zeby opozicia uvolnila dlhovu brzdu, aby mohla splnit volebne sluby, to by bola sranda
Podľa:vlákien iba prvá úroveň času |
najnovšie po najstaršie najstaršie po najnovšie |
ktore??....7x pravda...2x nepravda...2x zavadzanie...to je taranie??:..
to mozem o tomto povedat, ze viac ako polovica vyrokov je klamstvo a taranie :))))
„Žilinská župa má v správe cesty II. a III. triedy (…), práve ŽSK má oproti ostatným krajom značne nižšiu tú cestnú sieť II. triedy. Z toho jedna tretina je vo nevyhovujúcom stave.“ - TOTO MYSLIS?
.
pohlad na kvalitu ciest ma inu obcan a inu spravca...ty si presvedceny, ze cestz u nas II. a III. triedy su v dobrom stave???
Takže to ,na čo doteraz počas dlhých desať rokov Birmovany komunista s jeho amsablom doslova kašlal a čo nevyriešili ani jeho župani majú zrazu riešiť a vyriešiť župani nový s inými politickými tričkami!? Dobré som to pochopil???
Po piatich rokoch môžeš konštatovať ,no dnes len emóciam odolávať?
Už len vedieť ,kto prebral v roku 2006 žezlo do rúk a protirečil aj tieňovému ministrovi ,ktorý potom s ním vládol a bol ticho keď v predvolebnom ošiali jeho vodca vrieskal ,,Dialnica BA-KE bude v roku slávnostne otvorená a daná do prevádzky jedine mojou zásluhou!!! A aká bola realita v rokoch 2010,2016 ale aká je aj teraz pri jeho vládnutí????
ragana...ja milujem tento clanok...je to jasny dokaz, kto zastavil a zbabral vystavbu dialnic...
dam ti par citatov...
.
Na druhej strane tieňový minister dopravy za stranu Smer - Sociálna demokracia Ľubomír Vážny tvrdí, že sa to zrealizovať nedá. "Toto sú technické nezmysly. Nedá sa to zrealizovať a myslím si, že to vie tak odborná, ako aj laická verejnosť. Azda len minister a jeho hovorca toto tvrdia, ale aj iní ľudia na ministerstva hovoria o roku 2013," zdôraznil Vážny.----------
13. júl 2007 - Premiér Robert Fico včera rokoval s ministrom dopravy Ľubomírom Vážnym o urýchlení dostavby diaľnice z Bratislavy do Košíc. Fico iba potvrdil svoje slová, že západ krajiny bude v roku 2010 plynulo spojený s východom.Vážny spresnil, že do konca volebného obdobia postavia na stokilometrovom úseku medzi Žilinou a Košicami päť tunelov. Čo bude s ďalšími šiestimi? „Tie sa nachádzajú v úsekoch, ktoré sú rozostavané. Do roku 2010 budú dokončené,“ povedal minister.
Doprava je problem asi vsade keby bolo takychto infomacii viac
http://spravy.pozri.sk/clanok/prace-na-kri zo…
Otazkou je ake maju pravomoci a moznosti. Vacsinou su to investicie nad ramec kraja. A hlavne vsetky useky sa aj tak budu otvarat pred dalsimi volbami to pozname!
som zvedavý ako splní sľuby Viskupič s dopravou v Hlohovci ...
*
Jurinová už povedala ako to bude riešiť : Vláda D A J ! " - už takúto výhovorku aj používa
Bude však musieť počkať na uvoľnenie dlhovej brzdy - ak chce aby sa ľady pohli bude musieť presvedčiť opozíciu aby zahlasovali za jej cesty, inak bude musieť čakať v poradí ....
V TV Jurinova povedala, ze jej prve kroky budu smerovat k stretnutiu ministra dopravy na dostavbu dialnice, podobne to hovoril aj Trnka v KE...
takze ak sa nestretnu, tak nesplnia slub??... :)))))))))
vidis, chcu to riesit....tlacit na vladu a ministra, aby sa stavalo....
Ano, toho sa aj ja obavam, ze napokon opozicia povoli dlhovu brzdu.
Toho by som sa nebal. Taki hlupi zas nie su, kedze o rok su komunalky a o dva parlamentne volby. Skor by mali podat hromadu trestnych oznameni na byvalych zupanov ohladne safarenia v zdravotnictve a vsetky skody im zosobnit a poslat ich na ulicu.
10 rokov majú takmer celé Slovensko v rukách smeráci a nepostavili za celú dobu takmer nič! Poliaci majú cesty 2 triedy lepšie ako my dialnice a pritom nepotrebujú robiť astronomické dlhy. Fico len blúznia o mnohomiliardovom zadlžovaní cez uvolnenie dlhovej brzdy, lebo bez dlhov nedokážu ísť súdruhovia ani len na záchod!
Jevtreba povedat, ze severna cast dialnice sa buduje v dost narocnom terene. Podla mna mala sa najprv dokoncit juzna trasa, ktora financne nie je tak narocna ako severna.
Diaľnica A2 je 295 kilometrov dlhá diaľnica vo Švajčiarsku.Diaľnica začína v meste Bazilej, v severozápadnej časti krajiny. Odtiaľ smeruje na juhovýchod cez zvlnené predhorie pohoria Švajčiarska Jura. V okolí mesta Luzern sa dostáva do značne členitého alpského terénu a prírodné prekážky sú tu prekonávané početnými tunelmi a viaduktmi. Veľmi zaujímavým je Tunel Sonnenberg medzi Luzernom a Kriensom, ktorý bol do roku 2006 najväčším protiatómovým krytom svojho druhu v Európe. Ďalším pozoruhodným objektom je Gotthardský cestný tunel, ktorý meria 16 918 m a je tretím najdlhším cestným tunelom na svete.
