Prehľad debát

Zobraziť od

Názov debaty Počet Založená
VW zastavil výrobu Golfu a Tiguanu. S krízou okolo Nexperie to vraj nesúvisí 2 22.10.2025 14:00
Ferrari SC40: Spomienka na F40 poteší dizajnom, no technikou na ikonu ‘kašle‘ 0 22.10.2025 12:00
Ak sa nič nezmení, Čína do dvoch mesiacov zablokuje výrobu áut v Európe a USA 318 22.10.2025 09:00
KVÍZ: Toto je 15 otázok o zimných pneumatikách, ktoré musíte zvládnuť 0 22.10.2025 05:00
Praha na svojom území zakáže zdieľané kolobežky. Vraj zavadzajú 12 21.10.2025 20:00
Pozor! Európsky parlament schválil novelu o ‘vodičákoch‘. Dotkne sa aj nás 2 21.10.2025 17:30
Súboj pohlaví: Sú muži naozaj lepší vodiči? Budete sa čudovať. Máme ‘tvrdé‘ dáta 5 21.10.2025 16:00
Vznikne európsky ‘superpodnik‘ na výrobu dronov. Chce konkurovať USA a Číne 0 21.10.2025 14:00
Český Hyundai v budúcom týždni opäť preruší výrobu. Vraj o ich autá nie je záujem 5 21.10.2025 12:00
Jeep Grand Wagoneer: Elektrická verzia dá 800 km, no s benzínovým tajomstvom 0 21.10.2025 10:00
Kia EV2: Nachytali sme najmenšiu Kiu zo Žiliny. Zatiaľ odetú v ‘maskáčoch‘ 1 21.10.2025 05:00
Vyhlásili verejné obstarávanie na obchvat Stropkova. Ale peniaze naň nemajú 0 20.10.2025 20:00
Mercedes-Benz EQB končí. Je to už tretí elektromobil, ktorý dostal padáka 0 20.10.2025 18:00
General Motors končí s vodíkom. Bol pritom prvou značkou, ktorá vodíkové auto ponúkla 0 20.10.2025 16:00
VIDEO: Vodičovi pri záverečnej skúške v autoškole vyšiel pozitívny test na drogy. Pozrite si, ako to prebiehalo 3 20.10.2025 14:30
Kanada chce žalovať Stellantis za presun výroby Jeepu Compass do USA 0 20.10.2025 14:00
Holanďania prevzali kontrolu nad čínskou Nexperiou. Ohrozuje to výrobu áut v Európe 6 20.10.2025 12:00
Capricorn 01 Zagato: ‘Kozmopolitný’ hyperšport zhmotňuje analógovú dokonalosť 0 20.10.2025 10:00
Výhody a nevýhody dvojspojkových prevodoviek. Na ktoré si treba dať pozor? 6 20.10.2025 06:00
Videotest: Kia Sportage v novom šate prekvapila motorom aj svetlami 0 19.10.2025 16:00
Pravidlá v skratke: Príspevky vyjadrujú názory čitateľov. Redakcia Pravda.sk nemôže ovplyvniť ich obsah. Vyhradzuje si však právo podľa vlastného uváženia odstraňovať nevhodné príspevky a blokovať prístup do Debaty používateľom, ktorí porušujú pravidlá. Neprijateľné sú hlavne urážky iných prispievateľov, hrubé osočovanie tretích osôb, vulgarizmy, hanobenie rasy, národa či nábožentva, propagácia akejkoľvek činnosti porušujúcej zákony SR, zneužívanie cudzej identity (vydávanie sa za niekoho iného), zneužívanie Debaty na neplatenú reklamu, spamovanie Debaty textami nesúvisiacimi s témou, spamovanie ostatných používateľov pomocou funkcie súkromných správ a hrubé poškodzovanie dobrej povesti prevádzkovateľa portálu Pravda.sk. Tieto podmienky sa týkajú tak príspevkov ako aj verejného profilu používateľa. Používateľovi, ktorý porušil pravidlá, môžu byť spätne zmazané všetky vytvorené príspevky aj verejný profil. Dĺžka textu príspevku môže byť maximálne 1000 znakov, dlhšie príspevky budú skrátené. Celé pravidlá (upravené 1. 4. 2021).

Od 11. júna je registrácia v debatách na Pravda.sk opäť podmienená autorizačnou SMS na nové číslo
+421 902 02 81 38.

Všetci diskutujúci, ktorí sa registrovali od 29. apríla 2014, sa musia autorizovať dodatočne - pri najbližšom prihlásení.

Diskutujúci, registrovaní do 29. apríla 2014, pokračujú v debatách bez zmeny.

viac v článku Pravda.sk sa pustila do skvalitňovania debát
(článok aktualizovaný)
Kontakt na administrátora: debata@pravda.sk

Odporúčame