Preco nestavaju mosty z gumy guma je pruznejsia nez beton ocel a vydrzi vybracie aut boli by mosty sice trosku hrubsie ale gumenne mosty by nikdy nebolo treba natierat guma nekoroduje
Podľa:vlákien iba prvá úroveň času |
najnovšie po najstaršie najstaršie po najnovšie |
.... a koho to zaujíma ?! Idú voľby ! Sa nebudeme stačiť čudovať, čo všetko si socdemácke panstvo nadelí pri odchode z funkcií - samozrejme podľa zákona !?? A koľko mostov, okrem iného, mohlo byť napríklad za cenu primitívnych bilbordov .... :-/
Primitívi, po 2.sv. komunisti pozdvihli Slovensko z ruín.. postavili, alebo opravili mosty, vybudovali cestnú infrakštruktúru, z agrárneho zaostalého Slovenska vybudovali priemyselný štát.. VSŽ, Tesla Stropkov, Tesla Orava, Tesla Piešťany, Martin, Nová Dubnica, Vážska kaskáda, Slovakofarma, nové liečebné domy v Piešťanoch, ropovod Družba, Plynovod, elektrárne, areál Snov Štrbské pleso, nové hotely v Tatrách.. som aj s mojími rovesníkmi šťastný, že som polovicu života prežil v minulom režime..
Ak by sa po 2. sv. vojne nedostali k moci komunisti, neboli by dnes žiadne problémy s mostami a s diaľnicami!
To čo si napísal? Aj to po sebe čítaš? Čo majú komunisti so zanedbanou údržbou mostov? To komunisti zapríčinili, že naše mosty ničia preťažené kamiony? To komunisti za to môžu, že v Kauflande predávajú slovenské maslo Rajo vyrobené v Mníchove vzdialenom 1000 km a kamión ničí našu infraštruktúru?
Vydrancovaná krajina a prežratý hospodársky rast. Ďakujeme pan fico, Mečiar, Slota, Danko, Bugar.
Ak by si chcel vypadať seriózne, nevynecháš účelovo z toho zoznamu Dzurindu.
Dzirnda ficovi odovzdal 28% zadĺženie krajiny a 8,5% rast hospodárstva. Vtedy sa o vydrancovanej krajine hovoriť nedá.
... a pokračuj ďalej: Husák, Štrougal, Novotný, Zápotocký a Gottwald.
Drviva vacsina mostov bola postavena pred rokom 89. Hubu si obtierat o byvaly rezim je moderne ale starat sa o to co vybudovali to uz nie vtedy su vsetci ticho.
Si si tým istý?
Do mýtneho systému dnes patrí 17000km diaľnic, rýchlostiek, ciest 1., 2. aj 3. triedy. Na cestách 2. a 3. tretej triedy je sadzba mýta 0, ale to neznamená, že autá nad 3,5 tony nemusia mať zapnutú mýtnu jednotku...
Robo Hakl, Pravda !? Vy ste novinár??? Choďte si pýtať naspäť školné a vracajte urýchlene diplom, či akreditáciu! Čo to je za úvod????
"Slovensko je v zajatí zničených mostov" a hneď za tým "Na Slovensku chýbajú peniaze na obnovu mostov...."
To toto konštatovanie stačí na ospravedlnenie činnosti zločineckej bandy politikov, ktorí ošklbali túto republiku a teraz sa tvária jak svätuškári a dobre že to neidú zvaliť na Mečiara , alebo lepšie by bolo asi na Putina?!
Vy novinári im v tejto diabolskej hre o korytá a hre o záchranu pred trestnými oznámeniami úspešne pomáhate!
Prečo sa nepovie z vašej strany kritika toho zločinu na národe? Prečo sa nespomenú mená tých, ktorí tento stav zapríčinili?
A áno "obmedzenie na moste zasiahne nielen ľudí, ale aj firmy, ku ktorým sa nedostanú potrebné suroviny." A kto bude za to zodpovedný?
Toto pomenujte! Kde sú peniaze z mýtneho? Sky Toll ich úspešne rozkradla a vy napíšete, že niet peňazí? Miliarda zmizla a niet vinovatého?
Hrôza!
Ked treba dať na štátny cloud 250 mega,tak sa nedivte,že neostalo na mosty...
Tož výsledok budovania SOCIÁLNEHO štátu pod heslom VYHRAJ VOĽBY A MOŽEŠ VŠETKO !!! MILIARDY z cestnej dane a mýta sú na súkromných účtoch zlodejov a občanom zostali len očí pre plač a rozbitá cestná infraštruktúra ako našľapne míny a nemý svedok ich NE-VLÁDNUTIA !!!
Odporúčame