Mňa by zaujímalo kde skončil motor 1,5 - 117 kW ? Už ani Kia ho neponúka.
Mňa by zaujímalo kde skončil motor 1,5 - 117 kW ? Už ani Kia ho neponúka.
Šťastný to človek ak ho spotreba nezaujíma :)
Kto si toto kúpi?
Asi každý človek má iný vkus. Mne sa zasa biele autá nepáčia. Vyzerajú ako keby im chýbal lak. Skrátka chýba nejaká farebnosť. Dnes na cestách jazdia hlavne biele, čierne a šedé autá. Nič medzi tým resp. len veľmi málo.
Ešte je zaujímavé ako ľudia kritizujú jednolitre. Dobre ani mne sa veľmi nepáčia, ale keď sa dá kúpiť 4 valec tak niekto kritizuje, že na čo resp pre koho taký silný motor? Ja napr. by som práve ten motor bral. Ten 4 valec 1,5 110 kW. Je to pre to, lebo to nie je 3 valec. A že má 110 kw? Super. V meste aj mimo mesta má nízku spotrebu tak prečo ho nemať? Však?
porovnávať Fabiu z Korandom a MG je troochu mimo. MG ja osobne by som napr. nikdy nekúpil a Korando je veľké auto do mesta menej použiteľné ako Fabia a o spotrebe sa baviť ani nemusíme. A nazvať ho hrkotalkou je tiež trochu mimo. Ty jazdíš na čom ?
Renault vytvoril hybrid Škody Karoq a Kie Sportage.
Ja si myslím že bežné zrkadlo sa dá nastaviť, aby si nemal mŕtvy uhol. Len ho musíš nastaviť správne ako som písal. Zrejme ho máš nastavené tak ako väčšina vodičov, že si viac vidia vlastné auto ako okolie.
Mne sa páči tento facelift.
Takže v prvom rade by mali v autoškole učiť, ako správne nastaviť speťáky ( eliminovať mŕtvy uhol), a že keď sa nastupuje alebo vystupuje z auta, tak treba si byť istý že môžem dvere bezpečne otvoriť. To je alfa a omega. Keď budú učiť toto tak ani nebude treba učiť iné úchopy pri otváraní dvier.
V autoškole by mali vyučovať predovšetkým aj to ako si správne nastaviť spätné zrkadlá. Veľa vodičov ich má nastavené tak, že polovicu, alebo tretinu zrkadla im zaberá výhľad na svoje auto. Aj v niektorých článkoch píšu nesprávne ako nastaviť speťáky. Problém cyklistov je aj to, že sú v bežnej premávke v podstate nehlučný. Preto sa niektorí vodiči možno spoliehať len na svoje uši ( to je problém aj chodcov, ktorý občas vstúpia do cesty a nevidia resp. nepočujú cyklistu a tak mu skočia do dráhy ). Ďalšia vec je tá že cyklista aj motorkár využíva celú šírku jazdného pruhu ( čo však nemusí byť chyba ), ale ak máme zle nastavené zrkadlá tak ho jednoducho nevidíme. Ďalšou vecou pri jazde je že napr. motorka sa dokáže schovať za náš stĺpik a potom keď nás náhle obieha tak sa môže stať, že ho vodič nezaregistruje.
Celá Bratislava je na šrot. To je hanba nášho vedenia v BA. Cyklotrasy detto okrem tej známej po ktorej nikto nechodí.
Tento trapas polície tu už bol zverejnený. Dve autá idúce na červenú a zastavia len jedno. To je čo za kontrolu?
To nie je Škoda, ale čínsky Moskvič. Pozrite predošlí článok a kuknite foto Moskviča a tohto konceptu. :)
V čiernej farbe vyzerá Karoq sportline omnoho lepšie.
„Berú európske, kórejské aj číske,“ - Asi to po sebe nečítajú :)
Pri cúvaní nemusí byť pás zapnutý. Ostatné čo si písal sedí na jednotku. Súhlasím úplne.:)
Podľa zverejnených záberov išli dve autá na totálne červenú. Prečo zastavili len jedno? Lebo medveď?
Len pre info keď to už porovnávajú s Fabiou:
Rozmery, objemy, hmotnosti Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI
Dĺžka (mm) 4 108
Šírka (mm) 1 780
Výška (mm) 1 459
Rázvor (mm) 2 564
Objem batožinového priestoru(l) 380
Objem palivovej nádrže (l) 40 (možnosť 50)
Pohotovostná hmotnosť, vrátane vodiča 75 kg (kg) 1 224 – 1 362
Technické údaje Škoda Fabia Monte Carlo 1.5 TSI 110 kW 7AT
Typ motora zážihový
Zdvihový objem motora (cm3) 1 498
Počet valcov 4
Výkon (kW/k pri ot. za min.) 110/150 pri 5 000 – 6 000
Max. krútiaci moment (Nm pri ot./min) 250 pri 1 500 – 3 500
Prevodovka automat DSG, 7 stupňov
Poháňaná náprava predná
Max. rýchlosť (km/h) 225
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h (s) 8,0
Spotreba (kombinovaná, WLTP) (l/100km) 5,5 – 6,0
Spotreba (kombinovaná, test) (l/100km) 6,5
Aké to máš auto ? Mazda 3?
Odporúčame