v jednom článku perfektná spotreba na hybrid a v druhom článku hybridy najviac klamú so spotrebou, tak čomu mám teraz veriť? tomuto článku veriť alebo výsledkom testu ADACU, ktorý ako sa ukázalo klamal už vo viacerých veciach
v jednom článku perfektná spotreba na hybrid a v druhom článku hybridy najviac klamú so spotrebou, tak čomu mám teraz veriť? tomuto článku veriť alebo výsledkom testu ADACU, ktorý ako sa ukázalo klamal už vo viacerých veciach
toto je jedine individuálna nevýhoda - možno pre teba, keby si zmenil prácu, tak sa na to inak pozeráš, napr. Aupark v Žiline, mal zadarmo celodenné parkovanie v podzemnej garáži, teraz je spoplatnené nad 3 hodiny, ale má vyhradené vonkajšie parkovisko pre LPG, napr. v zahraničí kde majú drahšiu vzduchotechniku v podzemných garážach tak sa tam dá parkovať aj s LPG (u nás nikto do toho neinvestoval), častokrát sú nadzemné otvorené garáže, takže nie je problém s LPG,
toyota má celkom veľké skúsenosti s malými turbomotormi napr. kei cars 0,66 l, starlet 1,3 l - 100 kW, yaris 1,5 l - 110 kW, škoda že nepoužívajú turbá, možno neskôr, do lexusu už prvé turbá idú (2,0 l),
je veľký rozdiel niva iba do terénu - častokrát bez EČV, nevadí že hrdzavie, ani so spotrebou na tých pár km v lese si nikto ťažkú hlavu nerobí, opravy svojpomocne, že búcha, hučia ložiská, .... to nikto nerieši, ale ak má byť niva na značkách (EČV), prechádzať poctivo technickou a emisnou, aby nehnila, nebúchala... tak to už je celkom slušný oriešok, mal som nivu 2005 ročník a vo firme sme ich mali ďalších 12, pri väčších nájazdoch po ceste (nad 50 000 km) začali hučať ložiská v prevodovke (nové ložiská iba 80 eur ale tej roboty kým sa to všetko vymení), diagnostika častokrát nefungovala - nedali sa robiť emisné kontroly, o všelijakých detailoch ako roztrhnuté lanká na otváranie kapoty alebo kufra, polámané sedačky (strašne tenké doslova pliešky), polámané plasty, kúrenie kúri aj v lete, v posledných rokoch si aj firmy veľmi rozmyslia či kúpia nivy, či potrebujú také auto, je to iba 4 miestne auto, malý kufor,
veľa ľudí potrebuje auto s veľkým kufrom, ale už nepotrebujú výkonný motor, väčšinu času aj tak chodia po meste, zaviesť deti do školy, škôlky, kočík do kufra, na nákup, sem tam na návštevu ku starým rodičom, raz za rok na dovolenku, všetko v podstate krátke vzdialenosti, na diaľničné presuny si tento motor nikto nevyberie, aj tak tej našej diaľnice je len kúsok :),
teraz mám podľa teba toho vnuka odsúdiť? niekde zatvoriť? alebo nebodaj zabiť? boh si ho stvoril na obraz svoj, prečo by som mu nemal priať štastie? zdravie? a lásku? kde je tá tolerancia? prečo by sa nemohol oženiť s kým chce? prečo cirkev nerobí niečo s tou 50% rozvodovosťou tých akože správnych manželstiev? a koľko ešte z tých 50 % nezrušených manželstiev aj skutočne funguje? Veľa mladých ľudí ide do manželstva s tým, však keď to nevyjde tak sa nič nedeje, rozvediem sa a idem ďalej. Rozvodov bude ešte pribúdať a stanú sa bežnejšie než je nám príjemné.
Prosím ťa, čo je to ten tvoj "outlift" :) treba si najskôr upratať pred svojimi dverami
tahať 250 a viac koní z neprepĺňaného motora je nepoužiteľné v sériovom aute v dnešnej dobe. Nikto nechce vytáčať auto k 9000 otáčkam. Každý chce len ťuknúť na plyn a nech to ide. Druhá vec sú nezmyselné emisné normy. Dnešné autá sú veľmi ťažké, majú prevody nastavené kvôli úspore emisií, preto už atmosférický motor nestačí na turbo motor.
Chcel by som sa spytat na tu znacku splynovaca a servis ktory to montoval, lebo priamovstrekove motory maloktora znacka robi. dakujem
americka armada je dobrovolna, vacsinou tam chodia taki co si chcu nieco dokazovat, alebo taki co sa nevedia normalne zamestnat, este raz opakujem dobrovolna, takze ide dobrovolne zabijat za peniaze.
trochu sa podobaju na prirucnu batozinu :)
a co taky facebook? ludia dobrovolne priraduju k fotkam mena ludi takze anonymita sa uplne strati, napr. gmail kazdy mail automaticky preskenuje aby vam mohol podla toho o com pisete priradit to spravnu reklamu na tie spravne produkty, ...
elektromotor je tam hlavne kvoli vykonu, ale aj spotreba paliva sa pocita, nie kvoli nejakemu euru naviac ale kvoli dojazdu, pri spotrebach 30l+/100 km ani 80-100 litrova nadrz nevydrzi dlho
Odporúčame