oprava: "nemecký výrobca"
oprava: "nemecký výrobca"
predchádzajúci ekonomickí "guru (-ovia"; rozumej ch.ji). Radšej si už nenabiehaj na hrable, prečítaj si článok a pozri sa, čo sa deje na trhu a aké sú a ešte len budú dôsledky sankcií. Samozrejme, že nás (EÚ) prevalcuje Číňan. Za mňa bohužiaľ, ale tak sa rozhodli ekonomickí "stratégovia" práve tej slávnej EÚ.
Ešteže taký mudrlant, ako ty, mi to vysvetlil. Akurát, že ten nemecký výrobca neuviedol tie dôvody, o ktorých píšeš, ale sám uznal, že trh sa nevyvíja = nerastie tak ako predpokladal. Preto balia švestky, bez ohľadu na tvoje múdra. Jednoducho, keď tie motory nie je do čoho montovať, tak ich nebudú vyrábať na sklad. V mnohom si mi vlastne vôbec neprotirečil, iba nadviazal na to, čo som písal, tak vlastne ani sám nevieš, do čoho a koho si sa obul. Neviem o tom, že by tu ľudia zarábali za rovnakú prácu /alebo dokonca za vyšší výkon/ tak ako na západe. Veď práve preto ten Nemec najskôr investoval do Maďarska a následne na Slovensku, aby sa vyšším mzdovým nákladom vyhol. A pokým mu postačuje kapacita maďarskej výrobne a podmienky sú cca rovnaké, tak si len jednoducho vybral, že ponechá pôvodnú fabriku. Ak narážaš na to, že mala súčasná vláda poskytnúť stimuly (zaplatiť firme zamestnancov a energie) a podliezť podmienky v Maďarsku, tak to už ide dnes dosť ťažko, najmä po tom, čo nás zadlžili
Aha, takže ceny energií zvýšil trh, ale dopyt po e-bicykloch /a motoroch do nich/ neurčuje trh, ale môže za to sám Fico a jeho vláda (nezastávam sa ich, ale treba byť objektívny)...tak? Tak to si riadne vymydlený. Si skutočne ekonomický talent, akoby ťa sám Mikloš učil. Ako sa ti to kedy hodí, tak tresneš, bez akéhokoľvek rozmýšľania. Ale treba uznať, že ideš s (blbou) dobou, pretože dnes je to tak veľmi progresívno populárne. A zároveň je to aj dôvod najväčšieho úpadku. Ak to takto pôjde ďalej, tak sa EÚ krachu nevyhne.
A čo mala súčasná vláda robiť reklamu na e-bicykle, aby tú výrobu motorov udržali? Keď nie je dopyt, resp. keďže sa nezvýšil ako nemeckí výrobca plánoval, tak fabriku zatvoria. To je predsa logika trhu a trhového hospodárstva. Zatlieskať treba nemeckým plánovačom, ktorí zle odhadli trhový vývoj a nálady. Keď sa ľuďom v predchádzajúcom období zvyšovali náklady na iné životné potreby, nemohli investovať do e-bicyklov, a za ďalšie konkurencia v oblasti motorov do e-bicyklov je na trhu dosť veľká.
Nové skutočnosti, ktoré článok neobsahuje. Zamrzí, že Pravda sa už úplne prehupla na stranu bulvárnych médií, ktoré uvádzajú "senzačné" titulky, ale obsah tú senzáciu, ba ani nič normálne vysvetľujúce a prínosné, v ničom neprináša/nepotvrdzuje. Totálny pád slovenskej žurnalistiky. Ďalšie médium na odpis, ktorého sledovanie a čítanie sa stáva zbytočným. Potom sa čudujú, že ľudia hľadajú informácie inde a že im aj veria. Je to práve vďaka tejto "vydarenej" taktike "hlavnoprúdových" médií.
S nechápavým ťažko diskutovať.
Škoda, že za Dynamo nenastúpia na jednom krídle Medvedev, na druhom Kadyrov a ako center Putin. To by sa zošívaní "čeháčci" a "Pražská kavárna" rovno pototo.
Už len taký paradox, že zrovna Slávia má problém...Slavia je alegória Slovanstva v slovanskej mytológii. Nechcú si zmeniť aj názov? Lebo to Slovanstvo nás práve s Rusmi spája.
Nie, (niektoré) čínske územie je "okupované" inými.
Kedy sa BSK konečne pustí do rekonštrukcie rozbitej "Starej seneckej" v úseku za Lúčnym dvorom po Senec? Opravujete menej podstatné/vyťažené úseky a ceste, ktorá tvorí dôležitú spojnicu s hlavným mestom, a navyše v čase, keď sa začali práce na prepojení D1 a D4, kde sa budeme stretávať s výraznými obmedzeniami, mal byť vyššie spomínaný úsek cesty už dávno zrekonštruovaný a prispieť k lepšej prejazdnosti počas prác na D1 a D4. Zaujímavé, že oveľa dlhší úsek spomínanej cesty v TTSK, od Sládkovičova po Lúčny dvor, prešiel rekonštrukciou už pár rokov dozadu, a v BSK sa nie a nie rozhýbať. Hanba vraj "najbohatšiemu" kraju SR.
