediskutuje, akí sú európski výrobcovia zaostali.
4,8l na takej streke je paráda.
Niet sa čo čudovať, že tu nikto z dezolatov nediskutuje, akí sú európski výrobcovia zaostali.
4,8l na takej streke je paráda.
Väčšina z toho čo si vymenoval je PPP, čo značí, že nestaval štát.
Ostatné odovzdané neskoro a predražené. Sa pozri co postavili za 15r Poliaci a čo my.
Dzurindu môžeš ťažko obviniť z ficovych neúspechov. Logiku to dáva len voličovi Mečiara a Fica = tebe
Keby si vedel ako veci fungujú tak by si nepísal takúto hlúposť. Od projektu cez tender, začatie a ukončenie stavby je 5-10 rokov. Takže ak tí traja nič nepostavili, je to vizitka predchádzajúcej vlády.
Naopak, napríklad prepojenie D1 s R4 pri Bratislave, ktoré zanedbal fico, sa stavia teraz a práve vďaka tým trom, ktorí to nachystali.
Tu sa od roku 2011 nič nezmenilo. Skoro nič sa nepostavilo , nezrekonštruovalo. Za to dlh máme od roku 2008 dvojnásobný na HDP, tzn v reálnych peniazoch asi 4 násobný. Dane máme minimálne o 20% vyššie.
Od roku 2008 do dnes je 17 rokov,'z toho 13 rokov vládol fico.
Áno, treba si kopnúť do fica a jeho voličov. Dobehlo nás Bulharsko a Rumunsko , o moj bože. Dve najchudobnejšie krajiny Európy. To je ficova a tvoja vizitka.
zaujímavé, že žiadna diskusia.
áno je to tak: čínania jednoducho nie sú schopní postaviť takýto motor. V ICE nikdy nebudú konkurovať.
15 najpredávanejších SUV
15 najpredávanejších áut
keď akékoľvek čínske auto bude vyzerať rovnako dobre po 10 rokoch a 300tis km, ako dobre napríklad vyzerá taký VW Passat, potom sa môže VW báť. Zatiaľ sú to z číny všetko len naleštené prdy. Čím netvrdím, že tam o 10r nebudú.
mňa zaujalo toto: " Degradácie batérie môže dosiahnuť približne päť percent po 50-tisíc kilometroch, osem percent po 100-tisíc kilometroch a až jedenásť percent po 160-tisíc kilometroch. "
lebo to sú excelentné výsledky...
značka EV je aj pre nízkoemisné vozidlo
Počuj ty mysliteľ. Zrejme si si pri čítaní svojich vybraných periodík nevšimol, že u EV výkon vplýva na spotrebu iba zanedbatelne. Hmotnosť taktiež dosť málo. Najviac vplýva na spotrebu aerodynamika a jazdný štýl. Toto auto má špičkovú aerodynamiku. Pri bežnom použití bude mať jednu z najnižších spotrieb EV na trhu. Ty troll.
európa by to vedela ťažiť, ale samozrejme dáva prednosť aby sa netažilo tu, nakoľko to znamená záťaž na životné prostredie.
a všetci by sme tomu mali byť radi.
Máš pravdu. Neviem aká je tvoja pracovná pozícia, ale ak nie manažérska, si pripravený pracovať za 500€?
Lebo odbory,'solidarita a sociálne istoty sú práve pre týchto ľudí. Vo Vw Bratislava majú tito zamestnanci v priemere 2300€. Išli by robiť za 500-800€?
tvoje auto má 120k a nie kw ty truľko
pali aj ty miešate jablká s hruškami a len omieľate dookola nezmysly. Nikto vám predsa nenúti 2,5 tonové SUV.
Aj dnes vieš kúpiť malé a hospodárne auto - hyundai i20, škoda fabia, malé kie. Všetko spotreby 5l kombinácia, cena pod 20tis.
Len tu vyplakávate, že také autá nie sú, ale veď sú. A sú lepšie ako táto čínska <>
ak by si urobil taký 5 ročný priemer tak to už bude blízko reality. 2-7% je u automobiliek bežná marža.
veru nemá. Aspoň by už mal byť spoľahlivý, keď je užratý. Žiaľ.
v strednej triede má 3valcový základ iba PSA. VAG, Volvo, Mercedes, BMW, Opel majú 4 valce.
Elroq je po zadné dvere to isté ako eniaq a eniaq je rovnaká trieda ako T 3.
V čom je podľa teba T 3 lepšia ako eniaq / elroq?
Sorry, mal som na mysli teslu 3
keby som teraz kupoval auto, tak by som noci nespal, či nezobrať elroq.
Nemyslím, že Tesla Y je horšia alebo lepšia. Každé z tých dvoch má svoje výhody a nevýhody.
Teslu by som ja nechcel, hlavne z dôvodu absencie displeja pred vodičom a páčky na smerovky, tzn nedá sa ani prepínať diaľkové. Obe veci sa dajú riešiť aftermarketom ale už som moc starý aby som po kúpe nového auta dolaďoval a bastlil základné veci.
Ďalej mi vadí chýbajúca servisná sieť Tesly. Viem že už sa to dosť zlepšilo aj čo sa týka dostupnosti ND, ale moje rácio sa s tým nevie zrovnať. Ale ináč je tesla parádna, cena je OK a tie fungúci infotainment čo sa týka plánovania trás je doladený fakt asi do perfektnosti.
Odporúčame