Podľa:vlákien iba prvá úroveň času |
najnovšie po najstaršie najstaršie po najnovšie |
Upozorňovať na alternatívnu prepravu je nezmysel ak sám autor píše, že tam najprv treba urobiť poriadok. V čom táto vláda, prípadne predošlá jednofarebná vláda Smeru - sociálnej demagógie, urobila poriadok? Hm, jedine ak v napĺňaní vreciek oligarchov a svojich, to tento zlepenec vždy lepilo dohromady, napriek rôznym osobným a iným rozporom.
Systém zahŕňa a faktúruje použitie iba spoplatnených ciest. Okrem siete telefónu GSM pri spoplatnených cestách nepotrebuje žiadnu infraštruktúru. Rozoznáva rôzne ceny ciest, ktoré kontroluje a faktúruje vozidlám s mýtnou jednotkou. To je jeho úloha. Ak robí niečo navyše, alebo inak, tak to boli platené rozšírenia pôvodnej zmluvy. Napríklad platenie palivovými kartami a ticketing. S tým mala NDS sama problém a striedavo ich zavádzala a odstavovala, ale to treba zaplatiť. To nie je zmluvná záležitosť. Sadzby sú uvedené v zmluve.
Je zaujímave, že v Čechách s predchádzajúcim systémom získali rekordný výber mýta, napriek tomu to mýto vyradili a zriadili si také isté, v súčinnosti s tou istou firmou, čo my!! https://row.sk/9KFqI Pravdaže sa to bývalému prevádzkovateľovi českého mýta nepáčilo, radi by si boli uchovali monopol, ale Česi rozmýšľajú. https://row.sk/xFlNm Tá istá firma u nás nepochodila v tendri a bombardovala Slovensko pre svoj neúspech v EU a na slovenských súdoch až dovtedy, kým u nás nezačali požadovať pri podaní žaloby zloženie peňažného obnosu, ktorý prepadne v prípade neúspechu žaloby. Vtedy ako keby uťal, už nie sú žaloby. Zdá sa však, že boli podplatené niektoré opozičné strany a možno aj médiá a dopravcovia. Slovensko zo zásady nemôže mať nič dobré, o všetko musí byť pripravené tými, čo nikdy nič dobrého nespravili. Na to sa opozičníci vždy zbehnú vo veľkom počte a potom by sa ešte nechali vychvaľovať ako Dzurindovci.
vlastníkom mýtneho systému v čechách je štát, resp. štátna firma spravujúca cesty a nie skytoll. ani firma kapsch, ktorá prevádzkovala mýtny systém v česku do 1.12.2019 nebola vlastníkom mýtneho systému. NDS zaplatila skytoll-u všetky náklady na vybudovanie mýtneho systému aj s úrokmi a napriek tomu nie je nds vlastníkom systému. skytoll len za toto inkasoval viac ako 220 miliónov eur...
NDS ešte musí platiť dva roky, viď zmluvu o nadobudnutí systému. Ty a nekompetentné NKU počíta do platieb aj peniaze, ktoré NDS zaplatila za ďalšie dojednané služby, v zmluve nezahrnuté. Budeme musieť poslancom z výboru na kontrolu NKU dať podnet na preskúmanie vedomostí NKU o zmluve so Sky Toll-om, lebo sa zdá, že v tom plávajú a zo svojej nevedomosti šíria znepokojujúce správy, ktoré si osvojila a politicky sa snaží využiť opozícia, hoci so skutočnosťou nemajú nič spoločné.
Záchrana Markízy a Vypnutie mýta, čo je z toho lepšie? Jednoznačne sa zdá, že farebná mýtna revolúcia je schopná pripraviť štát o integrovaný systém, o jeho výnosy a aj o peniaze, ktoré boli za 10 rokov zaplatené na získanie toho systému. Záchrana Markízy bola dobrá asi len na to, že už Markízu nemáme zadarmo v terestriále. Ale nechybuje nám. Už sme aj pozabudli na ňu.
