Už to nechajte na Husákove deti. Aj prezbrojenie armády aj dialnice. Parády sa skončili. Je to najväčšia sila v spoločnosti, hovorte si im ako viete. Zavedú si svoj poriadok. Bude ich treba počúvať.
Podľa:vlákien iba prvá úroveň času |
najnovšie po najstaršie najstaršie po najnovšie |
mňa zaujíma kde sú prachy určené na diaľnice od 93' roku po dnešok!!!!
a nech sa tá banda zlodejská nevyhovára na DLHOVÚ BRZDU!!! to je jediné čo im ešte ako tak zablokovalo totálne rozkradnutie.... na dlh žite vy, páni politici... nie národ!!!!
Mám návrh: financie na cesty treba "nájsť" na ministerstve obrany. Namiesto amerického vojenského šrotu, ktorý nik nepotrebuje a ktorý musíme povinne odobrať, lebo to tak chce strýček Sam, treba postaviť cesty. Obrana nás nezaujíma, ak nás niekto napadne, nik nás aj tak nepríde brániť, ale s tým šrotom sa aj tak neubránime a reálne povedané, ani sa nechceme brániť. A ak nás nik nenapadne, tak ten šrot je totálne zbytočný. Tak či tak, dávame na "obranu" príliš veľa prostriedkov. Prečo? Aby sa naši vojaci túlali po kadejakých "misiách", čiže po dobrodružných výpravách USA a NATO? Veď všade, kde stúpi noha vojaka NATO, čiže už aj nášho vojaka, vzniká chaos, vraždenie a územie štátu sa stáva neobývateľným, čo má za následok neriadenú migráciu a ohrozovanie života obyvateľov celej planéty.
americke sroty nas nevytrhnu, za americke sroty by sme postavili zopar kilometrov dialnic, na druhej strane, dalo by sa z toho opravit vela ciest I. triedy
II. aj III.
Tiež by stačilo obmedziť rýchlosť kamiónov na 70, na úsekoch, kde tomu nezodpovedá kvalita ciest. Strážiť statickú hmotnosť je málo, dynamická zložka spôsobuje často oveľa výraznejšie škody. Len to by zákonodarci museli pokročiť so vzdelaním.
Kamiony 70? A potom domov pojdem namiesto pol hodinky, dve. Ako obehnes 3 kamiony plaziace sa za sebou 70?
Treba pozvysovat rychlost vsade kde sa da... Vypadovky z miest, mimo obce aspon 100, dobudovat 3 obiehaci pruh v kopcoch, a porobit obchvaty dedin. Ziadne dialnice nepotrebujeme...
netrep hluposti
1993 - Diaľnice:197,434 km
Rýchlostné cesty:55,003 km z toho 7,638 km iba polovičný profil
1999 - Diaľnice:290,575 km z toho 59,841 km iba polovičný profil
Rýchlostné cesty: 69,87 km z toho 4,47 km iba polovičný profil
2006 - Diaľnice:326,46 km z toho 12,073 km iba polovičný profil
Rýchlostné cesty:119,145 km z toho 18,142 km iba polovičný profil
AJ TIE POLOVICNE PROFILY SA MUSELI DOSTAVAT...
Slaboduchí súdruhovia to budú opakovať donekonečna.
A keď sa ich opýtam, čo by tým Dzurindova vláda získala, keby len tak bez príčiny zastavila výstavbu diaľníc, tak zmĺknu. Nemajú odpoveď v manuáli.
nečas nože ty silný jedinec vysvetli nám to ako to bolo za vlády dzuriho a najmä ministra.Fígla dáme si poradiť.
Viete ako treba protestovat? Tym ze sa postavime na hodinu resp. na par hodin na cestu s transparentami nic nevyriesime.
Ak chceme nieco zmenit musime okupovat problemove useky NA Min JEDEN CELY TYZDEN aby kolony siahali cez pol Slovenska iba tak si nasa vlada uvedomi dosledky svojho konania.
Som z okolia Presova a viem o com hovorim.
niesu uz peniaze, fondy su minute, vsetko sa rozkradlo a nic sa nedokoncilo.
teraz spekuluju, ako znova najst zdroj, zlaty valov na ryzovanie pre nasich ludi
na porovnanie
v roku 2006 mal nas rozpocet prijmy cca 9,052 mld Eur a vydavky 10,96 mld Eur...
v roku 2016 mal sudruh Fico prijmy 14,28mld Eur a vydavky 16,247 mld Eur.
a ake mali napriklad ludia platy a dochodky v roku 2006 a v roku 2016?
len tak na porovnanie...
cize inymi slovami, percentualny narast platov a prijmov a vydavkov statneho rozpoctu de facto totozny, takze cudovat sa, ze za desat rokov sa zdvihlo jedno aj druhe? :-D
nie, nemame, a je otazka, ci na nu mame - a odpoved - bez eurofondov by sme na nu ani nemali a aj s nimi na nu nemame
nemáme, lebo KRADNÚ, a keby len kradli... ale neplatia ani živnostníkov čo pre ich nastrčené firmy robia!!!!
