Takto by to videl jeden zo zakladateľov Greenpeace Dr. Patrick Moore
Podľa:vlákien iba prvá úroveň času |
najnovšie po najstaršie najstaršie po najnovšie |
No fakt, Sulik je macher na ekonomiku. Oblbuje ludi svojim odvodovym bonusom, sam o sebe pise, ze je uznavany ekonom (neviem kym) a vsetky oslovene ekonomicke instituty mu to hodnotili negativne...Dokonca v online vysielani pod zastitou Hospodarskych novin ho mlady ekonom Janos polozil na lopatky...
Dotovany magor co v zivote nevstal do prace a v zivote nevytvoril jedine pracovne miesto ide tarat o emisiach??? Vlastne...len to jedine vie. Ale neuvedomuje si, podobne ako cely cteny EP, ze: 1.v EP sa uz bezne hlasuje o fyzikalnych zakonoch!!!! 2. CO2 je zakladom zivota na zemi, a clovek jeho obsah v atmosfere moze ovplyvnit tak na 3.desatinnom mieste promile 3. a hlavne: za vsetok blahobyt a zahalcivy zivot vdacia tieto zbytocne potkany prave priemyslu, ktory odlisil europsku rasu a civilizaciu od vsetkych ostatnych, so zaciatkom pred 150 rokmi
Títo Greenpeace europoslanci sú úplne odtrhnutí od reality. Celosvetový problém má vyriešiť EU ? Čo je dnes EU vo svete ? Nemá ani 10% obyvateľov sveta, čoraz menšie % priemyslu na tom svetovom. A oni chcú znížiť emisie uhlíka u nás o 65 %. V tom istom čase emisie v iných častiach sveta stúpnu o niekoľkonásobok toho zníženia.
Pritom si sám odporuje, keď hovorí "ako si môže niekto kupovať elektromobil, keď je rád ak naškrabe na starý diesel".
Rovnako je to s budovami aj firmami. Keď raz majiteľ prežíva z ruky do úst, vždy bude kúriť tým čo je najlacnejšie.
Takže ak má niekto prejsť na ekologickejšie, ale drahšiu prevádzku, musí mu ju niekto zadotovať. A aby boli peniaze na tu dotáciu, treba zdaniť neekologicke prevádzky všade vo svete. Lebo prospech z lepšieho ovzdušia v EU budú mať všade vo svete. Klíma aj vzduch sú globálne. Lenže ekologické clá nikde nevidíme. Európania kupujú predražené auta, a tie isté automobilky pritom lacné ale neekologicke vozidla robia a predávajú v Indii.
Dobrý rozhovor . Tie investície do zníženia emisii nie sú náklady je to záchrana budúcich generácii , to by si mal Sulík uvedomiť .
Od coho tieto investicie konkretne zachranuju?
Od zelensej planety napr?
Ten debil "zabudol" povedat, ze elektromobily a hybridy sa kupuju IBA a KVOLI dotaciam z komunistickeho bruselskeho politbyra! Ked dotacie skoncia alebo sa obmedzia, po elektrokramoch ani pes nestekne!
A este by mohol ten sudruh povedat, ake su "pochybnosti" o bezpecnosti Mochoviec.. a tomu idiotovi treba povedat, ze to uzasne Nemecko a Rakusko velmi rado vyuziva zalohu jadrovych elektrarni v CZ, FR (naposledy minulu jar, ked veterniky na Balte stali, lebo nefukalo - bez francuzskeho jadra by nemecki sudruhovia tyzden svietili svieckami).. a zasieraju svojimi priblblymi veternikmi medzinarodnu energeticku prenosovu siet (kedze nemecki sudruhovia nie su schopni 25 rokov postavit vykonne vedenie VVN zo severu na juh krajiny, kreteni).. Poliaci uz instalovali regulacne transformatory na hraniciach s Nemeckom (a Cesi sa chystaju), aby ten nemecky bordel z vetra nezasieral ich siet zadarmo!
Takychto progresivnych chrunov naozaj Slovensko nepotrebuje, staci trnavsky kreten..
Okrem iného som sa problematikou spaľovania (jednotiek najväčších výkonov) rozličných, vrátane tzv. biopalív zaoberám takmer 60 rokov. Neviem, či ste informovaný, že jedná z najškodlivejších zložiek v spalinách "biopalív" nie je v legislatíve limitovaná a sledovaná?! Samozrejme z komerčných dôvodov!
Odporúčame