čo sem pletieš markízu? čo má štát spoločné s markízou? tam sa presá jedná o súdny spor súkromných firiem. ja markízu nepozerám, keby aj zajtra prestala vysielať, je mi to úplne jedno. určite za ňou plakať nebudem...
Štát má s Markízou spoločné to, že opozícia za Sorosove peniaze zneužila rozpor medzi dvomi mafiánmi - Kočnerom a Ruskom - na oslabenie volebného skóre strany HZDS a teda aj nástup modrého vypredávačského zlepenca - teda stratu národného majetku do zahraničia pod hlavičkou privatizácie.
Podmienky a legislatíva okolo elektronického mýta na Slovensku, úloha Európskej komisie, zabezpečenie, poistenie, bankové záruky a podobné náležitosti, stanovené so spustením tejto služby sú zhruba popísané tu https://row.sk/4lZlp Aby si opozícia nemyslela, že tie podmienky si niekto vytiahol z nosa len tak, z dlhej chvíle.
to je všetko OK. ale nerozumiem, prečo má správca systému inkasovať cca 48% zo zaplateného mýta. bežná odmena pre správcu je okolo 10%. ešte raz, skytoll získal zo zaplateného mýta za 9 rokov cca 760 miliónov eur !!! celkový výber za 9 rokov bol cca 1,5 miliardy eur. skytoll mal v roku 2018 zisk cca 20 miliónov eur, priemerná mzda je tam cca 2600 eur a pracuje tam okolo 220 zamestnancov...
Zmluva je vypovedateľná. Len prídeme o všetky platby za desať rokov a o mýtny systém. Nikto nám, ako nespoľahlivým už mýtny systém na tejto, Európou štandardizovanej úrovni nepredá, iba ak ho dopredu zaplatíme. Zatiaľ ani nemá kto, taký systém ešte nikto iný nemá vyvinutý. Náš bol prvý. Mimochodom, bola by ho veľká škoda! Je ozaj dobrý. A nepomôže ani opozícii, že sa do neho pustila. Príde o tvár!
Áno, má horší! Jednoznačne. Preto aj Česi vyhodili do smetí fungujúci systém diaľničných brán od rakúskej firmy a zaviedli si ten istý systém, ktorý u nás už funguje 10 rokov. Poliaci tiež vyvíjajú sami taký systém mýta, ako je Sky toll, ak sa im to podarí. Ostatní tiež potichu opustia slepé cesty mikrovlnných systémov alebo paušálne systémy nálepiek a zavedú si štandard EU - mýtny systém GPS - GSM spracovania presných údajov o jazde po platených úsekoch.
Ak niekto získa tento systém o desať rokov po vyvinutí a odskúšaní na Slovensku od tej istej firmy a zaplatí v hotovosti, tak to bude isto lacnejšie, ako sme ho získali my vtedy tesne po spustení satelitnej navigácie pre verejnosť, vyvinutí mýtnej jednotky - jej vývoj trval dva roky - bol to prvý systém, do ktorého sa Nemci báli ísť a odmietli ho. Teraz ho budú zavádzať. My sme systém získali a začali používať bezplatne podľa zmluvy systému DBFOT, čiže navrhni, postav, financuj, prevádzkuj/udržuj a preveď.
Pre fungovanie tohoto typu mýt. sys. je potrebný neprerušovaný signál GSM telefónu popri všetkých platených úsekoch, čo rozhodne nie je na škodu ani pre ostatné služby, ktoré telefónna spoločnosť sprostredkuje, napríklad internet. Toto je vlasne nepriamy prínos mýta pre všetkých, čo sa po diaľniciach pohybujú, aj keď nepoužívajú mýtny systém.
evita, čo to trepeš? ako môžeme prísť o platby, ktoré sme už inkasovali? ako môžeme prísť o systém, keď nie sme jeho vlastníkom???
