"Podpísali sa pod ne najmä nepozornosť..." - debilných chodcov!!
Co skacu pred auta ako samovrahovia,... a chudak vodic ide do basy !!
„Máme najvyššie pokuty. To nie sú nástroje, ako naučiť ľudí správať sa na cestách,“ ....
(dobre som volil)
Podľa:vlákien iba prvá úroveň času |
najnovšie po najstaršie najstaršie po najnovšie |
Vymazané na základe žiadosti podľa zákona č. 18/2018 z 29. novembra 2017 o ochrane osobných údajov.
no neviem na nehodovych usekoch su vzdy v zahranici stacionarne radary. aky problem? skuste si pred fotoradarom dupnut na plyn v takom Nemecku ci Norsku...
a co su to za sprostosti ze vsetci dostanu taku istu poutu? ved je databaza..ak ten clovek spravu priestupok 2x za den..okamzite druha pokuta bude 20x vyssia ... ak v priebhu tyzdna min 5nasobne vysiia. aky problem? take blbosti tu obhajuju len ludia co denno denne porusuju zakony - vratane tych o vedeni motoroveho vozidla. BODKA. a najsamlepsi su ti co nadavaju na politikov ale sami porusju elementarne zakony..ci ako vodici. si nechcem predstavit keby boli politici..ako by kradli. alebo podnikatelia ako placu...ale maju auta dovolenky ale neplatia si zdravotne...obchadzaju platenie dani. ale su najlepsi ked kritizuju stat ze ako to ze nemam mardku(pritom 3roky si ju neplati - vraj mu nevychadza....a ani dobrovolne najnisiu sumu neplati) ... detto s dph atd..a budu nadavat na zle zdravotnictvo skolstvo...pricom sami neprispeju ani €
Vymazané na základe žiadosti podľa zákona č. 18/2018 z 29. novembra 2017 o ochrane osobných údajov.
Výška pokút v doprave by sa mala odvíjať od výšky príjmu za minulý rok. Ten kto má ročný príjem 1 000 000€, pre toho je pokuta za rýchlosť 800€ toľko, ako 8€ pre toho kto má ročný príjem 10 000€. Ak by bola pokuta za rýchlosť stanovená ako 1% z ročného príjmu, potom by ten s príjmom 10 000€ zaplatil 100€ a ten s príjmom 1 000 000€ by zaplatil 10 000€. Aj tak by to ten s príjmom 1 000 000€ pocítil menej ako ten s príjmom 10 000€, ale bolo by to aspoň porovnateľné. Teraz je systém nadstavený pre oligarchov, podvodníkov a zlodejov, pre ktorých je fakticky pokuta nič. Ak je vláda v područí oligarchov, určite sa výška pokuty nezmení. Nebudú predsa trestať sami seba. Oligarchovia a mafiáni budú naďalej gaunermi na cestách a budú sa obyčajným ľuďom vyškierať do očí.
Táto spoločnosť už "vyprodukovala" toľko expertov na rôzne sféry života, že na ich vyjadrenia začínam byť alergický ! Ako vrchol rôznych vyhlásení je kritika bez návrhu na konštruktívne riešenie. V tomto článku sa to opakuje.Do tejto sféry dokonale zapadá aj nový predseda NR SR. Ide o to =
1./ zomiera, či má trvalé následky u nás veľa ľudí pri dopravných nehodách ? ÁNO.
2./ výchova vodičov je riešenie ? NIE.
Po prvé sami poslanci ktorí by mali byť vzorom v chovaní (nielen na cestách) nevedia vychovať sami seba.
Po druhé platí, že starého psa novým kúskom nenaučíš (hlavne nie dobrým slovom).
3./ represívne nástroje ? MOŽNO ÁNO, ale používané DIFERENCOVANE.
Napr. ako vodič prekročí rýchlosť v uzavretej obci (správne označenej) o 40 km určite to nie je porovnateľný priestupok z prekročením rýchlosti na diaľnici.Nebezpečenstvo konania je podľa sadzobníka pokút neznámy pojem !
Na okreskách zníži rýchlosť osadený semafór v obci s fotopuškou toho, kto pôjde na červenú, na spoplatnených cestách to vyrieši systém. Na prvej "bráne" napr. za Bratislavou sa zaregistruje ŠPZ vozidla a čas do systému a na nasledujúcej detto.Vypočítať rýchlosť už bude iba malina. Dnes ŠPZ vieme odčítať aj z družice - nie tak z mýtnej brány.
Cely tender na nakup novych radarov bola v prvom rade urcena na preliatie loove spravnym firmam... V dalsom dosledku ked by tu uz boli, tak by stat mohol lepsie legalne vypalovat ludi. Ked daju radar pred skolu, ani slovo nepoviem. Ale ked budu vacsinou na miestach, kde sa da lahko vybrat vypalne, tak co to ma spolocne s bezpecnostou??? Kamery na stopkach? Mozno trosku lepsie riesenie pre bezpecnost, ale nie je lepsie radsej spravit nejaky spomalovac, nejake graficke znacenie na ceste, aby tu stopku cudzi neprehliadol??? Ved vsade kde sa vybera na stopku su to vodici z ineho mesta, co prehliadnu malu znacku. Jaaaj no ked by zastal na stopke ktora by bola neprehliadnutelna, tak by sa na tom nedalo zarobit!!!! Takze o tom to cele je...
Obávam sa, že požiadavka na zníženie pokút za dopravné prieskutpky je iba populistický krok SNS. Súhlasím s článkom, chodci majú najmä v mestách ťažkú situáciu, často sa nevedia dostať cez cestu a tupé hlavy v KDI ešte nútia chodcov prechádzať cez cestu na 2-krát, len aby mali vodiči zelenú vlnu.
Slovensko je 100 rokov za opicami, na Západe preferujú MHD, podporujú cyklochodníky a chodcov, budujú pešie zóny. A tu samozvaný analytik Drahovský vypustí perlu z huby, že plánovaná preferencia električky v Petržalke možno spôsobí zápchu áut. Tak mu odkazujem, aký problém, nabudúce nech prestúpi na električky. Inak to nejde, len podporovať MHD pre autami.
Problém je celkovo s pokutami. 30 € pokuty za čierne stavby, reklamy, čierne skládky ai. neodradia nikoho. Treba ich prudko zvýšiť, inak tu poriadok nikdy nebude.
To Slovensko nemá iné problémy ako dopravné pokuty Danko? Čo čierne skládky, dodatočná legalizácia čiernych stavieb, neplatenie odvodov alebo nelegálna reklama ťa netrápi? To rieš.
Odporúčame