Ano lebo cely statny rozpocet ide na platy.... Ceny tovarov a sluzieb klesaju. Kradne sa turbo rychlostou, preto nie je na nic...
A to sa dnes bavime iba o dialniciach. To som zvedavy z coho sa budu rekonstruovat stare nemocnice, skoly, budovy institucii, vodovody, kanalizacie, cyklochodniky....
Vsetko co sa na SK postavilo bolo z EU fondov, ked nebudu, mozeme to tu zabalit...
dubacik....eurofondy na dialnice sme zacali cerpat od roku 2005.....dzurindova prva vlada financovala dialnice len z rozpoctu...a ten bol skoro dvojnasobne nizsi,ako teraz.....ale dialnice sa stavali...
teraz mas eurofondy, vyssie prijmy statneho rozpoctu a dialnice nedokaze sudruh Fico za 10 rokov dostavat
Ja nesúhlasím, aby sa v PO staval úsek 25 KM rýchlocesty!!! za 550 mil eur. Už tento rok začali stavať 8 km úsek D1 okolo PO za 365 mil eur. Čiže 85 000 tisícové mesto chce obchvat za 900 mil, s navýšeniami za 1 miliardu eur?
Ročný rozpočet SR je 16 miliárd - to je objem peňazí ktoré sa točia v štáte....
A na tieto počty potrebuje Fico uvolniť dlhovú brzdu? Nech zabudne!
Obchvat nechce mesto,ale vychod.....nedavno som cital o snahe jedneho aktivistu od Vranova...Dvorianky...maju problem s kamionovou dopravou cez obec...a ked som si pozrel na mape,kde ta obec lezi,tak bola na tahu z PL do HU...ale daleko od Presova....takze si osobne myslim,ze obchvat PO by mal poriesit a odlahcit dopravu aj v inych obciach na vychode
obchvat presova je obchvat presova. nijako nepomoze obciam ako Giraltovce, Lipany... tych obci je strasne vela.
slovensko sa financne vycerpalo na stavani plnohodnotnych usekov aj na miestach, kde intenzita dopravy nie je az taka velka. napr r1 zlate moravce ziar nad hronom, d1 sa cez branisko zužuje tiez na polovicny profil a su tam minimalne kolony. ak by sa d1 od popradu po presov postavila v polovicnom profile, mohla byt r4 z presova do komarnika v polovicnom profile hotova.
ak dobre pozeram na pmapu, obchvat PO pomoze Stropkov-Vranov-Trebisov....urcite aj tymto smerom ide tranzit...
ty si uplne mimo moj zlaty...ako by vychodnarom pomohla dialnica v polovicnom profile?...co ty si na prasky??....sadni si do auta a prejdi si to po slovensku,aby si zistil, ake hluposti pises....
hlavnym z dovodov, preco Land Rover postavi fabriku pri Nitre, je dialnicna dostupnost v plnom profile....
K príchodu Land Roveru do okolia Nitry v súvislosti s veľkým regionálnymi rozdielmi sa Fico vyjadril, že "vláda presviedčala všetkých veľkých investorov, nech idú na juh stredného Slovenska alebo na východ, investor má ale svoje predstavy a z logistických dôvodov sa Land Rover rozhodol pre inú lokalitu."
.
CLOVECE, TY MAS DOMA OKNA LEN NA POLOVICI DOMU?ABY SI USETRIL?
R1 ide od roku 2010 az do banskej bystrice. a ake investicie prisli do bystrice, zvolena? jaguar a amazon stavaju fabriky tam, kde r1 uz davno stoji. cize ppp projekt za 4 mld. znizil pocet mrtvych na cestach, ale do regionu neprisli ziadne nove investicie. je dost naivne si mysliet, ze dialnica sa automaticky rovna prilev velkych investicii.
jazdim po celom slovensku a vidim, kde je kolko aut
tak ako su teraz nakreslene dialnice, tak budu hotove tak za 50 rokov.
dom sme stavali taky, na aky sme realne mali a aky sme realne potrebovali. intenzita dopravy v okoli braniska je rovnaka ako intenzita dopravy v okoli trstina, pritom tam dialnica nie je ani na papieri nakreslena
zlyhali Ficove vlady pri investiciach?.. :)))))
vies, aj Dubna Skala by sa mohla razit len jednorurova...a uz by bola davno hotova a bolo by usetrene.....
takze ak som dobre pochopil, je potrebne zastavit vystavbu dialnic...vychodnare nech sa bodnu...potom nechapem, preco take madarsko ide tento rok stavat rychlostnu cestu od Miskolca na Slovensko...preco idu vychadzovat na taky projekt peniaze?....