Platenie za získanie mýtneho systému prebieha od okamihu jeho spustenia do roku 2023. Platby za 10 rokov sú už zaplatené a nebudú nám vrátené a zároveň nezískame systém do vlastníctva. Každý obyčajný človek to pochopí. Tak, ako keď niekto neplatí lízing za auto, raz ho nenájde tam, kde ho zaparkoval, lebo lízingová spoločnosť mu ho zoberie bez náhrady.
To myto je kradez pre slovensko a tym okradanie Slovakov. Je to MEGAZLODEJINA okradania Slovakov !!!!
Lenze pre stat a obcanov je to myto kontraproduktivne.
Dam priklad. Ak by sa myto neplatilo, alebo ak by som oklamal rocne myto, statu by z 50,-eur neprislo 5,-eur a Skytolu na Cyprus 45,-eur.
Stat by prisiel o 5 eur.
Ale mne (Tebe) by zostalo v penazenke 50,-eur. Ak by si si za tych 50,- eur nieco kupil na sk, zaplatis IBA na DPH skoro 8,-eur !!! a to nehovorim, ze ked zaplatis napr. kadernicke, ci sa ubytujes v kepeloch, tak tych ostatnych 42 eur investujes na Sk.
Zo zrusenia myta v terajsom meganevyhodnom nastaveni by mali Slovaci velky zisk.
To myto je kradez pre Slovensko a tym okradanie Slovakov. Je to MEGAZLODEJINA okradania
Správa NKU podpísaná Jasovským https://row.sk/bYPr0
Správa NKU podpísaná Mitríkom https://row.sk/Hay9S
Kto sa viac vyzná do toho systému a kto šíri neopodstatnené katastrofické správy?
Kde boli/čo robili doteraz?
Pán Repa, túto otázku treba položiť NKÚ !!!
2010 bolo dávno pred/po voľbách..., o.i.v r.2018 začalo celoplošné zdražovanie PZP, kt.sa (zatiaľ) skončilo v r.2019 na úrovni 3,5násobku - a to aj pre "bezškodových" !!!
...Zasa do súkromných poisťovní. A žaloba za kartelovú dohoduvje už 2.rok na súde = spýtajte sa ešte Protimonopolného úradu + súdu, či neplánujú vyniesť ortieľ až o 10 rokov !!!
Nevzdelana robotnicka a dedinska "elita" voli zlodejov, ktori okradli stat na nytnopm systeme za to, źe ich potom zadarmo nakrmia, povizia a poutieraju. To nie su jednoduchi ale sprostoduchi ludia.
Zlodeji sa dostali k moci v roku 1998 a odvtedy sa ich nevieme zbaviť. Ale mýto sa spláca, ako každý lízing. Kto to nevie pochopiť ten nikdy nič múdreho neurobí. Toto mýto je už európskym štandardom.
Zlodeji sa dostali k moci 2006 a 2009 urobili tuto megazlodejinu. Vola sa to Smrad-asocialna oligarchokracia.
Tá "Nevzdelana robotnicka a dedinska "elita" " bude musieť zaplatiť to, z čoho sa podarí autodopravcom vyvliecť. Pritom autodopravcovia používajú diaľnice na svoje obohatenie a zavadzajú bežnej premávke ostatným používateľom.
Nevzdelana robotnicka a dedinska "elita" nebude nic platit pretoze dialnice nepouziva. Ich zaujimaju vlaky a obedy zadarmo.
Paštekári majú vidiečanov za nevzdelaných? Dobré!. A potom očakávajú, že ich budú voliť? Len dočkaj! Príde na psa mráz.
Neocakavaju púretoze ako sa hovori z lajna sa bic upliest neda. Volici, ktori zvolili tuto kolaiciu predtym volili HZDS a ich cat teraz bude volit LSNS. Podla statistik su to ludia prevazne so zakladnym alebo nizsim strednym vzdelanim, jednym slovom nevzdelani. To su oficialne statistiky.
