Hacker objavil tajný kód Tesly. Chráni výrobcu, nie zákazníka
Plne súhlasím s užívateľom "buko1". Tieto články vznikajú ako dôsledok laických názorov ľudí, ktorí nemajú páru o tom, ako fungujú súčasné opaterenia v automobiloch. Podľa želania autora článku by teda auto nemalo nijako obmedzovať v neuváženom používaní niektorej funkcie auta (napríklad ovládanie polohy vozidla - tzv. misuse), lebo veď auto mi nemá čo do toho kecať. Ale keď sa auto týmto neuváženým používaním pokazí, znefunkční alebo nebodaj sa začne prehrievať, tak tu bude druhý článok o tom, prečo výrobca neimplementoval mechanizmus zakazujúci nesprávne používanie funkcie auta.
Čo mi príde absurdnejšie, je zvaliť tento kontrolný mechanizmus auta na ochranu výrobcu v súvislosti s redukciou nákladov, a nie na ochranu užívateľa. Toto je úplny blud a dôkaz o absolútnej nevedomosti autora článku. Každý výrobca musí spĺňať požiadavky výrobku na základe DFMEA, PV testov a bezpečnostných noriem. Navrhujem stiahnuť článok, lebo ide o pivný blud a degraduje kvalitatívnu stránku Pravdy.