Diaľnice , diaľnice akoby bez nich ani chlieb nebol. Írsko nemá ani kilometer diaľníc, má lepšiu a výkonnejšiu ekonomiku, Slováci chodia pracovať do Írska , nie Íri na Slovensko. Miesto vzdelanostnej ekonomiky, ekonomiky s vyššou pridanou hodnotou, ktorá nezaťažuje životné prostredia a kladie dôraz na vzdelanie, máme montážne dielne a dovážame už aj zemiaky a vyvlastňovanie bez súhlasu majiteľov. Slováci opäť padli do jamy , ktorú si vykopali.
Irsko nema dialnice???.
http://www.dalnicni-znamky.com/dalni cni-popl…
.
Slovaci roboa v Irsku v hojnom pocte...v skladoch,fastfoodoch,smetiarov...
Irsko nema dialnice ???? To si teda zabil poriadnu hujovinu. Co tak si najprv nieco prestudovat a potom vypisovat.
Také reči mám najradšej. B+b++ku, veď postav diaľnice bez peňazí. Budeš prvý čo to dokážeš, a určite dostaneš Nobelovú cenu za unikátný objav.
Mna by zaujimalo,zaco od roku 2006 stavia Fico dialnice...kazdy rok odovzdava niekolko desiatok novych usekov...buduje nove useky...uz vyse 10 rokov je vdaka Ficovi nastartovana vystavba dialnic.....alebo sa mylim?
Mna by zaujímalo, prečo od začatia výstaby diaľnic dobre rozbehnutých Mečiarom so zabezpečeným financovaním ich nepostavil Dzurinda s Miklošom a ešte stihli vytunelovať aj tunel Branisko. Ak by pokračovali vo výstavbe, a tiež nebyť sabotáže Figelom mohli sme sa baviť o dostavbe chýbajúcej siete realne z EU fondov.
ten blud, ze Meciar nastartoval vystavbu dialnic...uz fakt s tym treba prestat...Dzurinda nic nezastavil,
tie bajky, ze Miklos, Figel mozu za nedostavbu dialnic, to uz nikoho nebavi...
do užívania v roku 1998
Diaľnice:69,381 km z toho 59,041 km iba polovičný profil
Rýchlostné cesty:22,505 km z toho 4,47 km iba polovičný profil z toho 7,739 km prestavba cesty na štvorprudovú so smerovým rozdelením z toho 10,296 km dostavba na plný profil
---------------------- Diaľnice:288,575 km z toho 59,841 km iba polovičný profil
Rýchlostné cesty: 69,87 km z toho 4,47 km iba polovičný profil
.
.mozno by nebolo zle pripomenut, ze za Durindu sa nestavalo za eurofondy....v rokoch 1999-2004.....ze mal v roku 2006 statny rozpocet prijem nie 14,8mld eur,ale len 10 mld eur....a stavalo sa v tych rokoch...teraz ma stat podstatne vyssie prijmy, ma eurofondy..A TY PLACES
.
.
rok 2006
Diaľnice:326,46 km z toho 12,073 km iba polovičný profil
Rýchlostné cesty:119,145 km z toho 18,142 km iba polovičný profil
Všetkých čo kradli treba zavrieť, ale dialnice stavať treba. Ked nie, tak sa treba vrátiť ku konským povozom, a východ môže zabudnúť na dajakú väčšiu investíciu. Za prvý vytunelovaný tunel Branisko, za Dzurindu, dodnes nikto nesedí. Od PP , nie je postavený ani most do druhej rúry. To, že Fígeľ pribrzdil diaľnice je nespochybniteľný fakt.
NESEDI NIKTO?...ako je to mozne?...skuok sa asi nestal
Figel?....prosim ta,nedaj sa vysmiat
Zahájenie výstavby:
20 júna 2011 úsek D1 Jánovce-Jablonov,1 úsek 9 km
11 novembra 2011 úsek D1 Dubná Skala-Turany 16,41 km + súčasť stavby úsek R3 Martin 1-Martin 2--1,652 km
24 novembra 2011 úsek D1 Fričovce-Svinia 11,22 km
25 júna 2012 úsek D1 Jánovce-Jablonov,2 úsek 9,54 km
16 oktobra 2012 úsek R2 Žiar nad Hronom,obchvat,pravý pás 5,76 km
.
pripravene za figela, spustene za fica
25 oktobra 2013 úsek D3 Svrčinovec-Skalité,pravý pás 12,28 km
25 novembra 2013 úsek R2 Pstruša-Kriváň 10,38 km
20 decembra 2013 úsek D1 Hubová-Ivachnová 15,28 km
.
