S okamžitou platnosťou treba uvaliť tvrdé obchodné embargo na vietnamské polievky značky Vifon, a obchodníkov z Miletičky sledovať a odpočúvať non stop všetkými dostupnými tech. prostriedkami.
S okamžitou platnosťou treba uvaliť tvrdé obchodné embargo na vietnamské polievky značky Vifon, a obchodníkov z Miletičky sledovať a odpočúvať non stop všetkými dostupnými tech. prostriedkami.
Ak sa opatrenie nebude týkať aj kamiónov, lietadiel a hlavne zaoceánskych kontajnerových lodí, ktoré sú najväčším znečisťovateľom ovzdušia, tak opatrenie nerešpektujem, vyhlasujem občiansku neposlušnosť, a nakúpim si zo tri šesťvalce do zásoby, prípadne doveziem káru z USA či Stredného východu, kde takúto blbinu nikdy sami sebe na škodu neschvália.
Zo všetkých politicky korektných EUROK0K0TOV, Makarón je ten najväčší.
Out of all the politically correct EURODICKS, Macaroon is The Greatest.
Boli časy, keď sme platili hotovosťou, a neexistovali platobné karty ani internet banking. Ale časy sa menia, a s nimi sa meníme aj my. Áno môžeme sa baviť o kríze zákazníckej dôvery a vymieraní obchodníckej cti, ale tým sa problém so šmejdami nevyrieši. Netolerujem klamárov a zlodejov, jednoducho im nedám príležitosť ma oklamať a okradnúť.
Kde nie je ľahká korisť, nie sú ani lačné supy.
Všetko by to bolo fajn, až na jeden detail. Časový hamonogram meškajúcich stavebných prác s deadlinom jednotlivých stavebných míľnikov na stretnutí zhotoviteľa, investora a ministerstva o mesiac nepredkladá zhotoviteľ. Ten svoju príležitosť už mal, a trestuhodne ju premrhal.
Deadline predloží ministerstvo a NDS, a bude úplne konkrétny - sekundárne ostenie oboch tunelových rúr bude hotové do konca decembra, vzduchotechnika a elektroinštalácie do konca marca, vozovka a značenie koncom júna, a odovzdanie tunela s napojením do užívania do konca 2019.
Čo sa týka zvyšku stavby, ktorá je v ešte väčšom sklze, tam by som otvoril zmluvu do zhotoviteľom, keďže ju nedodržal, a pribral by som do zmluvného vzťahu ďalšieho zhotoviteľa - napríklad toho kto skončil v pôvodnom tendri druhý - Doprastav, aby navýšil stavebné kapacity na úseku Lietavská Lúčka - Višňové a urýchlili výstavbu, pričom peniaze by si delili Doprastav a Dúha-Salini podľa objemu stav. prác.
Nepochopím ľudí, ktorí vopred pošlú peniaze človeku slebo firme, ktorých nepoznajú, za tovar, ktorý nevideli alebo ho nedržaali fyzicky v ruke. To je rovnaké ako položiť na chodník 50 eur a na druhý deň sa vrátiť a čakať, že tam bude v taške čakať nákup na celý týždeň.
Takže bojovníci proti kríze teraz tiahnu do boja proti starnutiu populácie a nepriaznivému demografickému vývoju tak, že
tieto buržoázne prežitky jednoducho zakážu zákonom.
"O' zapft is" ( je narazené) - München, Octoberfest 1950-2018
"O' tunneliert is" (Slovensko je kompletne vytunelované) - Višňové 1998-2018
Výhovorky na geológiu v miestach, kde 20 rokov existuje prieskumná štôlňa, a teda každý milimeter paralelne s tunelovou rúrou je do poslednej skalky preskúmaný, mi
pripadá ako súťaž o idiota roka, či ten kto to hovorí, alebo
ten kto tomu uverí, zožne vavrín debility.
Salini Impregilo jednoducho nepovažuje úsek za svoju prioritu, preto presunul väčšinu svojich stavebných kapacít do Poľska, kde stavia úsek Rabka - Krakow. Poľsko je jednoducho lukratívnejší trh, a zmluvné záväzky s NDS im hlavybôľ nerobia.
Stavebné stroje zapečatiť a zabrániť ich presunu na iné staveniská, a manažérov Dúhy aj Salini prikovať reťazou o oba portály tunela dovtedy, kým nebude stavba dokončená, a samozrejme zaplatená pokuta za omeškanie v zmysle zmluvy.
