130 uplne staci, naco viac aby sa blazni legalnejsie prehanali
Podľa:vlákien iba prvá úroveň času |
najnovšie po najstaršie najstaršie po najnovšie |
Osobne by som viac "privítal" 100 namiesto 90 ako 140 na diaľnici. Taktiež by som poopravil to tvrdenie v článku o optimálnej rýchlosti z hľadiska ekológie. Tam je najoptimálnejšia rýchlosť cca 110km/h, kedy vychádza najnižšia spotreba...
Kto ma silne auto, jazdi 160 aj bez povolenia, kto ma slabe, tak 100 - 120.
Ja si viem predstavit povolenu rychlost aj 180. Na konstrukciach smerovych tabul, snimacov myta, nadjazdoch nech su senzory sledovania hustoty premavky a podla toho na svetelnej tabuli zasvieti 180 alebo 80. Kamery budu sledovat rychlost a rozposielat poukazky podla objektivnej zodpovednosti.
Experti zo Žiliny sú buď starí páprdovia na felíciách alebo dementný, koho to chcú oblbovať že dialnice na slovensku
nie sú stavané na 140 ??? Jazdím po európe a tak viem že nemáme horšie dialnice ako zvyšok európy, a potom , tam kde sú divné ùseky tak i dnes tam je znìžená rýchlosť, a tak to môže byť upravené stále i pri 140 !!! Netreba paušalizovať kvôli zopár úsekom celé dialnice ! I tak je hanba na vládach a všetkých čo kecajú okolo výstavby dialnic , že jednu mizernú dialnicu Bratislava - Košice nevieme za 30 rokov postaviť !! Toto by už spravili i v Bangladéši !!! Zavolajte číňanov a bude do roka postavená a kvalitnejšie !!!
Nemáš najmenšieho poňatia, že o čom je reč. Rýchlosť vnímaš len tou ručičkou na tachometri tvojho obstarožného bmw. Maximálne povolené rýchlosti sú o niečom úplne inom a presne to popisuje vyjadrenie tých "expertov zo Žiliny". Ale za to, že poníektorí čitatelia nemajú dostatok vzdelania, aby ten text pochopili nenesú zodpovednosť "experti"...
Dodatok... predpokladám, že rovnako nechápeš ani rozdiely, ktoré sú medzi cestami označovanými ako D a ako R. To tiež spadá do toho istého problému nedostatku vzdelania...
Takéto opatrenie u nás nikdy nebude.
Pamätám si, keď sa znižovala v obciach rýchlosť zo 60 na 50 km/h, tak minister vnútra sľuboval, že na niektorých cestách I. triedy sa naopak zvýši povolená rýchlosť z 90 na 100 km/h. Len čo vyberú vhodné úseky.
Od vtedy som nenarazil ani na jeden úsek na ceste I. triedy, kde by bola povolená stovka. Kde by potom vybrali na pokutách?
Odporúčame