Na západnej strane alpského masívu sa nachádzajú hlboké doliny, ktoré diaľnica prekonáva obrovskými viaduktmi, z ktorých najväčší je Viadukt Biaschina, ktorý je s výškou 110 metrov druhou najväčšou stavbou v krajine. Diaľnica postupne klesá z horského terénu do kantónu Ticino a okolo jazera Luganersee pokračuje do mesta Chiasso, kde prekračuje štátnu hranicu do Talianska.
Mas pravdu, neda sa to porovnat so Slovenskom. Ja som mal na mysli, ze narocnost terenu vyzaduje aj vyssie financne prostriedky, ktore su asi nad nase pomery, ci sa skor rozkradne? Neviem, ale takto nemame ani severnu cast, ani juznu cast dokoncenu.
Rasi priniesol investorov do Kosic a kosickeho kraju? Pytam sa ktorych?
- EEI ?
- Odpredaj zvysku KOSIT-u do ruk Cyperskej spolocnosti vlastniacej EEI ?
- Zakon o dani za rozvoj ?
- Sefovi mestskych vodarni dohodil 33 bytov ?
- Odfusovanu rekonstrukciu elektrickovych trati, ktore pokakala smeracka DUHA, ktora je momentalne v platobnej neschopnosti a pozastavila aj razenie tunela Vysnove?
Jedina relevantna vec, ktora ma napada je, ze vlastnymi (alebo sponzorskymi) financiami podporil rozvoj najstarsieho remesla na uzemi KSK.
Bud frajer ty "reporter" a rozved myslienku, akych investorov priniesol. Lebo pokial mi je zname, tak za poslednych 10 rokov je najvacsim investorom T-Systems (4000 ludi, priemerny oplat 1300 eur/mesiac), ktory priniesol Dzurinda s Frantiskom Knapikom (KDH). Rasi sa len neustale prizivoval na IT investiciach, ktore s nim nemali ale ziaden suvis. Je to chudak, ktoremu to postupne spocitame. V Kosiciach sa uz radsej ani neukazuje, lebo sa boji o svoje zdravie.
Je potrebne dodat, keby T-Systems nedostavalo pomoc od statu,tak by tu uz nebol.
Pomoc??? Nenechaj sa vysmiat. Dostali 3x po 170.000EUR na zamestnanie 3x 500 ludi. Za tieto peniaze sa nakupili pocitace a pracovne stoly. To mas 340eur na jedno pracovne miesto. A nezabudaj, ze sa jedna o pracu IT. Cize nie nejaky banik alebo monter za pasom!
Ficiak dal 650.000.000 EUR pre Jaguar, kde bude mozno pracovat 3-4 tisic ludi a budu robit hlupu pracu s nizkou pridanou hodnotou. A zrejme aj to z polovice nie slovaci!
Áno, doprava dominovala v naprost. väčšine debát pred voľbami. Ona je odrazom celej slov. ťapákovčiny a siaha hlboko do minulosti. Už minulý systém, hoci cesty udržiaval v lepšom stave, nechápal akt. a najmä budúce doprav. problémy SK. Naši štud. urbanisti vtedy i za posled. 27rokov šolichali niekde nejaké mestské časti, okresky, ale spojenými silami nevarovali a nevyprojektovali žiaden veľkolepý dopravný program minimálne na najbližších 50 rokov. My Slováci, máme to v génoch, riešime problémy až ad hoc, až to praskne, až vznikne neudržateľná situácia. V Paríži architekt Hausmann, v pol 19. st. nechal zbúrať stovky domov, aj povestné brucho Paríža (tržnicu) aby mohli Parížania sa pohodlne voziť po paralelných štyroch bulvároch, čo funguje dodnes. U nás ani dnes nejestvuje dopravný GENEREL, zahŕňajúci celodopravný celoslovenský systém. (vrátane železníc, lietadiel, lodnej dopravy). A tak sa nimrajú kraje, každý na svojom, trochu to vulgarizujem, ale tým zápcham nepomôže ani Guttalax.
Krajina, ktora ma 400 km na dlzku a 100 na vysku nepotrebuje dialnice. Preco sa nerozsiruju sucasne cesty, nepristavia sa kopcami 3pruhy, nebuduju len obchvaty obci? Preco maju traktory, kombajny a podobne stroje povolene premavat sa po hlavnych tahoch?
Naco staviame nove cesty vedla existujucich, potom mame prazdne dialnice aj prazdne stare cesty. Zapchu v meste ziadna dialnica nevyriesi, tu treba donutit ludi, aby vyuzivali hromadnu dopravu.
svajciarsko ma rozlohu cca 42000km2...slovensko 49000km2....vysvetlis mi, preco svajciari vybudovali 1800km dialnic a rychlostnych ciest??...
Myslím, že je pre uvedené krajiny menej podstatné, či diaľnice alebo tzv. rýchlostné cesty prvej triedy. Najdôležitejšie je, aby boli nimi popretkávané všetky dôležité centrá pre všestranný rozvoj krajiny, a aby boli vysoko kvalitné. My s tým bláznivým tendrovaním, t.j. uprednostnením tých pobližších momentálnej štátnej moci, strácame tak prachy, ako aj čas. Výsledok- do Košíc - kamení tam roztloukal, když nekonečně silnici štěrkoval..
Jurinová drístzala o diľaniciach??? Asi mi niečo ušlo. O diaľniciach drístal Blanár a najmä Murín.
Odporúčame