Ja to vidim velmi podobne. Umyselne a za ucelom predat naklad alebo zvysit sledovanost sa velmi casto spravy prekrucaju a prisposobuju ako to ktorej televizii ci novinarovi padne vhod.Ked si zoberieme napriklad z nedavnych udalosti zranenie Michaela Schummachera. Tato udalost bola v Europe, podla mojho skromneho nazoru, asi druha najvacsia udalost hned po svadbe princa Williama.Casto sa objavovali spravy typu Michael sa prebera!!! O den na to nas uz ale dennik informoval ze jeho stav sa opat zhorsil. Dokonca som postrehla aj reklamnu kampan kde sa na bilboardoch objavoval samotny Michael s popisom v zmysle este som neumrel alebo nieco tomu podobne. Odpustite mi ak sa mylim spominam si na to matne.Cize v dnesnej dobe je velmi tazko urcit ci to konkretne medium sprostredkovava skutocnost a udalosti ako sa naozaj stali, alebo len zavadza a vynechava podstatne fakty.Ako vravi jedna znama reklama " To tu uz nikto naozaj nic negarantuje?" Isty si mozeme byt len dvomi vecami danami a smrtou.