Takže dohľad nad finančným trhom nerobí?
Čo tak prečítať si úlohy NBS?
Takže dohľad nad finančným trhom nerobí?
Čo tak prečítať si úlohy NBS?
Tá istá cirkev, ktorá upaľovala za živa si dovolí hlásať niečo o úcte k životu?
Zdravotníctvo, výživa a pomery v sociálnych zariadeniach sa zlepšujú.
Dôkazom je predlžovanie veku dožitia. Minerály a vitamíny závažné ochorenia nevyliečia.
Samozrejme čaká nás ešte veľa práce, najmä v rozvojových krajinách.
V žiadnom prípade nejde o zbavenie sa jedákov pri stole.
Počty sú tak nízke, že to ekonomicky nič nerieši.
Bohatí ľudia sa stali bohatými vďaka množstvu ľudí, ktorí pre nich pracovali,
prípadne kupovali produkty ich firiem.
Ďakujem za vysvetlenie.
Podľa tvojich ostatných zdrojov predpokladám, že vychádzaš z nemeckých zdrojov.
V Nemecku ID.4 skutočne začína na 40 335€
V SR začína ID.4 na 44 990 €
Do kaviarní nechodím, kávu nepijem.
1, Na obnovu Ukrajiny treba podľa Svetovej banky a OSN takmer 500 miliárd eur
2, Skupina NAFTOGAS vykázala za 1. polrok 2023 zisk 6,6 mld. UAH= 157 mil. €
Nech za celý rok 320 mil. EUR.
Zo zisku Naftogazu by sa obnovovala UA viac ako 1500 rokov.
Naftogas nie je len transportnou organizáciou.
NG robí aj ťažbu plynu, pokrývali v minulosti 70% UA spotreby,
v 2023 dosiahli sebestačnosť.
NG má aj obrovské zásobníky zemného plynu, vie uskladniť 300 TWh CNG.
V závere plnenia min. rok, tak ukladali plyn aj EU podniky.
NG sa zapodieva aj domácou distribúciou plynu
NG ťaží aj ropu.
Prestaň spamovať a prines nejaké informácie.
Keď už niečo tvrdíš, mal by si to citovať dôsledne.
1, Od januára do marca 2024 bolo v Nemecku novo zaregistrovaných 81 300 elektromobilov.
Toto číslo bolo o 14,1 percenta nižšie v porovnaní s rovnakým obdobím v roku 2023.
To platí NAPRIEK tomu, že
2, Viacerí výrobcovia vtedy oznámili, že DOČASNE prevezmú štátny podiel na financovaní, aby zabránili príliš prudkému poklesu predaja.
Minulý rok 1H/2023 vs. 1H/2022 bol zaznamenaný rast 37%
Keďže podpora pre PHEV skončila skôr, tie už výrazne klesali v 2023.
Statista, rozhodne nie je štatistický úrad.
Statista GmbH
Johannes-Brahms-Platz 1
20355 Hamburg
Štatistický úrad v Nemecku má stránku http://www.destatis.de
Ten zisk nestačí ani na 1% obnovy.
Neviem čo by si kúpil alebo nekúpil ale štatistika autovia.sk vyzerá takto
Priemerné ceny:
VW Passat r.v.2020 2020/2024 34350/25058 -27%
Škoda Octavia r.v.2020 2020/2024 23500/19200 -19%
Kde si našiel VW ID.4 Pure 52 kWh 125 kW Pure 5dr 37.352 €?
Čo je to UVP?
Áno, remeň ich "omrzel" je tam reťaz.
Prečo by ju mali predlžovať?
Ak ide človek do dôchodku a nemá na svojom účte aby prežil 3 mesiace ako to nazvať?
Podľa mňa je to NEZODPOVEDNOSŤ.
Nebuďme nesvojprávny a nečakajme, že sa o nás štát vždy postará.
Odkedy je PP prezidentom, je RF nenahraditeľný.
Takže Vy doma nekúrite, keď ste v práci?
Internet ste si dali zaviesť pre HO?
Na tieto "výhovorky" mám jediné riešenie, od zajtra sa hlásite na pracovisku.
Rovnako si môžem myslieť, že to doma zapichnete o 15 minút skôr.
Prípadne, že počet a dĺžka prestávok je väčšia ako keď ste v práci.
Asi mi nechcete nahovoriť, že keď odchádzate do práce 7:30 na na začiatok 8:00 a vraciate sa po 17:00,
ta v prípade HO pracujete 7:30-17:00?
Podľa mňa bol opotrebovaný už dávno.
Len ho nemá kto odvolať.
A RF to zvláda bravúrne. Mal síce nejaké prestávky, ale tiež by mal byť opotrebovaný.
Ako sa pozná SK ovocie? Poznám niekoľkých pestovateľov čo nakúpia v PL a predávajú ako svoje.
Mal by tých školákov poslať na pole. Jablká nemá kto pozbierať.
Dnes prakticky nie je možné byť apolitický?
Stačí si svoje politické názory nechať pre seba.
Nikto ho neodsudzoval za to, koho volil.
Renault znášal ťažké straty pri odchode z RF, napriek tomu to urobil.
Teraz má podporovať športovca, ktorý hlása niečo iné?
Nikto ho netrestá, len ho nepodporuje, to je podstatný rozdiel.
e205? To by som chcel vidieť.
NIO SEMISOLID ide do výroby Q2/2024.
Výrobcom nie je NIO, ale Beijing WeLion New Energy.
Uvidíme ako sa im podarilo vyriešiť typické problémy LiPo batérií.
Technológia sa ani nepribližuje k skutočnej polovodičovej batérii s pevným iónovým vodičom nahrádzajúcim elektrolyt a separátor a pevnou kovovou anódou. .
Technológií sa vyvíja veľa, ale rozhodne by som neporovnával to čo behá po cestách s tým,
čo je zatiaľ pred sériovou výrobou. Nevravím, že z toho nebude dobrá batéria, ale najprv to musí dokázať.
Za 1/3 nezoženieš, ale
napr VW ID.4 4r. našiel za 20 000€,
cenníková cena je od 44.990,00.
Skladové vozidlá sa nové predávajú po zľave 12 000€ za 43 000.
Tesla M3 LR 4WD v roku 2020 mala cenníkovú cenu v ČR 1.426.200 CZK = cca 57 000€
Dnes sa dá kúpiť za 27 000€
2/3 je teda prehnané, ale 1/2 môže byť pre 4r auto reálna.
Ak je EV tak dobré, tak má ešte aspoň 2/3 života pred sebou,
cena pod polovicou pôvodnej ceny teda nie je zlá.
Spaľovák stratí cca 1/3 za 4 roky
Odporúčame