A diaľnice z BA do KE sa asi tiež za môjho života nedožijem. Tempo výstavby je "naozaj závratné"...škoda, že sa nepribližuje tempu "šafárenia" s verejnými financiami (všetky vlády nevynímajúc), to by sme boli premianti a vystavali cestu z BA na Mesiac.
"v ťažbe sa stali sebestačnými a dokonca exportujú"...byť sebestačným je výborné (aj Československo bolo už v mnohých oblastiach sebestačné, pokým neprišlo k demokratickej revolúcii a ešte demokratickejšiemu rozkrádaniu), no ešte lepšie je exportovať nakradnutú ropu zo Sýrie a Iraku. Alebo si naozaj myslíš, že USA živia svoje vojenské základne na tých územiach pre pokoj v regióne? Ono aj ten export sa opláca, keď to nevozíš cez pol zemegule, preto sa "Američan" zasadzujúci sa za sankcie proti Rusku a nútiaci do nich celú Európu, neštíti od "Rusa" nakupovať LNG a predávať ho s poriadnou maržou "Európanovi". Viem, hovorí sa tomu obchod / biznis...a dovolím si dodať, že za tým všetkým stojí obrovské pokrytectvo a vydieranie práve zo strany toho "Američana".
Ale kdeže, je to o akomsi žokejovi Váňovi a jeho kobyle.
Máš recht, tak to je.
To, čo vidno na tej fotke v podaní "strážkyne zákona" je niečo strašné. A vidíš, všetko pozametané pod koberec. A vraj vyspelá demokracia...
O vzdelaní radšej pomlč, pretože práve na tomto (a nielen na tomto) príklade si ukázal ako hlúpy si. Zjavne patríš medzi "kastu", ktorá v domnení štúdia na VŠ sa považuje za niečo viac. Ver, že nie si, si iba zakrpatený a žlčou zaslepený človek.
A ešte dopĺňam flotilu prevádzkovaných lietadiel Air Cote d'Ivoire:
Airbus A319-100 4ks
Airbus A320-200 2ks
Airbus A320neo 1ks
De Havilland Dash 8-400 4ks (turbovrtuľové lietadlo používané na regionálne letecké trate)
Airbus A330-900 2ks (plánované dodanie v roku 2024)
Takže sa jedná o (relatívne) moderné lietadlá európskej a kanadskej produkcie, využívané bežne zvučnými aerolinkami po celom svete.
Kde tam vidíš IL-62, ty "Stary rusky srot"?!? Keď niečo trepneš, a že tu vy rusofóbni úbožiaci trepete neustále, tak z toho nemôžeš viniť ani neschopného redaktora, ktorý ako ilustračnú fotku vo veľkej nevedomosti priloží úplne nezmyselne zaprášený ruský stroj, aby vyvolal debatu práve takých slniečkárskych všetkofóbov ako si ty sám.
Air Cote d'Ivoire je oficiálny letecký dopravca APN (Africký pohár národov) 2023 a vo vyhlásení spoločnosti sa uvádza, že posádka lietadla sa rozhodla vrátiť späť pre problémy s tlakom v kabíne. Saintfiet naznačil, že cestujúcim mohla hroziť otrava oxidom uhoľnatým, ale prezident Gambijskej futbalovej federácie (GFF) Lamin Kaba Bajo uviedol, že na podporu tejto domnienky neexistujú žiadne dôkazy.
"Vôbec som to nepocítil a nie je to klinicky, vedecky ani lekársky dokázané. Sú to individuálne postrehy a vnímanie, ale nič také tam nebolo. Sedel som takmer vedľa trénera a nevidel som, že by niekto skolaboval. Niektorí ľudia spali, ale pristáli sme bezpečne. Nedošlo k žiadnemu incidentu, všetci sme zišli dolu a nastúpili do autobusu, aby sme sa vrátili na terminál," skonštatoval Bajo.
"Samozrejme"...a ešte ste zabudli, že má rád deti, až tak, že ich je...všakže?
Teraz poprosíme napísať niečo o Clintonovcoch, Bushovcoch, a iných rodinných klanoch na ceste za mocou, a tiež nezabudnúť na britskú kráľovskú rodinu, princa Andrewa, a (nielen) jeho väzby na Jeffreyho Epsteina...
Ale to sa nehodí, všetko smerom na západ treba vydávať za chrumkavé a smerom na východ za odporné.
Snažil som sa odosobniť, ale čisto podľa tej v článku zverejnenej fotky, vidím za tými očami, a tvárou celkovo, dosť psychotického človeka...možno len hlúpa fotka, ale vzhľadom na jeho vyjadrenia a prezentáciu názorov, to zrejme nebude ďaleko od pravdy.
"Najlepšie" je, keď si niekto sám fandí ohľadne svojho IQ, a myslí si, že vďaka "svojej uvedomelosti" má ako jediný patent na rozum a tú jedinú, práve jeho, pravdu. To je presne v duchu "aj ja sa cítim najkrajší, najlepší, naj..., naj..., naj". P. Radosa, budíček (nie bodycheck), každý má právo vidieť veci (aj) inak, aj napriek vyššiemu IQ akým disponujete vy.
Odporúčame