Asi nevieš čo hovoríš, keď tu hlásaš svoje smiešne a zároveň menšinové názory. Nezabúdaj na jedno - len Mečiar a Fico zatiaľ dokázali zvíťaziť v parlamentných voľbách za celú históriu Slovenskej republiky. Ostatní, ak náhodou vytvorili vládu a ak rozhodovali aj o ústave, nemali na to dostatočný mandát - boli to zlepenci, alebo úradnícka vláda, ktorá má len kúriť a vetrať. Takže tvoje názory neobstoja a Fico mal plný mandát na vládu, a jej rozhodovanie aj v čase tendra na mýtny systém a nič s tým neurobíš, musíš len potichu šúchať nožičkami a modliť sa, aby sa raz našiel nejaký dôveryhodný modrák, ktorý so svojou kohortou dokáže vyhrať voľby a teda aj vládnuť. Ulica nevládne, to si uvedom.
Ved to je slabina demokracie - volebny hlas ma kazdy, aj lekar, vedec, ale aj tupec. A tych je u nas vacsina. Preto tie uspesne volebne vysledky HZDS a SMERu.
A ked sa dnes spytas dedincanov, koho volili, nenajdes jedineho,co v minulosti vilil Meciara. A toto sa bude opakovat aj so SMERom a Ficom.
Dedincania maju proste (alebo sproste) dlhe vedenie.
Úplná hlúposť a nepochopenie, ako sme k tomu mýtu prišli, podľa akej zmluvy a že to bolo už pred desiatimi rokmi - vtedy vďaka rozvoju satelitnej navigácie bol pre Slovensko, ako prvé vyvinutý tento mýtny systém, nemajúci na svete obdobu. Získali sme ho fungujúci ZADARMO s tým, že ho v predpísanom čase splatíme - cena, ak si dobre pamätám 716000000€. Po splatení je celá technológia naša. Ale NDS dohodla s dodávateľom aj prevádzkovanie systému a niekoľko zmien. Každá z tých zmien je platená - podľa pôvodnej zmluvy navyše nad cenu za dodanie systému a aj prevádzkovanie systému je platené. To prevádzkovanie bude o dva roky pridelené výhercovi tendra a silou mocou by to prevádzkovanie chcel získať Kapsch, ktorá v tendri pohorel s jeho zastaralým mýtnym systémom, ktorý prevádzkovali aj v Čechách a museli ho opustiť, aby si spolu so Sky toll-om zriadili presne také isté mýto, ako je už 10 rokov v prevádzke na Slovensku. Náš mýtny systém si zarába na svoje splatenie.
Slovensko má najmenej efektívny mýtny systém spomedzi piatich krajín regiónu. Pomer výnosov a nákladov za deväť rokov prevádzky elektronického výberu mýta v SR v rokoch 2010 až 2018 dosiahol v priemere iba 1,9. Nasledujú Poľsko s mierou efektívnosti mýta 2,9, Česká republika má úroveň 3,5, Nemecko 7 a najvyššiu efektívnosť má Rakúsko s hodnotou 8,3. V Rakúsku tak jedno euro v nákladoch na prevádzku mýtneho systému zarobí vyše 8 eur, na Slovensku len 90 centov. Vyplýva to z analýzy Výskumného ústavu dopravného, a. s. (VÚD) v Žiline o fungovaní mýtneho systému v uvedených štátoch.
=
Takze este chces klamat ze nas nytny system dobre zaraba? Ja zabudol som, ty mas na mysli ze dobre zaraba pre prevadzkovatela, vsak ano?
Po splateni to bude este horsie, pretoze este mame platit 3 roky a uz vlani bolo zaplatene o 44 mega viac nez bola predpokladana cena kontraktu do r. 2022.
Preco tak hlupo klames?
Nie je to hlupost a ty to diobre vies. Preto nedavas ziadne cila len zvasty.
