Po roku 14 storočí ušla ekonomika moslimského sveta len dole kopcom. Takže zlý príklad.
Po roku 14 storočí ušla ekonomika moslimského sveta len dole kopcom. Takže zlý príklad.
Najväčšou záhadou sú pre Mňa voliči Hlasu? Čo vidia na tom šašovi? Nedávno tu troloval na Pravde.
Nemci boli hlavní vinníci ale zďaleka nie jedinní.
Bola snaha urobiť s Maďarmi to čo aj s Nemcami. Iniciátormi však neboli slovenskí stalinisti ale "dobrí ujovia" Husák a najmä Clementis
Napokon, kto Vás pochváli ak to nespravíte sám?
Vidím, že smrť toľkých mladých ľudí Vám robí radosť.
Pre pána Putina áno, on je schovaný niekde v bunkri .Pre ostatných už menej.
Sídlom vojenskej posádky bol začiatkom 19 storočia, keď v roku tuším 1811 vyhorel. Potom len dlho pustatinou.
S pánom Ftačníkom tu nebol žiadne väčšie problémy ako s ostatnými primátormi. Ale cyklocesta je podľa môjho názoru politikmi vyrobený účelový problém. Komentujú to hlavne ľudia,čo tam nejazdia ani na autách a už vôbec nie na bicykloch.
Čo sa tam rozpadá?Na každej stavbe sa niekto nabalí. Viď Váš slávny Váhostav. Keď sa stavia, niekto dostane robotu a s toho profituje.
Ľudí tam chodí dosť ide aj o personál. A hneď vedľa sa nachádza obchodný som Eurovea. Pre mňa top ne je problém ale pre hadicovaných to už problém je. Oveľa väčší problém ako električka tam sú tie auta, ktoré vyrážajú z garáží, čo tiež pre cyklistov a ľudí bezpečné nie je.
Počet obyvateľov mesta neustále rastie. Ak nie prečo pribúdajú tie nové sídliská viď to nové pri Petržalke?To stavajú pre Ducha svätého?
Na cyklistov to žiadny dopad nemá, či je na Safku zápcha alebo nie. Sú tam svetlá. A viest klúčovú dopravu cez centrum môže len Bratislava. Môžeme sa baviť o technických parametoch ale nerobte z toho politiku.
No keď ju Martinu uvidia v Dubaji ti šejkovia musia byť z nej naozaj celý hotoví. A treba popracovať aj na pravopise.
Fotenie s mostom SNP? A odkiaľ to máte? A to na autobusovej zástavke? Iba ak z UFA čo je hore kaviareň ale ta cenovo naozaj nie je pre každého.
V Bratislave neustále prudko narastá počet obyvateľov takže parkovanie je skutočný a nie vymyslený problém.
Problém je v tom, že v Bratislave žijú ľudia, ktorí vôbec odtiaľto nepochádzajú. A na meste to je aj vidno.
Vyzerá však, že bude skôr hotová ako Vaša slávna autostráda do Košíc.
Preboha v akej kolóne ste tam čakali a v akom ročnom období ste tam boli? A prečo tam vlastne jazdite X krát denne? Medzi obchodnými domami? Určite by som išiel skôr na druhú stranu Dunaja .Samotná cyklocesta je v poriadku, môžeme sa baviť len o jej nejakých technických parametroch. Predtým sa išlo vedľa nábrežia ,kde bolo neustále plno ľudí a občas sa vyhrnuli aj nečakane z lodí. Takže moc bezpečné to tiež nebolo. Navyše vedie vedľa Dunaja medzinárodná cyklocesta .Ja by som si vybral skôr druhú stranu(na tejto robí neskôr problém Eurovea a je to tam pomalšie) ale niektorí chcú ísť aj tadeto.
SND je moderná budova, žiadna historická pamiatka. Pôvodné SND, ktoré síce postavili Rakušania a potom sa dostalo do našich rúk sa nachádza na Hviezdoslavovom námestí. Tu urbanistickú stránku nejdem hodnotiť ,nie som architekt ale prosím bez politických podtónov. A električka tam kedysi dávno aj chodila. A napokon diváci sa tam nejako aj dostať musia.
Odporúčame