Toto vyzera na velmi nekompromisny design
Podľa:vlákien iba prvá úroveň času |
najnovšie po najstaršie najstaršie po najnovšie |
Ak spravíš lepší návrh ako Steve Mattin, tak sa môžeš uchádzať o jeho miesto
Keď je dizajn všetkých áut na jedno kopyto, však vychádza z rovnakých aktuálnych predstáv, je spústa pripomienok. Keď sa jeden výrobca snaží riešiť tvar prelisov, zvyšujúcich tuhosť karosérie inak, zas sa nájdu nespokojenci s jeho koncepciou.
Tuhosť karosérie tieto prelisy asi nezvýšia! Dnes sa tuhosť karosérií zvyšuje použitím tzv. TRIP ocelí. Načim sav na ne spýtať slováka vo Voest Alpine.
Dizajn je pekný, však ho nerobili Rusi ale skúsený západný dizajnér, pri Lade je však problém zúfalo zastaraná technika a to že im trvá nekonečne dlho kým niečo začnú aj vyrábať. Tu by mohla byť technika z Dacie Duster, takže zostáva to že v Rusku čas beží omnoho pomalšie...
Doporučujem dokument o Švédskom manažérovi v Togliati. Tuším sa to volá Švéd na kolesách.
Informácia fakt zásadná. Hlavne keď LADA pred nedávnom oznámila že končí vo väčšine EU krajín kvôli tomu, že nedokáže splniť envirolimity.
To je hoax, pretoze maju motor 1.6i, ktory splni vsetky normy.
Skutocnym dovodom je to, ze by v EU nikto dacie uz nikdy nekupil
Motor 1.6 nevedia dostať do súčasnej Vesty ani 4x4, konštrukčia týchto modelov to nedovolí. Predaj Dacií v EU je niekoľkonásobne väčší ako Lady, ktorej počty sú zanedbateľné, takže hoax je len tvoj príspevok.
Aj ten starucky motor v 4x4 splna euro 6d temp s dvoma katalyzatormi,vesta tiez
Ja som písal o motore Renault 1.6SCE, ktorý v Rusku dávajú do iných svojich modelov, ktoré tam vyrábajú ale do súčasnej Vesty sa konštrukčne nedá dať, to je modernejší motor ako motor Lady 1.6, ktorý ma vysoké CO, ktoré zvyšuje flotilové emisie výrobcu.
A preco by sa ten motor nedal dat do Vesty,ked sa Vesty robia aj s Renautackou prevodovko a hnaci agregat je uchyteny na pomocnom rame a v prispevku nemas uvedene a aky motorsa jedna
Vesta nie je postavená na zdieľanej platforme s koncernom Renault, je to samostatný model Lady, preto sa tam nedá dať, tvrdí to Lada, je dosť pravdepodobné že druhá generácia Vesty bude mať tento problém vyriešený lebo to má byť zdieľaný model s novým Mitsubishi Lancer. Ale v tomto momente sú dosť nahratí lebo druhá generácia tu ešte nie. A u nás asi dostane prednosť Mitsubishi takže Vesta v EU skončí.
Mislis toto? Nový Lancer bude licencna Vesta http://www.autoforum.cz/predstaveni/lada-obr…
Áno ale ten ilustračný obrázok je zavádzajúci, nebude to Vesta len so zmeneným predným znakom,bude to vyzerať oveľa lepšie - aj Vesta bude modernizovaná, otázkou je kedy.
https://mitsubishispecsnews.com/2019-mitsub i…
A podľa mňa je to aj hlavný dôvod prečo Vesta opustí trhy EU, lebo tu sa bude predávať Lancer.
Ako prvé SUV na svete LADA bola a stále je napodobňovaná všade na svete. Pred jej uvedením existovali osobné autá do terény s pohonom všetkých kolies iba na podvozkoch, pochádzajúcich z vojenských áut. Asi vedia, keď si nechajú niečo patentovať, aby im to neprebrali, ako Japonci koncepciu prednej masky do "X" od LADY X Ray.
Ty sa zobud zo sladkeho sna.
Lada Niva sa zacal vyrabat v roku 1977.
Nagoogluj si SUV 1960 a uvidis kolko ich existovalo predtym.
Ty si nagoogluj GAZ61. To bolo pôvodne civilné auto, až potom sa ho zmocnili armádni dôstojníci. U všetkých iných SUV je to naopak - armádne vozidlo, alebo jeho časti sa použijú na auto pre voľný čas. Je to tak u JEEP aj u LandRover - a, aj ten má základ z armádneho auta. Všetky iné tzv. SUV z pred LADY nemajú náhon na všetky kolesá, hoci sú určené do terénu.
prečo, keď sa pozriem na karosériu, hneď viem, že je to ruské auto.