.
prosim ta, ktore useky sa pribrzdili za Figela?.....len tu nepis, ze PPP projekty, ktore mali v roku 2010 byt hotove a od roku 2011 sme zane mali platit...
Neisté sú nielen diaľnice, ale aj to, či budeme mať za čo a na čo jazdiť.
Akokeby všetko muselo fungovať. Ešte jedna poriadna kríza a nemusí. Budeme čučať doma a hľadať niečo pod zub. A to sme ešte ohrození rôznymi vpádmi. Paranoja? Nie realita. Choré závislosti na každom kroku. Nejaká makrela to nevyrieši, keď nepomohol ani 1000klikový eurohujer. Nemáme poriadok ani doma, sociálna poisťovňa a pandrláci si robia, čo chcú, užitočnej práce je málo a zvyšok sa kamufluje. Ľudí je viac, než úžitku.
Na tvojom príspevku je vidieť akí sú Slováci neobjektívni a negatívne naladení ľudia, vraj "budeme čučať doma a hľadať niečo pod zub". Realita je úplne iná a budúcnosť bude taká, o akú sa sami pričiníme. My tu len vyplakávame, smerom do minulosti o tisícročnom útlaku a momentálne o tom ako nám všetci ubližujú a ty už vyplakávaš smerom do budúcnosti. Treba vymýšľať, vymýšľať a vymýšľať, ale nie podvody, ale niečo užitočné a nebyť odkázaní vždy na niekoho cudzieho. A že nemáme poriadok? Veď to je v nás vo všetkých z tejto krajiny, tu chýba niekto, kto by to zakričal nahlas. Nikto tu neorganizuje pochody za poriadok, systém, ale na každom kroku, nie stále krútiť len o politikoch. Tí politici sem neboli poslaní z Marsu, vyrástli z nás, sú našim obrazom...
Nie je to celkom tak, ako hovoríš. Ani si ma správne nezaradil. S akýmsi mojím domnelým negativizmom to vôbec nemá nič spoločné. Nie si schopný správne pochopiť, čo som tým chcel povedať. Nazývať to negativizmom je nezmysel. By som rovnako mohol kritizovať, všetkých slniečkových (rozumej pozitivistických) ako sa hrajú na slniečka, ale pritom teoretizujú, majú nedostatok reflexie, a sú schopní vynikať iba tým, že označia kritiku za negativizmus.
Je pravda, že to organizačne nezvládame, a strkanie hlavy do slniečového piesku nič nevyrieši.
Tu nejde len o našich politikov. Priemer, dav vždy na niečo naletí. Sme obeťou nefunkčného systému a ideológie. Vedie sa proti nám psychologická vojna, ktorej sme sa nenaučili správne čeliť.
Inak by fungoval trh, šengen, a neboli sme tak zaťažení dekadentnými ideológiami.
"Diaľnice" sú skôr dôsledok.
Neviem, či si niekedy podrobnejšie zabrúsil do náško zákonodarstva, a čo podpísal taký Dzurinda, Hrušovský... Právo nie je patrične na strane ľudí.
Keby politici nerozkrádali štátny rozpočet od roku 1990, diaľnice už dávno mohli byť. Napr. firma Široký - Váhostav, nezaplatí za prevedené práce, od štátu dostane zaplatené v plnej výške, ale firmám, ktoré robili pre Váhostav dodávateľsky nedostali zaplatené, takže museli zbankrotovať, firma Široký - Váhostav naďalej veselo dostáva štátne zákazky. V demokraticko štáte by firma dávno bola zlikvidovaná, majitelia firmy v base a viac by už nedostala štátne zákazky. Len toto je možná v tzv Bananistane. A pod. firiem je viac.
.... ľudia, verte im, sú to predsa len - ministri !??? ... :-O :-(
Takže, keď Fico skončík a diaľnice bude nutné stavať cez PPP projekty, tak budeš rozhodne proti, aby sa nekradlo, alebo si myslíš, že tí tvoji sú dokonalosť sama? Vidieť za všetkým zlodejinu je už na hlavu. Daj si bacha, aby raz Fico neukradol aj s rodinou.
