Sranda, som zvedavy co sa bude diat... Po volbach sa vzdy vselico meni a preskupuje... Do vela veci bezny clovek nevidi. Ale nakoniec sa vzdy vsetko vykrystalizuje :)
Sranda, som zvedavy co sa bude diat... Po volbach sa vzdy vselico meni a preskupuje... Do vela veci bezny clovek nevidi. Ale nakoniec sa vzdy vsetko vykrystalizuje :)
Podla fotiek noveho casu to tak neprehladne miesto nebolo.. Uzsia cesta sice, ale pri 50-tke by sa v pohode dalo pribrzdit..
To auto jej len nosi smolu a lezie na mozog, naco to vsetko.. Druha vec je, ze ten chudak mohol aj dost nestastne padnut..nevyzera to na silny naraz.
Pán vyjadril svoje zbožné želanie a snaží sa ľudí trošku naplašiť, aby kúpili nejaký starý vrak čo najskôr.
Fakt ale je, že keď sa pozrieme nejakých tých 20 rokov dozadu, tak autá nikdy nezdražovali zo dňa na deň. Určité malé zdraženie si môže dovoliť automobilka iba s novým modelom. Nikdy nezdražovali autá skokom. Pozor, kríza sa ešte neskončila.. Pripúšťam ale, že môžu časom skončiť dočasné "superakcie". Autá ale aj tak ostanú dlho lacnejšie ako v roku 2007.
Re: Ekologické pneumatiky
nemal som na mysli nejaky staly pobyt v lavom prude a zdrzovanie ostatnych..to rozhodne nie. Pravda je, ze pravy prud je castokrat rychlejsi, petoze sa tam ide sice pomalsie ale plynulejsie. Toto sa casto stava na Sancovej.
Re: Ekologické pneumatiky
Pokial nemyslis pomalymi sofermi tych co dodrziavaju rychlost tak sa da s tvojim nazorom mozno ciastocne suhlasit. Je to ale asi uhlom pohladu. V meste su neprijemny rychly jazdci preto, ze Ta zbytocne vyhanaju z laveho prudu medzi zadymene nakladaky a narusa sa tak plynulost premavky. Primarne sa snazim tymto primitivom uhnut ale rozhodne nerobim kvoli nim manevre ako je prudke brzdenie, vyrazne prekrocenie rychlosti a podobne. Ja dufam, ze im to v tom malom mozocku casom svitne. Pri rychlej jazde v meste treba mysliet aj na to, ze z 50-tky nerobi problem dat prednost chodcovi na prechode. Z 80tky to uz vo vedlajsom prude problem ale je. Mne osobne zavedenim 50tky klesla spotreba a to sa rozbieham nadalej svizne. Chcem totiz aby na zelenu preslo co najviac aut.
Kam patri?
Mne sa nova Meriva paci ale ma svoje chyby. Na svoju velkost by mohla mat vacsi zakladny kufor. Samovrazedne dvere sa este ukazu v praxi, ci boli dobrym napadom
Trosku mi vadi nove zacielenie auta. Je zbytocne prerastene a drahe. Nemuselo tak narast do dlzky, stacilo tak 4,1 m a mohli ju trosku rozsirit. Napriek tomu, ze pojde o kvalitnu nemecku robotu, nepochybujem, ze ludia budu namiesto Merivy siahat po konkurencnych MPV o cislo vacsich. Ceny su podobne. Za tie prachy je vyhodnejsi Renault Grand Scenic. A ktovie..mozno bude Meriva prave brat zakaznikov obom segmentom - miniMPV aj MPV.. Pre koho ale potom bude Zafira..
Odporúčame