Ale to podprahové "vstupovanie" funguje úplne inak, ako si to tá cvočka predstavuje. Reklama je priamo cielená na určité skupiny ľudí, ovládanie skrze hudbu? Oh, please ... zombie z ľudí tým neurobíš, a na koncerte v dave to vyvoláva emócie na spôsob "lets effing ROOOOOOOOOOCK!!!!". Tie kapely nie sú Justin Bíbr, či The Beatles, s predpripravenými a naskriptovanými piesňami. A ono to nie je "vstupovanie do podvedomia", lebo:
1. podvedomie je starý psychologický termín
2. do "podvedomia" vstupuje VŠETKOOOOOOO, ale prakticky skoro úúúúúplne všééééétkooooooooo čo môže, nie je tam žiadny skrytý kód, žiadna mágia NIČ.
3. Podprahové "vstupy" do podvedomia fungujú úplne inak. Podprahovo sa môžete iba navodiť inšia realita, zlepšiť či zhoršiť nálada človeka, no pokiaľ s dotyčným nie si one-on-one, tak jediný spôsob manipulácie (o ktorom viem) je skrz faith healing, či čokoľvek, kde v dave pristupuješ ku jedincom a robíš "zázraky". Hrať hudbu na koncerte do toho rozhodne nepatrí.