Nepochopil si to. Tie deti musia v budúcnosti pracovať a odvádzať dane štátu. Len tak pôjdu príspevky ich rodičom.
Nepochopil si to. Tie deti musia v budúcnosti pracovať a odvádzať dane štátu. Len tak pôjdu príspevky ich rodičom.
Každý bude mať dôchodok, ale ak niekto počas života venoval časť príjmov na výchovu detí, toto bude prilepšenie. Kto deti nemal, môže si tie peniaze šetriť alebo ich investovať. Mne sa to zdá spravodlivé.
Každý hlupák si myslí, že vyučovanie detí je o vedomostiach
Debata na SME je jednostranná, vôbec neposkytuje objektívny obraz. Prispievať môžu len predplatitelia, t. j. pritakávači.
Velmiprekvapeny,
v cudzine aj sokol je len havranom
Ďakujem za vysvetlenie toho, o čom bežný človek vie, len niektorí odborníci z parlamentu nie. Divné, že sa ešte neohlasujú ekologickí aktivisti, keď bo búrke vidno v meste 50 dolámaných dáždnikov. Veď načo, u Číňana sa dá kúpiť nový za 3 €.
Práve preto nahrávka vzbudzuje podozrenie.
pekné, že si sa ozval
Papúch, kritizuješ pravopisné chyby a sám si urobil hrúbku.
Terzky, tu je to:
Odovzdanie Krymu Ukrajinskej SSR
Dňa 19. februára 1954, pri príležitosti 300. výročia pripojenia Ukrajiny k Rusku odovzdalo Prezídium Najvyššieho sovietu ZSSR Krym Ukrajine (vtedajšej Ukrajinskej sovietskej socialistickej republike). Okrem propagandistických motívov hrali úlohu aj faktory ako: geografická blízkosť, previazanosť ekonomík a kultúrne vzťahy
Autor má pravdu len čiastočne. Tvrdí, "že lepšie výsledky dosahujú deti zo sociálne priaznivého prostredia, znamená to, že náš školský systém nezabezpečuje sociálnu rovnosť vo vzdelávaní". Problémy majú skôr deti z málo podnetného prostredia, a to nemusí byť vždy otázka peňazí. Niekedy je to naopak, pretože niektorí rodičia si myslia (a nainfikujú tým aj svoje deti), že kto má peniaze, má aj rozum.
Problémom je aj množstvo škôl: načo by som sa učil, aj tak sa na vybratú školu dostanem. Treba znížiť počet škôl, aby sa školy nepretekali v získavaní počtu študentov, a potom sa zvýši aj úroveň vedomostí.
Mimochodom, v niektorých západoeurópskych krajinách je bežné, že v riadnom termíne zmaturuje len okolo 80% študentov. Zvyšní potom navštevujú rôzne doučovacie kurzy, aby zmaturovali aspoň v náhradnom termíne. Majú však problém dostať sa na VˇV.
Tieto ich spory sú už neúnosné. Prečo nejaká komisia pozostávajúca z odborníkov z oboch strán nevypracuje skutočne odbornú analýzu vplyvu, na základe ktorej by sa prijali opatrenia? Tieto ich nekonečné hádky, kde si každý tvrdí svoje a nepočúva druhú stranu, idú už bežným ľuďom na nervy.
Shark,
ty tomu zrejme rozumieš a komisia, ktorá to hodnotila, je asi skupinka diletantov...
Odporúčame