Mohli by aspoň zakázať jazdiť starým autám. Hlavne tým smradľavým dieslom, ktoré po cestách jazdia... 20 ročné smradiace šroty :-(
Mohli by aspoň zakázať jazdiť starým autám. Hlavne tým smradľavým dieslom, ktoré po cestách jazdia... 20 ročné smradiace šroty :-(
zase hnoj z celého SK sa tu prišiel do diskusie vyvracať?
keď cestujem po slovenských mestách tak len vidím ako je BA popredu... pravdaže v porovnaní so zvyškom SK miest (na vyspelejšie zahraničné mestá sa ešte nechytá)
Takže môžeme colníkom hlásiť autá s ruskými značkami? :-)
Trochu je divné porovnávať výstavbu továrne v Číne (kde sa na nejakú ekológiu alebo práva obyvateľov vôbec neberie ohľad) a výstavbu v Nemecku. Stále si myslím, že európania nebudú ešte dlhšie vo veľkom kupovať čínske autá aj keby boli lacnejšie ako od "štandardných" zavedených automobiliek.
Predsa len si stále pamätáme kvalitné čínske výrobky a materiály, z ktorých sú často vyrobené...
To pravdaže neznamená, že nemajú byť európske / japonské / americké / kórejské na pozore pre čínskymi, pretože v prvom rade im môže prebrať zákazníkov z Ázie, Afriky, Južnej Ameriky...
To by čo vyriešilo? Išiel si tade predtým niekedy n a bicykli? Asi nie...
Pár hlučných ľudí, čo sú leniví ísť MHD alebo bicyklom, prípadne obísť centrum tu robí z toho mega problém... Treba si uvedomiť, že menej áut v centre znamená viac bezpečnosti a lepší vzduch. Lepšie cyklotrasy zase viac ľudí používajúcich bicykle, čím okrem zdravého pohybu sa aj často rýchlejšie dopravia kam majú. Ak niekto nemôže ísť bicyklom, tak využije MHD. A autom do centra budú chodiť len tí čo skutočne musia.
Takto to funguje aj v zahraničí, Vallo nevymyslel koleso, len sa inšpiroval. A ja s tým súhlasím (tiež používam aj auto aj motorku aj bicykel aj kolobežku aj chôdzu :-)
A v danom úseku moc iných možností ako urobiť ani nebolo.
aspoň netrep, prečítaj si ich program a o Bratislave máš zjavne tiež prehľad...
ešte stále je tam časť kade chodí električka, takže keď bude nehoda, tak sa to obíde tade (vidno že vieš o čom píšeš)
lebo medzi Starým mostom a mostom SNP nebola žiadna poriadna cyklotrasa, tam ďalej (od mosta SNP k Lafranconi) je aspoň širší chodník, ktorý je aktuálne zdieľaný s bicyklami
správne, tak to má byť (btw zápchy tam boli aj predtým v špičke takže nič nové, aspoň sa naučia tí čo nemusia tade nechodiť)
Toľko cirkusu okolo auta, ktoré bude vyzerať ako to predtým s trochou úprav. Niečo podobné ako väčšia oktávka...
Auto ešte pred pár desaťročiami nebolo pre každého a keďže existuje verejná doprava tak to ani nie je základné ľudské právo (veď aj teraz musíš mať naň peniaze + na jeho údržbu a prevádzku). A tvoj názor, nech si každý vyberie aké auto chce, by mohlo platiť ak by jeho prevádzkou neničil životné prostredie aj ostatným... takže jednoznačne je treba sa zbaviť spaľovacích motorov (najskôr tých starých smradľavých dieslov, ktorých behá ešte dosť). A keby tento prechod nebol nariadený, tak by výrobcovia nič v tomto smere nerobili (rovnako ako pri emisných normách, tiež by neriešili čo vypúšťa auto z výfuku).
A k Fieste - tá súčasná sa veľmi málo predávala, takže aj preto ju prestali vyrábať. Ľudia kupovali skôr Pumu (ja som mal Fiesty a bolo to moje obľúbené auto).
K Číne - áno vyrába sa tam veľa ale zatiaľ nič špeciálne nevyvinuli, len útočia cenou, tak ako pri iných výrobkov. Ja osobne by som si zatiaľ čínske auto nekúpil, kvôli ich kvalite, materiáloch a pod.
Otázne sú za mňa 2 veci: 1) ako je to s ich kvalitou a 2) či to nie je len cenová vojna a nie sú teda len umelo lacné (myslím, že pred časom som niekde čítal ako prerábajú na každom aute cca 10tis USD). Ak áno, tak by mala zasiahnúť EU (nie že by sa mi nepáčilo aby boli autá lacnejšie).
Celkom nechápem, prečo potrebuje investovať toľko do vývoja motorov, ktoré už aktuálne má. Nemyslím si, že by juhoamerický trh bol taký náročný na super moderné motory... Tie aktuálne čo ponúka po celom svete môže ešte dlho ponúkať aj tam, pokiaľ sa budú autá so s takými motormi predávať.
Ale 1. apríl už predsa bol...
Také hnusné auto... a vraj sympatické... tfuj
Európa tak skoro nebude kupovať čínske elektro autá vo veľkom. Stále im neveria, lebo kvalita sa síce zlepšuje ale pomaly a riskovať pre pár ušetrených tisíc eur... (veď to vidno aj na spaľovacích z Číny). Možno keď sa to bude vyrábať v Európe a budú tam nejakí európsky partneri... I keď aj to MG nestojí za veľa...
Treba sa na Russov vysrať. A na sankcie tiež. Veď oni si robia čo chcú a my sa len bojíme... celé SPP je smiešne.
Čo mu došli prachy na fet? Po týchto bláznoch už len zlodejov potrebujeme...
Odporúčame