Ach to boli časy....ceny 190, 124 a mamutov v skvelom stave už dávno stúpajú. Občas sa dá kúpiť niečo vyhodney, ale nie u zdieracov na SK.
Ach to boli časy....ceny 190, 124 a mamutov v skvelom stave už dávno stúpajú. Občas sa dá kúpiť niečo vyhodney, ale nie u zdieracov na SK.
Nedávno tu bol článok, že mamut má 25 rokov ani sa mi nechce veriť, že prešlo už 5 rokov. Pre mňa je W140ka auto číslo 1, ktoré by som chcel mať v garáži. Asi 3r poškuľujem po našom nete, ale tu vo výbornom stave ťažko na niečo naraziť a ak je tak prestrelená cena. Ten starší článok sa mi páčil viac. W18 nechába :-D Bruno dík.P.S.Ináč koľko bolo manuálov?
Jasné na jedno nabitie ak nie je -10C a nemusím kúriť, sneh sa mi nelepí na pneumatiky, neprší, nefúka silný vietor, smolím sa za kamionom, lebo aj pri ideálnej teplote a sám v aute ak ideš 130 km/h po 100km sa trasieš, či neostaneš vysieť na diaľnici.
Ak sú tam 10 ročné autá patrí tam aj SAAB, ale takéto tabuľku a sú na.....
Taký Nissan Leaf už má vymakané za tie roky detské choroby a je väčší pri porovnateľnej cene takže toto levíča elektroboom asi nebude.
Yaris sa 20 rokov vyráva vo Francúzku a patrí medzi najkvalitnejšie autá na svete, ale tu sa píše že : Podľa francúzskeho automobilového koncernu sa menšie vozidlá dajú so ziskom vyrábať jedine v strednej a východnej Európe. Tak Toyota vyrába zo stratou, alebo je Francúzsko strednej a východnej Európe. Iné bludy ani nekomentujem....
Prdlačka pre koho? A nasledova bude čo? 4dverové kupé a kabriolet tohto zázraku a novinkou bude 2valcové biturbo 0.49 cm3, ktoré splňa emisnú normu Euro 28? Dovi-dopo DAS Autočrep, ktorý prepadol v teste kvality a životnosti motorov, ale je to nemec najlepšia kára pre veľké množstvo Slovákov.
To je ono....kapitalizmus je krásny....nech žije zadlženie robošov na celý život.....chceme viac cudzincou muklovať v SK......EU je zlaté teľa.....VIVAT SLOVAKIA.
Je napísané v liste Galaťanom 6,7 : Nemýľte sa: Boh sa vysmievať nedá. Čo človek zaseje, to bude aj žať.
Klasické bludy na tejto stránke. Sledujem už 2 roky ceny na autoscout24.de a ceny nepadajú v Nemecku nijako mimoriadne o desiatky percent. Stačí si pozrieť vw.de, alebo spomínaný autoscout aký Passat nafťák do 17 500€ kúpite. Tak tu nepíšte omáčky nežijeme v roku 2 000kedy bol problém nájsť si ceny v Nemecku.
Dajte tomu slušnú 1.4 benzín za 11 000€ a bude sa to predávať. Málo kto jazdí iba mesto a 1.0 benzín, kt dáva 17s pri zrýchlení z 0-100km/h by sa ani nemala predávať. Predbiehať na okreske nákladne auto je životu nebezpečné. DOVO DOPO Niššan Frantícky. Toyota ponúkala Yaris do konca marca ponúkala 1.5 VVTi-iE 111k 6st.prevodovka nový motor za 10. 700e mám pocit. Po 1.4. to dvihli na 11 690€, ale dávajú havarijnú mám pocit na rok grátis.
Troška matematiky ohľadom návratnosti by potešilo. EU prijíma rôzne bludy a nezaškodil by ešte další aby nové autá namali zrýchlenie 0-100km/h nad 13sekúnd :-D.
Kazítka úmyselne robrné, aby sa zarábalo na ND a servise.
Pozývam do fejzb skupiny: Prečo nežijem/nechcem žiť na SK.
Orafete zahraničný článok a zarobené. Prečo netestujú 50 najpredávanejších áut? V tabuľke najlepších 2.,3.miesto Lotus Elis a Katerham 7čka koľko ich na Sk je? Koho zaujíma reálne spotreba ekzotov?
Sprška sprostostí v pár vetách napr.98 percent opýtaných priznalo, že masturbujú pravidelne. Nabudúce to bude 105 percent.
Klasika znižovanie spotreby bla-bla-bla v reále sme na 6tich litroch dnes rovnako, ako sme boli pred skoro 20r pri Forde Galaxy.
Odporúčame