Na Slovensku dostali prioritu diaľnice
Dopravná infraštruktúra má veľký význam - pre všetkých. Len postup sa mi niekedy zdá nelogický. Staviame nové úseky medzi mestami, ale mesto samotné stále zostáva neprejazdným lievikom, takže vlastne nové úseky nič nezlepšia. Ako príklad uvediem D3. Diaľnica je po Žilinu, za Žilinou, ale Žilina je pomalý a zapchatý lievik. Už sa buduje obchvat tunelom Chlmec, ale lievik a to teda riadny, sa posunie len do Kysuckého Nového Mesta a Čadce. V týchto mestách je to vážne už teraz, ale keď sa pozriete, ako je to ďalej plánované, je to stále rovnaké - medzi mestami postavíme a mestá necháme zapchaté naďalej. Navrhujem zodpovedným v NDS alebo na ministerstve zamyslieť sa nad ďalším plánovaním a postupom výstavby a v prvom rade riešiť obchvaty miest a potom ich prepojenie. A toto nieje stav len na Kysuciach. Podľa mňa je to rovnaké všade. Veď pozrite napríklad aj D1. Ružomberok zapchatý, Prešov zapchatý, Bratislava zapchatá. Prečo sú obchvaty riešené ako posledné, keď majú byť riešené ako prvé.