Slovensko má aj najnižšie priemerné ročné výnosy mýta a to 176 mil. eur. Najvyššie výnosy sú v Nemecku s objemom priemerne 3,8 mld. eur ročne, v Rakúsku dosahujú 954 mil. eur, v Česku 288 mil. eur a v Poľsku 286 mil. eur.
„Priemerné ročné náklady na kilometer spoplatnenej siete sú znova najnižšie v SR, a to 42,8 eur. Nízke sú aj v Nemecku – 42,9 eur. Nasledujú Poľsko (48,7 eur), Rakúsko (54,1 eur) a Česko (74,5 eur),“ priblížil Palčák. Pri výnosoch na kilometer vychádza najlepšie Rakúsko (450,8 eur), pred Českom (217 eur), Poľskom (102 eur) a Slovenskom (80 eur).
Výnosy z mýta sú vždy najvyššie tam, kde je najväčšia diaľničná sieť. Ale náklad na systém je úplne rovnaký. Aspoň na tento systém. Tomu je jedno, či obsluhuje 1000 km, 200 km, 10 000 km. Stačí len tie diaľnice mať, systém nepotrebuje väčšie náklady. Náklady na diaľnice sú vecou NDS. tie nemajú nič spoločné s mýtom.
Lepsi dokaz ze nevies o com pises si dat nemohol. V prispevku hore sa pise o nakladoch na kilometer SPOPLATNENEJ siete, ktora zahrna aj cesty ktore nie su dialnice. A je to o nakladoch na VYBER myta a nie na urdrzbu dialnic. Prave nizka efektivity vyberu myta a predrazene platby prevadzkovatelovi uberaju z penazi, ktore mali ist na udrzbu ciest takze ine krajiny maju potom lepsie cesty (staci prejst hranice a pozriet).
Ale Smeracke zlodejiny treba obhajovat, najma ak je niekto za to plateny, nemam pravdu?
aj ak by sa mytne splatkovo "nedelilo" medzi jeho prevadzkovatela a stat, tak cely jeho vyber je prilis nizky, aby pokryval vystavbu a udrzbu dialnic a ciest vyssej kategorie. nakladne auta platia iba malu cast skutocneho opotrebovania ciest, ktore vyuzivaju k svojej komercnej cinnosti.
ak by sa v SR cely rok neudrziavala a nepostavila ziadna ina cesta, tak z rocneho vynosu myta by sa postavilo iba cca 8km dialnice.
ergo, vystavba a udrzba ciest je v drvivej vacsine stale na tarchu vsetkych obcanov SR platiacich dane. vyska mytneho by sa skor mala postupne zvysovat, aby uzivatelia verejnych komunikacii platili za ich opotrebenie, ktore im svojou cinnostou sposobia.
Mýto ani nemá pokrývať stavbu diaľnic, lebo to by boli diaľnice, patriace platiteľom mýta - autodopravcom. Diaľnice však stavia štát pre všetkých obyvateľov a mýto zabezpečuje len zaplatenie za používanie diaľnic, ako výrobného prostriedku pre autodopravcov. Ostatné náklady sa získavajú z iných zdrojov. Aj z diaľničných poplatkov. Ak z daní. Takže nestavajme diaľnice z mýta, ale udržujme ich z toho mýta. Ale až potom, ako to mýto budú zarábať iba pre nás, teraz sa ešte splácajú. Naše diaľnice ešte stále nie sú dostavané. Môžeme za to ďakovať zlepencovým vládam, ktoré sa nainštalovali tam, kam nikdy nepatrili, do vedenia štátu, ktorý nevytvorili, proti ktorému intenzívne bojovali. Dodnes neuznali tvorcu štátu a samostatnosti. Môžu takí niečo vytvoriť pre štát, ktorý nechceli? Nebyť týchto excesov, tak už v roku 2008 by boli diaľnice dokončené. Mýto možno vyberať len na existujúcich cestách.
Získali sme ho fungujúci ZADARMO s tým, že ho v predpísanom čase splatíme -
=
To je daslia tvoja loz. Lubko Vazny, vazne si to ty?
