Asi preto, že to robili dizajnéri Renaultu :-/
Podľa:vlákien iba prvá úroveň času |
najnovšie po najstaršie najstaršie po najnovšie |
prečo, keď sa pozriem na karosériu, hneď viem, že je to ruské auto.
Áno ale ten ilustračný obrázok je zavádzajúci, nebude to Vesta len so zmeneným predným znakom,bude to vyzerať oveľa lepšie - aj Vesta bude modernizovaná, otázkou je kedy.
https://mitsubishispecsnews.com/2019-mitsub i…
A podľa mňa je to aj hlavný dôvod prečo Vesta opustí trhy EU, lebo tu sa bude predávať Lancer.
Mislis toto? Nový Lancer bude licencna Vesta http://www.autoforum.cz/predstaveni/lada-obr…
Ty si nagoogluj GAZ61. To bolo pôvodne civilné auto, až potom sa ho zmocnili armádni dôstojníci. U všetkých iných SUV je to naopak - armádne vozidlo, alebo jeho časti sa použijú na auto pre voľný čas. Je to tak u JEEP aj u LandRover - a, aj ten má základ z armádneho auta. Všetky iné tzv. SUV z pred LADY nemajú náhon na všetky kolesá, hoci sú určené do terénu.
Ako prvé SUV na svete LADA bola a stále je napodobňovaná všade na svete. Pred jej uvedením existovali osobné autá do terény s pohonom všetkých kolies iba na podvozkoch, pochádzajúcich z vojenských áut. Asi vedia, keď si nechajú niečo patentovať, aby im to neprebrali, ako Japonci koncepciu prednej masky do "X" od LADY X Ray.
Vesta nie je postavená na zdieľanej platforme s koncernom Renault, je to samostatný model Lady, preto sa tam nedá dať, tvrdí to Lada, je dosť pravdepodobné že druhá generácia Vesty bude mať tento problém vyriešený lebo to má byť zdieľaný model s novým Mitsubishi Lancer. Ale v tomto momente sú dosť nahratí lebo druhá generácia tu ešte nie. A u nás asi dostane prednosť Mitsubishi takže Vesta v EU skončí.
Odporúčame