Prehľad debát

Zobraziť od

Názov debaty Počet Najnovší príspevok
Americká realita: 7 nabíjačiek za 7,5 miliardy dolárov. Nie je to vtip 9 24.04.2024 23:26:24
Pokles záujmu o elektromobily v Európe začína strašiť výrobcov 8 24.04.2024 22:15:53
Tesla zvoláva Cybertruck pre akceleračný pedál. Môže sa zaseknúť 3 24.04.2024 21:08:39
Čaká nás revolúcia v nabíjaní? Nový systém môže predĺžiť životnosť batérií 12 24.04.2024 20:47:05
Moskviču hrozia bankrotom. Ruský sen sa rozplýva 5 24.04.2024 17:46:02
Opel Grandland: Druhá generácia staví aj na batérie. Zvládnuť chce 700 km 2 24.04.2024 15:25:16
Golf konečne ‘ožil‘: Toto je 50 najpredávanejších áut v Európe v tomto roku 2 24.04.2024 13:42:20
Je to lacnejšie. Čelné sklo možno opraviť, ak je prasklina menšia ako dvojeurovka 13 24.04.2024 09:04:12
Slovenský InoBat vyrobil prvé komerčné batérie s európskym know-how 3 24.04.2024 08:23:37
Vieme, kam smeruje slovenský superdizajnér Kabaň. Siahli po ňom Číňania 3 24.04.2024 06:44:28
Holandsko: Nabíjanie elektromobilov aj zásobovanie domácností sieť nezvládne 76 23.04.2024 21:21:19
Toto je 10 najpredávanejších ‘jazdeniek‘ na Slovensku, v Česku a Poľsku 3 23.04.2024 11:30:06
Obchvaty veľkých miest by mohli byť oslobodené od diaľničných známok. Už od septembra 1 23.04.2024 06:08:23
Denza Z9 GT: Do Európy mieri brutálne čínske kombi s výkonom 710 kW 3 22.04.2024 23:22:22
ADAC: Spĺňajú autá čínskych značiek nemecké nároky? Stále je čo vylepšovať 2 22.04.2024 20:54:01
Babráci z nemeckých autoškôl. Pri skúškach tam vyletí každý druhý žiak 3 22.04.2024 18:23:43
Mercedes-Benz EQS mohol mať dva valce. Experiment nakoniec neprešiel 2 22.04.2024 15:27:28
Čínsky Dongfeng postaví fabriku v Taliansku. Stellantisu sa to asi páčiť nebude 3 22.04.2024 15:20:06
Test: Ford Kuga PHEV. Vyskúšali sme najpredávanejší plug-in hybrid v Európe 7 22.04.2024 14:56:23
Tajný dokument: Pravidlo 1:60:90 vysvetľuje, prečo Toyotu nenadchli elektromobily 15 22.04.2024 07:06:56
< Predchádzajúce 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Nasledujúce >
Pravidlá v skratke: Príspevky vyjadrujú názory čitateľov. Redakcia Pravda.sk nemôže ovplyvniť ich obsah. Vyhradzuje si však právo podľa vlastného uváženia odstraňovať nevhodné príspevky a blokovať prístup do Debaty používateľom, ktorí porušujú pravidlá. Neprijateľné sú hlavne urážky iných prispievateľov, hrubé osočovanie tretích osôb, vulgarizmy, hanobenie rasy, národa či nábožentva, propagácia akejkoľvek činnosti porušujúcej zákony SR, zneužívanie cudzej identity (vydávanie sa za niekoho iného), zneužívanie Debaty na neplatenú reklamu, spamovanie Debaty textami nesúvisiacimi s témou, spamovanie ostatných používateľov pomocou funkcie súkromných správ a hrubé poškodzovanie dobrej povesti prevádzkovateľa portálu Pravda.sk. Tieto podmienky sa týkajú tak príspevkov ako aj verejného profilu používateľa. Používateľovi, ktorý porušil pravidlá, môžu byť spätne zmazané všetky vytvorené príspevky aj verejný profil. Dĺžka textu príspevku môže byť maximálne 1000 znakov, dlhšie príspevky budú skrátené. Celé pravidlá (upravené 1. 4. 2021).

Od 11. júna je registrácia v debatách na Pravda.sk opäť podmienená autorizačnou SMS na nové číslo
+421 902 02 81 38.

Všetci diskutujúci, ktorí sa registrovali od 29. apríla 2014, sa musia autorizovať dodatočne - pri najbližšom prihlásení.

Diskutujúci, registrovaní do 29. apríla 2014, pokračujú v debatách bez zmeny.

viac v článku Pravda.sk sa pustila do skvalitňovania debát
(článok aktualizovaný)
Kontakt na administrátora: debata@pravda.sk

Odporúčame