lenze ani to stilo ani ax nesplnali EURO5. Keby ich tak priskrtili ako je tato 1.6, ani by nenastartovali.
lenze ani to stilo ani ax nesplnali EURO5. Keby ich tak priskrtili ako je tato 1.6, ani by nenastartovali.
Dufam, ze vam za toto slusne platia... lebo... dobre sa to cita ;-)
Petrovi zo Zvolena odporucam navstivit stranku rakuskych cestovnych kancelarii a urcite tam najde lacnejsi zajazd s lepsimi podmienkami
klud... to bude len doplnok k ponananej zadnej naprave... teda dufam ;-)
ano, nekupil by som si A6, lebo za 35k bude ta A6 oholena, ak vobec za 35k nejaka bude... Ale potom je to o tom, ze nie, ze nechcem, ale nemam na nu. Pri 41k je to uz ine. To by som si zobral radsej 325xd, aj ked to bola cennikova cena mojho posledneho passatu.
tak mas evidentne problemy s chapanim pisaneho textu, lebo teraz som ten cennik pozeral a od strednej vybavy business X je USB sucastiou audia.
A vsimaj, porovnavame strednu vybavu v mondeu s najvyssou vybavou superbu.
Ide o to, ze VAG ta vseobecne oholi na takychto drobnostiach, ktore su u inych samozrejmostou v zakladnej/strednej vybave. A hlavne na to musis pri konfiguracii mysliet
sorry, bavime sa tu o TOP vybave, kde nie je USB. V najvyssejvybave mondea USB urcite je.
Porovnavaj rovnake stupne a nie top so zakladom
suhlasim a tiez tvrdim, ze olej na 30k km je ako troska tehotna zena - neexistuje.
Vzdy menim oleje na autach po 15k km, alebo po roku, podla toho, co je skor. Pretoze po 15k km je uz v oleji vela necistot po roku uz obsahuje dost vzdusnej vlhkosti.
suhlasim a tiez tvrdim, ze olej na 30k km je ako troska tehotna zena - neexistuje.
Vzdy menim oleje na autach po 15k km, alebo po roku, podla toho, co je skor. Pretoze po 15k km je uz v oleji vela necistot po roku uz obsahuje dost vzdusnej vlhkosti.
majster sveta ma svatu pravu.
Kokso, ja som ju videl... este zivu. Bol to nejaky starsi cerveny hatchback, baba okolo 50r, okolo 20.45, takze to sedelo, mala otvoreny zadok a labzovala okolo auta ako na pesej zone. Este som si pomyslel, ze co sa tapa na to nevykasle a nejde sa schovat za zvodidla, ze este sa nieco stane a dnes citam toto.
vraciam sa malo do diskusie...
ale ak Hyundai da 2.2d, tak musi naozaj prehodnotit cennik, lebo dnes je drahsi ako toyota v niekorych pripadoch, ako laguna vo vsetkych pripadoch a mazda je tiez na tom vyrazne lepsie... 31k EUR za 1.7d s automatom je naozaj ambiciozne na zadychanych 100kw
no, najvacsim problemom tychto fukanych krpatych motorov je problem s chladenim. Su male, s vysokym litrovym vykonom, kedze je to benzin, tak produkuju viac tepla ako diesle a tym trpi cely motor. Co ho aj nakoniec asi najcastejsie posiela do servisu
Vaso,
su tie ceny OK? Tabulka sa mi zda nejaka divna, ked 4x2 stoji o 190E menej ako 4x4 (Sport verzie) a potom nevidim okrem ceny rozdiel v poslednych dvoch riadkoch tabulky - Cosmo 4x4.
truhlik, ten zamestnanec na toho uctovnika robi a uctovnikova mzda je nakladom firmy. Ci nebodaj ty robis zaradmo? Ak ano, prid mi pokopat zahradu.
fajn. Tak zase ti, co sa ucili a snazili budu doplacat na tu haved v ciganskych osadach. A pritom si davku zasluzia... tu poslednu.
nieco taketo chyba v i40. nemusi mat rovno 225k, ale nieco okolo 110-130kW by tam potesilo. 1.7/100kW je na to auto malo... hlavne s tymi Nm
skus sa spytat v autoskole, ci by si nemohol prist na jazdy...
2.2/150k/manual v avensise 5.8, 2.2/120k/automat vectra 6.2
Pekne, ale tomu snad nikto neuveri, ze 122k 1.4 a 180k 1.8 budu jazdit v priemere za 5.2 a 5.6l
Bullshit. Ak budu v priemere na 7 a 8l, tak budu radi
Odporúčame