Život v EÚ nie je základné ľudské právo. To že sa niekto narodí v krajine kde je vojna, chudoba alebo terorizmus mu nezakladá automaticky nárok na azyl v EÚ. To si treba aj zaslúžiť, napr. vzdelaním, kvalifikáciou, erudíciou v nedostatkových profesiách, aby bola aká-taká záruka, že aspoň generácia ich detí splatí spoločnosti dlh za rodičov, ktorým európa poskytla safe heaven.
Samozrejme sa bavíme o legálnej migrácii. Človek bez identity, bez platných cestovných dokladov, bez minulosti a hlavne bez budúcnosti nemôže vstúpiť na územie Schengenu. Aj za cenu toho, že niektorí z nich skončia na dne Stredozemného mora. Člny potopiť aj s prevádzačmi, a pasažierov vysadiť nazad v Afrike.
Dôvod meškania tohto úseku nie je geológia, ale to, že zhotoviteľ Salini Impregilo presunul väčšinu stavebných kapacít do Poľska, kde stavia diaľnicu Rabka - Krakow.
Na slovenské zmluvné záväzky jednoducho serú, Poľsko
je pre nich lukratívnejší trh.
Strom pri ceste je najväčší masový vrah v dejinách Slovenska. Mať tú moc tak z večera do rána prikážem obecným samosprávam vypíliť všetky stromy popri cestách v katastri danej obce, a nahradiť ich hustými kríkmi s priemerom kmeňa do 5 cm. Toto opatrenie zachráni každoročne sto životov.
???
Nie je náhodou ich náplňou práce vedieť? To budú ďalšie novinové titulky "SIS nepochybila, o dva roky pripravovanom teroristickom útoku na Slovensku nevedela" ?
Únos demokracie a vražda slobody slova. Volič im aj tento "lapsusík" rád prepáči, lebo nechápe, že to zlatíčko, čo si čičíkajú v náručí, sa im zároveň do očí smeje, a do ruky im sere.
Lynk & Co nevyrába autá v Belgicku na to, aby ich následne vozil spáť do Číny. Na rozdiel od ostatných výrobcov Lynk nepredáva autá, ale poskytuje služby trvalej mobility a konektivity. Za fixný paušál dostane zákazník garanciu mobility bez starostí spojených s vlastníctvom auta, servisom, poistením. Proste len tankuješ a jazdíš. Vlastníctvo je out.
Politický únos, politická vražda. Kura už predbehlo sliepku. Mečiar 2.0 v červenej kravate sa už v ničom nelíši od svojho učiteľa.
S okamžitou platnosťou treba uvaliť tvrdé obchodné embargo na vietnamské polievky značky Vifon, a obchodníkov z Miletičky sledovať a odpočúvať non stop všetkými dostupnými tech. prostriedkami.
Samozrejme nezmysel, školstvo buď bezplatné je, alebo nie je. Nemôže byť bezplatné len dovtedy, kým človek nevyužije svoje zákl. právo, slobodne cestovať a pracovať v rámci EÚ. To by sme museli zavrieť hranicu a nepustiť nikoho - IT čkára ani herca. Tento nápad nie je na hrane ústavnosti, ale za hranou zdravého rozumu. Pod. ako keď starý uj Gašparovič v r.2011 vyhlásil pretrápny mim.stav a chcel silovými zložkami nahnať štrajkujúcich lekárov do práce.
Lekárov treba motivovať pozitívne, a tie zádržné mechanizmy musia byť v rovine "chcem", nie v rovine "musím" ostať pracovať na SK. Vy by ste sa takým lekárom chceli nechať liečiť?
Čo sa týka štúdia na VŠ, tu nám nefunguje systém 3 grošov. Ja by som VŠ diplomy vydával na dobu určitú - napr. na 10 rokov s tým, že lekár (či iná profesia) by musel v rovnakej lehote zdokladovať, že odrobil v SK minimálne 5 rokov, alebo doplatil alikvótnu časť školného, vtedy by diplom nadobudol platnosť na neurčito. Ak nezdokladuje, diplom mu definitívne padá.
Ukrajina je slabá, roztrieštená, treba nazad anektovať Podkarpatskú Rus, dnešnú Zakarpatskú Ukrajinu. Noční vlci by nám v tom vedeli helfnúť.
Odporúčame