Ide o to, aby sa to všetko nepomíňalo na dlh (veď preto Fico prijal ústavný zákon o dlhovej brzde) a nezaťažili aj Tvoje deti a vnukov (ak dajakých máš, mal byť proti). Čo Fico sleduje, je už podozrivé - kotrmelec s amnestiami, Jadro a teraz dlhová brzda.
Opäť protestujú ľudia, ktorí ani netušia, kto výstavbu diaľníc zastavil. Prečo vtedy nikto neprostestoval?
Podobne ako "protestovali" sopliaci zo stredných škôl. A ani ich "vodca" nevie vlastne prečo protestujú:
Študent Straka nevie nič o kauzách, proti ktorým organizuje pochody
O čom je kauza Gorila?
(ticho, potom smiech) To mám vám akože vysvetliť?
Áno. Povedzte, čo viete o kauze Gorila?
Skôr viem napríklad o Bašternákovi a tak. Gorila bola predsa len dávnejšie.
Žiadate aj vyšetrenie kauzy Gorila, tak sa pýtam, o čom je tá kauza?
My sme proste vedeli, že tie kauzy sú niečo také nemorálne. A nemáme úplne dostupné informácie k tomu, o čom je tá kauza.
Skús nám objasniť kto zastavil tú výstavbu diaľnic ..... lebo posledných pekných pár rokov vládne Fico ... a ten sľuboval diaľnice do roku 2010 .....a nejako stále nič ... tých "nadstavených" 7 rokov je tu on 6 rokov .... a diaľnica v nedohľadne ...
V roku 1998 nikto nič nezastavil ... došli prachy ... lebo Mečiar žiadne systémové financovanie neriešil .. .stavalo sa na koľko bolo a každé zdržanie bolo pre firmu výhrou, lebo cez indexáciu zarobila ešte viac .... taký "bordel" si nemôže dovoliť žiadna vláda ....
PPP-projekty bola fakt "super" .... ale predražené ... čo sa i neskôr plne potvrdilo ... to by sme dnes síce mali možno dostavanú D1 .. ale tak 20 rokov by sme už nemohli stavať nič ... všetko by išlo na splátky....
No len pre spravnost prvy PPP projekt kde bol aj usek Hubova-Ivachnova bol zablokovany Bruselom kvoli ekologickym pochybnostiam a ak by sa nezrusil nestavala by sa doposial vela 75km dlzka. Z tohto useku uz je dnes vyse polka dokoncena a v prevadzke a cast okolo Ruzomberka vo vystavbe. No aj tu sa vyskytli problemy a Ficovlada uz vyse dva roky nedokaze urobit rozhodnutie. Je to banda neschopakov. Pociatkova sebranka len otvarala useky vysutazene Figelom. Nenastartovali takmer nic.
Fico nam tu vladne 10 rokov za poslednych 12 rokov.
Radicovej vlada odblokovala vystavbu D1-ky. Ak by presiel ten gigatunel zvany PPP projekty, tak by to znamenalo lupez tisicrocia. Take uroky ake tam chceli zazmluvnit neponukaju ani nebankovky. A to Kiskovi vycitali uzernictvo a oni chceli porovnatelne zadlzit nase deti a vnucence pre par km dialnic. Navyse sme nemali pripravene dalsie useky a tak by nam boli prepadli.Tam islo len o Sirokeho kseft.SR by vratilo eurofondy do Bruselu a pozicalo za 7.5% urok.
Timo...realita
2013 -
25 oktobra 2013 úsek D3 Svrčinovec-Skalité,pravý pás 12,28 km
25 novembra 2013 úsek R2 Pstruša-Kriváň 10,38 km
20 decembra 2013 úsek D1 Hubová-Ivachnová 15,28 km
.
2014
20 februára 2014 úsek D1 Hričovské Podhradie-Lietavská Lúčka 11,32 km
6 marca 2014 úsek R2 Ruskovce-Pravotice,ľavý pás 9,56 km
17 júna 2014 úsek D3 Žilina,Strážov-Žilina,Brodno 4,25 km
17 júna 2014 úsek D1 Lietavská Lúčka-Višňové-Dubná Skala 13,51 km
11 septembra 2014 úsek R2 Zvolen,východ-Pstruša 7,85 km
.
2015
nic do vystavby
.
2016
24 novembra 2016 úsek D1 Budimír-Bidovce 14,4 km+ R2 Hrašovík-Košické Oľšany 1,061 km
15 decembra 2016 úsek D3 Čadca,Bukov-Svrčinovec 5,673 km
24 októbra 2016 udek D4+R7 (reaône sa nestavia)
Odporúčame