Mýtny systém bol plne spustený do prevádzky bez akéhokoľvek finančného nákladu. Nič k jeho fungovaniu štát neinvestoval. Čo štát investoval je iba to, aby nikto neušieľ bez zaplatenia, kto používa diaľnicu. Ale to nemá s mýtom nič spoločné. Aj mýtne jednotky vyvinul, nechal vyrobiť a dodáva dodávateľ mýtneho systému z vlastných nákladov. Štát platí mýtnu políciu a zadovážil jej zariadenia, ktorým kontrolujú autá, jazdiace po diaľnici, či majú zaplatené diaľničné poplatky a u nákladných áut kontorolujú iba výskyt rušičielk a zapnutie mýtnej jednotky. Mýtny systém sám vystavuje faktúry presne podľa najazdených kilometrov spoplatnených ciest . Nie som Vážny. Nie som ani Harabin. Nie som ani Mečiar. Za všetkých týchto a ešte aj za Slotu ma na tejto diskusii za tie roky, čo tu pôsobím "múdri" a "empatickí" diskutéri považovali. Ja som na to síce hrdý, ale nie som nikto z menovaných.
Ďalšou výrazne problematickou oblasťou identifikovanou kontrolou, je vlastníctvo majetku v rámci systému mýta. Štát, ktorý prostredníctvom NDS zaplatil za vybudovanie mýtneho systému 256 miliónov eur, nevlastní nielen technické zariadenia, ale ani systém ako taký. Mýtny systém je aj po jeho zaplatení NDS vo vlastníctve SkyToll.
=
Klamat, klamat a klamat, cim drzejsie tym lepsie. V tom su strana Smrad-asocilana oligarchokracia a jej nohsledi nedostizni.
Podnikatelia budú lacnejšie drať diaľnice, postavené pre všetkých. Podiel na daniach pre podnikateľov v autodoprave bude nižší, preto obyčajní používatelia zaplatia viac. Je to niečo takého, ako bola rovná daň, ktorú sme museli opustiť.
Co to taras, nepodnikatelia neplatia cestnu dan, platia nulu. Ked ju podnikatelom znizia, o polovicu, budu platit o polovicu menej a Ty nezaplatis v podiele cestnej dane viac, lebo platis nulu. A matamaticky, vydel si nulou co chces a napis nam, co Ti vyslo .
Nikto sa nijako nemusí tváriť, lebo ten mýtny systém je perfektný. Neujde mu ani jedno auto a to ani s rušičkami GPS a GSM.
Zmluvy štátnej akciovej spoločnosti NDS so spoločnosťou SkyToll z roku 2009 vyplýva, že NDS za mýtny systém do roku 2022 musí zaplatiť 716 miliónov eur bez dane z pridanej hodnoty. Táto suma však nebude konečná. Zmluva umožňuje viaceré navýšenia ceny cez rôzne odmeny, dodatky či zohľadnenie miery inflácie. Navyše, kým inflácia základnú ročnú cenu služby navyšovala, v prípade deflácie v rokoch 2015-2017 sa cena nemenila. Ak- ceptovanie deflácie v rokoch 2015-2017 by malo vplyv nielen na zníženie základnej ceny služieb v týchto rokoch, ale priaznivo by ovplyvnila aj ceny v rokoch nasledujúcich.
Rôzne spôsoby navyšovania ceny za mýtny systém spôsobia, že konečná cena bude v porovnaní s pôvodnou výrazne vyššia. Národná diaľničná spoločnosť do konca roka 2018 zaplatila takmer 870 miliónov eur, z toho až 760 miliónov tvorili platby firme SkyToll, čo bolo už o 44 mil. eur viac ako bola predpokladaná cena celého kontraktu, ktorý sa má ukončiť v roku 2022.
=
Perfektny? Pre stat urcite nie.
