A co takto hladat radsej riesenie bezpecneho skladovania vodika? Spalovanie vodika v motore neprodukuje ziadne emisie. Vyroba je jednoducha tiez, staci voda a elektrina.
Podľa:vlákien iba prvá úroveň času |
najnovšie po najstaršie najstaršie po najnovšie |
A co takto hladat radsej riesenie bezpecneho skladovania vodika? Spalovanie vodika v motore neprodukuje ziadne emisie. Vyroba je jednoducha tiez, staci voda a elektrina.
Dnes sa už dá kúpiť elektromobil pod 10 tisíc bez problémov.
V Bratislave už dokonca funguje sharengo elektrický car sharing na podobnej báze ako funguje bikesharing. https://site.sharengo.sk/
Keby politici netlacili na emisie, ziadny vyrobca by sa za elektromobilmi nehnal. Pritom uhlikova stopa elektomobilu je naaaaaasobne vyssia, ako diesel, alebo benzin. Kto si este mysli, ze elektromobil zachrani planetu, je tupec. Auto s dojazdom 200 km za 20 tisic eur si kupi len ten, kto ma ine auto s dojazdom aspon 700 km.
Čo je na tom také svetoborné? Malé mestské autíčko s benzínovým motorom a s maximálkou okolo 90km/hod sa dá kúpiť do 9000. Keď sa doň dajú akumulátory, ktoré mu zaistia dojazd do voľákych 80 km, výrazne znížia cenu, oproti väčším autám na baterky, aj bez náročného vývoja. Však od bežného elektromobilu s hádam trojnásobnou hmotnosťou, vďaka poriadnemu balíku akumulátorov a minimálne o polovicu vyššou maximálkou, sa vyžaduje dojazd prinajmenšom 350-400 km a to si vyžaduje pekných pár desiatok kíl, vláčených po svete a aj 20000 Eur za ne.
Na toto zakapal nemecky vyrobca mobilnych telefonov Siemens. Chceli vyrabat lacne telefony.
Nakoniec ich skusil zachranit cinsky Benq, ktory ale nakoniec nemeckych neflexibilnych socialistov zrusil
Mame dlhu pamat
Odporúčame