To je prvy pre mna zaujimavy clanok od teba. Mna presne taketo veci viac zaujimaju nez citat pribehy a poviedky.
A ja som mala zelanie, aby si sa rozpisala o tomto:
"A my zase potrebujeme, aby ste nám pomohli vytvoriť podmienky, v ktorých dokážeme fungovať tak efektívne, že robíme spoločne zo sveta lepšie, krajšie a funkčnejšie miesto."
Chcela by som vediet ake by to mali byt podmienky v ktorych funguju efektivne. Co vsetko potrebuju, co vsetko ich chyba, co si najviac cenia ked od inych dostanu. Co ich najviac zranuje a blokuje. To by sme mohli porovnat s takzvane "normalnymi". V com su podla teba tie odlisnosti v podmienkach?
Nahodou mam v triede chlapca s ADHD a psychologicka k tomu dopisala, ze sa nevie sustredit a je nepozorny a je hyperaktivny. No ja si myslim, ze kedze ho psychologicka nepozna, napisala uplne blbosti, lebo on je moj najpozornejsi ziak z triedy. Niekedy vyzera, ze nedava pozor lebo uprostred neskutocneho bordelu na lavici si nieco robi a ma k tomu sklonenu

 
            
                        
















 
		