Keď si NDS zmyslí, že si prikúpi nejakú službu navyše, tak hádam nechceš, aby bola zahrnutá v cene, ktoré sa musí zmluvne zaplatiť za mýto? To si ozaj taký jednoduchý? Len do roku 2014 bolo takých žiadostí o ďalšie služby cez dvadsať. Všetky museli riešiť vysoko odborní IT -čkári, ktorí zadarmo nerobia a ani ich zorganizovanie nie je zadarmo. Ani v socializme nie. Pod jednu zmluvu až do konca sveta nabaliť všetko, čo nám príde na rozum za desať rokov, to je ozaj úbohý rozum, ktorý by to požadoval. Ale treba si prečítať aj Jasovského správu, tá to zhodnotila lepšie, asi sa lepšie vyznajú v takýchto zmluvách a ich plnení. Odbornosť nadovšetko!
Tato informacia o zlodejinachSMERu v termine pred volbami je vybornou pre volicov, mozu zlodejov poslat prec mimo parlament presne tak, ako to spravili volici SDKU v r. 2012 v suvislosti s gorilou.
Neviem co sa panovi repovi na tom termine nepaci. Volici mozu byt zan vdacni!
Smer rušil amnestie a nezaslúži si byť ani jeden z tých, čo hlasovali za rušenie v budúcom parlamente. Ale mýtny systém sa im podaril. Autodopravci ho zatiaľ nedokázali oklamať.
Ved ho skytol vybudoval pre seba. Neujde mu z jeho 90% zisku ani cent.
Lenze pre stat a obcanov je to kontraproduktivne.
Dam priklad. Ak by si oklamal rocne myto, statu by z 50,-eur neprislo 5,-eur a skytolu na cyprus 45,-eur.
Stat by prisiel o 5 eur.
Ale Tebe by zostalo v penazenke 50,-eur. Ak by si si za tych 50,- eur nieco kupil na sk, zaplatis IBA na DPH skoro 8,-eur !!! a to nehovorim, ze ked zaplatis napr. kadernicke, ci sa ubytujes v kepeloch, tak tych ostatnych 42 eur investujes na Sk.
To myto je kradez pre slovensko a tym okradanie Slovakov. Je to MEGAZLODEJINA okradania Slovakov !!!
A KDE BOLI INVESTIGATÍVCI ??? "Ak z „jedného eura mýta dostáva 45 centov štátna Národná diaľničná spoločnosť a 48 centov išlo na účet SkyTollu“, tak je to megazlodejina, aká nemá na Slovensku obdobu. Takýmto spôsobom štát prišiel o 700 miliónov eur, ktoré mohol investovať do cestnej infraštruktúry."
Koľko stál "mýtne zariadenie v ČR, to sa tiaži REPOVI zistiť a porovnať ???
Kde mohli byt investigativci, ked je zmluva TAJNA. Az NKU zverejnil info co je ta zmluva zac. A to este mozme cakat co nas caka, ked skorumpovany SMER strati moc.To sa budeme cudovat, ze Slovensko este neskrachovalo.
Inakdobry clanok repu, ale co mu vadi termin zverejnenia zlodejiny, ved to je super info pre volicov SMERU, co za zlodejov to volili. Mozu sa zo SMERackymi zlodejmi poratat.
Ja som bol napr. v r. 2012 vdacny za info na ulohu SDKU v gorile a jednoducho som ich poslal do pecka. Spolu s ich ostatnymi bolicmi.
Teraz maju taku istu sancu volici SMERu. Ak tak nespravia, potvrdia sa tym reci o ich jednoduchosti a nevzdelanosti.
A KDE BOLI INVESTIGATÍVCI ??? "Ak z „jedného eura mýta dostáva 45 centov štátna Národná diaľničná spoločnosť a 48 centov išlo na účet SkyTollu“, tak je to megazlodejina, aká nemá na Slovensku obdobu. Takýmto spôsobom štát prišiel o 700 miliónov eur, ktoré mohol investovať do cestnej infraštruktúry."
Odporúčame