ponukat v tomto segmente zakladny model bez klimatizacie mi pride uz tak trocha o hubu... ale ved nech... skodovka
ponukat v tomto segmente zakladny model bez klimatizacie mi pride uz tak trocha o hubu... ale ved nech... skodovka
no, ta 150k 2.2d4-d bola fajn, ale ani x20d od BMW nie je zle... az na to, ze kamos menil turbo po 110t km. Ale zase on aj tak jazdi niekedy ;)
BMW ma dobre dizle, tesim sa na avensis o 6 rokov s tymto motorom
snazim sa byt rychly tak, aby to neobtazovalo ostatnych ucastnikov premavky a MVSR, lebo nie som fotogenicky typ
este mam vela, vela otazok ;)
- preco ma byt pre DSG prirodzenejsi rozbeh na 2 stupni?
- ked tomu nalozim na jednotke a to preradovanie trva subjektivne dlho, moze byt, ze prevodovka preraduje, len drzi otacky motora a smyka to na spojke so zaradenou dvojkou?
- ked kvapkal olej zo simmeringu kolegovi na spojku v avensise (2.2d), musel ju menit. V com je toto oblozenie ine, ze si rozumie s olejom?
Vie niekto vysvetlit tu koexistenciu dvoch dieslovych motorizacii, ktore sa lisia o 1 kW?
Pricom ten slabsi ma vyssiu maximalku (o 1 km/h :) ), lepsie zrychlenie a nizsiu spotrebu...
DAKUJEM za test! :)
Tuto kombinaciu motora a prevodovky mam v Mondeu... 30t km a priemer mam okolo 7.2, ale jazdim ako prasa, to sa priznavam.
Co mi na nej vadi je, ze ak sa chcem rychlo rozbehnut, tak preradenie z 1 na 2 trva vecnost. Zvysok je uz ok... a potom to, ze podla mna zbytocne skoro podraduje a nevyuzije Nm motora, ked jemne pritlacim na plyn.Inak velka spokojnost, uz sme si na seba zvykli.
otvor si vlastny kseft a potom sa mozes k zlodejom spravat nanajvys uctivo. Nech sa paci!
podla mna to bude istejsie poslat kurierom do Pravdy :)
a na projekt sa tesim a verim tomu, ze aj mnoho mojich citatelskych kolegov. Lebo pri vsetkej ucte ste tu vy, potom dlho nic, potom Rasto Chvala a potom uz vobec nic
no, to som si vsimol aj ja, ze ste tu len vynimocne, co ma mrzi, lebo tuto sekciu navstevujem hlavne kvoli vasim clankom. Inak mate u mna stale tu basu piva, len sa neozvyvate :)
Ale k autu. Mal som moznost si s nim niekolkokrat pojazdit na Slovakiaringu v off road casti. V zasade cely usek to preslo pekne na zaradenej dvojke bez potreby sa dotykat velmi brzdy ci spojky. Len pri prejazde cez dreva, som vysliapol spojku, lebo to uz velmi hadzalo... v bazene sme neboli :)
Suhlasim s tym, ze je to pracant, tazka krava, ale dava presne to, co slubuje. Kto chce frajerinu, nech si zoberie ML, kto chce luxus do terenu, tak Gcko, ale kto chce vozit tonu po terene, tak Rangera, Hilux, alebo B200 ;)
superb je jazvedcik, okdedy pouzivaju uzsiu platformu ako passat, tak je to len pre malych ludi. To auto je proste uzke na sirku a za danu cenu teda radsej passat, mondeo, avensis...
ma nejaky prakticky zmysel robit 2 vykonove verzie toho dizla s takym zanedbatelnym rozdielom 1kW. Nie je to len nejaka chyba zaokruhlovania?
nizky koeficient sa da urobit aj pri velkom aute, ale pri velkom je pri vypocte odporu nasobeny vacsou celnou plochou ako pri takomto malom, ale koeficient bude rovnaky
co sa ti nezda? Ked chce niekto pretekat, kupi si ine auto. Roky tu jazdili 47kW SDI a 66kW TDI Octavie, sam som dlho jazdil na 1.8D 44kW Forde Escorte pickup a slo to aj 160 km/h, ked sa to rozbehne a to som mal nalozene 800kg za chrbtom.
Motory su v danom segmente uplne OK, aj vzhladom k podvozku. Hlavne je to vyvazene cenou.
Fandim tymto autam, davaju moznost sa bezpecne vozit aj ludom, ktori bud nemaju na mainstream, alebo cisto rozumovo volia lepsi pomer ceny a uzitku bez ohladu na image
ani stredna trieda... vacsinou je tam vyvysenina medzi krajnymi sedadlami, laktova opierka a pod...
Pohodlne sa traja odvezu vzadu tam, kde maju vsetci samostatne sedadlo.. sharan, galaxy, smax, alebo Karosa (tam aj 5 osob)
Pocuj, nejako ti to zerie. Ja som niekde na forach cital, ze niektorym majitelom 1.9tdi (bez ohladu na vykon) pribuda nafta v nadrzi a potom ju predavaju susedom.
Daj si to skontrolovat!
Peknu stranku maju, ale ze kto a kde hra sa dozviete az na stranke predpredaja listkov a to este stale netusite, ze kedy kto hra.
Zle, naozaj zle. Aj by som si kupil listok, ale ked spomedzi 10 kapiel napr. v KC Dunaj som zvedavy na nejaku konkretnu, tak netusim, ze kedy mam aspon orientacne prist.
Chalani, nejaky timetable tam supnite, nech v tom je prehlad.
>> s maximálnym výkonom 239
239 coho? kW, ci k? nech to nemusim(e) hladat
Vdaka.
bolo by zaujimave vediet, kolko ta vypln vazi, resp. ake % je to z celkovej vahy pneu, pretoze celkovo je snahou co najviac minimalizovat vahu neodpruzenych casti a nie do nich pridavat dalsiu zataz.
to, ze do najlacnejsej verzie sa nedaju kupit hliniky, to je OK, ale ten popolnik mi pride trapny.
Cenu nekomentujem, predaje svedcia za vsetko. Ale aspon, ze je zaklad o 1.2k lacnejsi ako u rapidu a koncern vyuzil prichod alternativneho modelu k zrealneniu ceny, aj ked by to chcelo viac.
Odporúčame