Skúsim dať aj celý odkaz-
Podľa:vlákien iba prvá úroveň času |
najnovšie po najstaršie najstaršie po najnovšie |
Pán Andrejčák!
Zverejnené odchýlky emisií CO2 (aj spotreby) áut v novom testovacom cykle WLTP a v starom NEDC od analytickej spoločnosti JATO Dynamics.
Zdroj- (daj do googlu)- wp-content/uploads/2017/11/JATO-WLTP-Whitepaper-Th e-future-of-the-car-industry-as-WLTP-bites-Final.p df
Autá, ktorých výsledky boli zverejnené-
BMW X5 s dízlovými trojlitrovými šesťvalcami (30d, 40d, 50d)
BMW X6 s dízlovými trojlitrovými šesťvalcami (30d, 40d, 50d)
Peugeot 308 1,2 Puretech 130(96kW)- benzínový trojvalec
Volvo XC60 s dízlovými dvojlitrami D4 a D5
Volvo XC90 s dízlovým dvojlitrom D5
Takéto sú uvedené odchýlky WLTP od NEDC-
BMW X5: 17-18%
BMW X6: 12-18%
Peugeot 308 1,2 Puretech 130: 12-14%
Volvo XC60: 6-11%
Volvo XC90: 9-16%
A na základe týchto čísel ste pán Andreják dospeli k záveru, že „Downsizing ušitý na mieru NEDC teda nefunguje.“ Čo k tomu dodať? Hádam len, že je obdivuhodné, ako dokážete interpretovať fakty.
Odporúčame