Trochu hlučnejší je slabé slovo, teda ak to porovnáte s moderným benzínovým motorom. Ale spoľahlivosť motora by mala byť OK. Len tak ako tu už niekto spomínal, vyhol by som sa DSG (teda ak to má byť stále spoľahlivé aj po rokoch).
Trochu hlučnejší je slabé slovo, teda ak to porovnáte s moderným benzínovým motorom. Ale spoľahlivosť motora by mala byť OK. Len tak ako tu už niekto spomínal, vyhol by som sa DSG (teda ak to má byť stále spoľahlivé aj po rokoch).
Je len na európanoch či tie čínske autá budú kupovať. Spaľovacie tiež nekupovali (aspoň nie vo veľkom). A pravdaže je to aj na EÚ aké clá zavedie.
Za čínske MG také peniaze je moc. Otázna kvalita aj spracovanie (v tomto som nejazdil ale v inom MG áno). Pomer kvalita/cena je bieda.
Palec hore za kombi (ostatní výrobcovia sa zameriavajú na SUV alebo hatchback, prípadne sedan) ale to na úspech nebude stačiť.
Pekná kravina. Vôbec automobilky neodporúčajú výmenu každý rok ani po uvedených KM. To čisto závisí od štýlu jazdy. Áno, sú tie autá ťažšie ale používajú pneumatiky, ktoré sú určené pre danú váhu (od toho je tam ten index na pneu). Veď aj pri spaľovákoch to tak je. Aj na benzínovom Mustangu vieš zjazdiť pneumatiky aj za pár mesiacov keď jazdíš ako prasa...
Mne sa celkom páči tá "Mega Panda", vyzerá zaujímvo :-)
Myslím, že sa moc nepredávajú, preto ich už v Európe moc nepredávajú. Teda ak si myslel miniautá ala Panda.
Pobavilo, hlavne tá rovnica na konci :-D
Nechce modernejšie, čistejšie a bezpečnejšie ale nakoniec to tam má.
Expert na všetko, och... :-D
Škoda, že to neplatí aj u nás. Ale to súčasná zradcovská vláda nedovolí, keďže má slabosť pre krajinu, ktorá nás má za nepriateľa :-(
Za to, že si to ty nevieš predstaviť, tak to neznamená, že sa to nedá dokázať. Nezabúdaj, že môžu existovať svedkovia, teoreticky mohla poškodená aj otehotnieť a pod.
Takže znižovať premlčaciu dobu na skutky, kde sa to práveže často oznamuje až po rokoch je chrapúnstvo.
A pán prehadzovačka je kráľ chrapúňov.
Až na to, že to sú dvere v kancelárskej časti komplexu, nie nákupnej... ale senzácia za každú cenu.
Nie každý má morálne zásady... aspoň, že vie hrať hokej.
Bohatý Rusi majú na to, aby si kúpili tradičné prémiové autá privezené cez tretie krajiny. A aj si ich kúpia. Tie čínske (a akože nové ruské, čiže v čínskej licencii vyrobené) si budú kupovať bežní Rusi (pravdaže nie tie drahé). Ale aj tieto akože lacné čínske autá sú pre priemerného Rusa drahé. Takže tie oficiálne kecy predajcov sú len pre média.
Tak robiť závery na jednom aute, ešte takto extrémne používanom je hlúpe. Dá sa predsa zistiť ako sú na tom Tesly S a to vyhodnotiť... To ako by som ja podľa nášho dieslového VW vyhodnitl spoľahlivosť dieslových áut (tiež sa musel meniť motor po 150tis a kopec iných vecí).
A stále platí že elektrické autá (teda ich pohon) je jednoduchší ako pri spaľovacích alebo hybridných.
A škaredé ako čert (teda ako čínske auto) :-)
Autor takéhoto článku sa radšej ani nepodpísal... ani sa mu nedivím.
Jasné, že daná technológia potrebuje ešte veľa času ale tvrdiť, že "...nie sú schopné sa ani len pribížiť k vysokým štandardom, ktoré spĺňajú ľudskí vodiči" je úsmevné, hlavne keď sa pozriete na to čo sa deje na slovenských cestách (a v USA to určite nie je lepšie).
Určite príde čas, keď takéto taxíky budú bežné. Otázne je, či by zatiaľ autonómne autá nemali byť používané len na diaľniciach, kde je premávka predsa len jednoduchšia ako vo veľkomeste.
Výkvet hlúposti na jednom námestí... a korunoval to Harabin :-D
Taký typ vozidla chýba. Síce MPV štvorkolky sú, ale s vyšším podvozkom ako bola Delica o žiadnej neviem. Len tá elektrika bude ešte pár rokov problém... (cena, dojazd, hmotnosť)
Odporúčame