Žiadny "mega" reťazec neprerobí, to sú hlúposti na oklamanie kupujúcich,jasné, že môže predávať pod tzv. "nákupnú cenu", keď výrobcu dotlačí do rabatu z jeho bežnej predajnej ceny , potom faktúruje ešte províziu z množstva predaného tovaru rôznymi nezmyslenými fakturáciami ( keďže im zákon neumožňuje faktúrovať províziu z objemu predaja ), napr. za vystavenie chladničky v predajni, prieskum trhu, vyhlásenie rozhlasom v predajni, štatistické zisťovania, analýzy tovarov a mnoho ďalších nezmyslov. Nieže reťazec nenesie žiadne riziko, dovolím si tvrdiť, že jeho riziko podnikania je nulové, všetko riziko znáša výrobca a dodávateľ, keďže nepredaný tovar jednoducho vráti výrobcovi a odráta si ho z fakturácie. To čo je za podnikanie ???? Tak by vedel podnikať každý...úbohé !!!!