Tiež mám radšej horké pivá a najradšej mám osviežujúcu 10-tku Urpiner.
Tiež mám radšej horké pivá a najradšej mám osviežujúcu 10-tku Urpiner.
Možno im tam v zobrazení chýba 60 stupňov výhľadu dozadu :-D
Mám kamaráta, ktorý vlastní predajňu Suzuki a ten vraví, že S CROSS nikdy akustické sklo nemal. Vitara má pomerne kolmé čelné sklo a teda hlučné a tak je pri poslednom facelifte to sklo dali, napriek tomu vytváralo väčší hluk ako v S CROSSe.
Inak mi príde, že všetky tieto články sú odpisované jeden od druhého. Používajú takmer zhodné časti viet.
A ani predchodca nemal akustické predné sklo. To mala iba Vitara a aj tak jej to nepomohlo... Navyše novinka nemá výškovo nastaviteľné sedadlo spolujazdca. Ale stále platí, za tie peniaze výborné auto.
Škaredá škatuľa sa snaží ho izolovať od všetkých iba pre seba. Aby náhodou...
Bol som sa previezť na 110 koňovom diesli s 6 stupňovým manuálom a v kabíne to od motora duní. Je to lacno spracovaná kabína, ktorej chýba zvuková izolácia.
Ojazdená zlatokopka. Neschopná šte-ka ktorá sa nedokáže inak uplatniť. A teda pekná baba vyzerá inak.
Veď vraveli že to stúpne o cca 15% a z tabuliek je to napríklad pre mňa, čo elektrinou kúrim cca 36%.
No ono aj ten Qashqai sa vyrába v anglicku, Kia na slovensku, Hyundai v čechách, takže tých aziatov je menej.
Ukáž mi americký dvanásťvalec :-D
Čo to je za svet keď producent 150 automobilov ročne má väčšiu hodnotu ako General motors :-(
A ako sa bude regulovať "tlak v pneumatike" vzhľadom na zaťaženie?
Tak existujú aj krajšie... neviem, kto určuje, že zrovna táto je naj.
Ono všetci tu plačeme, ale keď slovenská krkovica stojí 5€ a dovozová 3€ tak mnoho ľudí čo majú menšie prijmy a viacpočetnú rodinu má v tom jasno. Bohužiaľ.
A navyše škaredá, hlúpa a ešte je na to pyšná...
Navyše 91kW v texte nie je 96kW v tabuľke a 6 stupňová prevodovka rozhodne nie je dvojspojková, ale meničová.
Nuž čo, hrali sme ako chromé kravy a tomu zodpovedá výsledok.
Mali to zrušiť úplne.
Fabia, že vraj nižšia stredná trieda ... :-).
Odporúčame