Sám povedal, za posledný rok spotreba padla až na 73 litrov. A to sa žiadne dane nemenili. Takže je to asi o niečom inom.
Sám povedal, za posledný rok spotreba padla až na 73 litrov. A to sa žiadne dane nemenili. Takže je to asi o niečom inom.
Nie vo všetkých krajinách je toto rozhodujúce. V bohatších krajinách sú aj dodatočné služby dôležité.
Hlavne ten Cyprus je dobrý vtip. Určite sa to pre sročky neoplatí, mám s firmami na Cypre skúsenosti, tie náklady na to by boli vyššie ako by sa ušetrilo.
Pozerám, že vačšine ľuďom je jedno, že sa vyhodili peniaze na modernizáciu niečoho, čo už nikdy nepoletí. Hlavné je, znevážiť Galka. Že to robia ľudia zo Smeru, ktorí na ministerstve obrany nakradli, chápem. Ale, že to robíte Vy, čo len túto hru zaplatíte - to už je na zaplakanie. Tak si plaťte za opravu vrtuľníka, ktorý už nepoletí a tlieskajte. Veď Galko tomu napokon nerozumie, však? Potom sa ale neopovážte fňukať, že na niečo nie sú peniaze.
To je taká hra pre jednoduchšieho voliča. Nie je to o tom, či poslanec má 4 alebo 5 tisíc eur, to je úplne jedno. Je to o tom, nakoľko sa nechajú ovplyvniť lobby. Uvediem príklad príde Doprastav a Váhostav najprv s tým, že prepustia dokopy 1250 ľudí, potom pripustia, že by sa dalo zrazu ušetriť... ak to ale predtým odmietali, tak je jasné, že by sa na tom dobre nabalili ak by sa to podpísalo v pôvodnom znení. Tu ide o miliardu eur, zatiaľčo pri plate poslancov sú to tisícky eur. Ja by som kľudne povedal, nech majú 20,000 eur mesačne, ale nech posielajú agentov provokatérov a niekoho ak čapnú ide rovno sedieť... kým sa plebs baví o eurách, miliardy idú dole vodou...
8% je posledný odhad IMF pri analýze slovenského rozpočtu.
Čo ma dokáže zaraziť najviac je to, že ľudia si aj po tom, čo videli ako dopadlo Grécko, neuvedomujú že deficit 7-8% HDP znamená, že štát minie o 40-50% viac ako dostane. A neuvedomujú si, že takto to skrátka fungovať nemôže a hovoria o tom, že uťahovať opasky nie.Ako keby sme mali na výber. Jediný problém je v tom, že na výber nemáme.
Asi to bude tým, že Slovensko aj napriek posledným rokom má celkový deficit stále relatívne v poriadku, polovičný oproti Maďarsku a nepotrebuje pomoc IMF. Dlho si žili nad pomery za socialistickej vlády, tak teraz musia uťahovať opasky, všade vo svete to tak je, bolo tak aj u nás a aj dnes nastáva tá chvíľa, tak prečo si myslia, že u nich nie?
Pre SaS je to oveľa vačšia hanba, keďže chceli byť iný ako SMER a robia to isté.
bolo, SMER to robil tak isto, takže SAS sa zaradí k nim.Úbohé.
Pretože na úseku Milhosť-Košice je časť tranzitu, časť ľudí, ktorý dochádzajú do KE, časť ľudí KE-BA atď. Na Zvolen sa nedá stavať lebo nie je dokumentácia. Tu sa dá psotaviť 15km za 78mil, D1 staváme 75km za 3mld. Porovname si to teda, čo sa oplatí. Pri takom pomere ceny sa to už len kvoli parku v Kechneci a zlepšeniu bezpečnosti na ceste oplatí. Už som to písal x-krát. Cesta na ZV nie je pripravená, nie je dokumentácia, povolenia a za tú cenu by tam postavli asi 1km....
Pri úseku ZV-KE to tak nie je, stále sa uvažuje nad 2 alternatívami ndsas.sk ;-)
Z toho sa úver nikdy nesplatí, inak by sme tu už mali všetky diaľnice hotové.
V prvom rade, cesta cez ZV sa budovať nedá, lebo na ňu nie je nai dokumentácia, ani povlenia, nič. Ďalších x rokov sa budovať nebude. Začal sa stavať sever, na obe nie sú peniaze (vlastne peniaze nie sú ani na ten sever). Realita je taká, že sa chodí cez Budapešť. (mimo M0 pri prechode cez mesto je to 459km, ale časovo horšie), je možnosť postaviť túto cestu za lacný peniaz (78mil EUR je za 15km určite ďaleko menej ako sa dáva na D1 alebo kdekoľvek inde koli vhodnému terénu). Pri trase je navýznamnejší priemyselný park na východe Slovenska - Kechnec. Celkovo zobraté, je to určite rozumné teraz postaviť. (78mil za 15km verzus 9,1mld (stavebné náklasy okolo 3mld) za 75km).
Aha, tak takže by sa mali stavať všetky cesty naraz. Deficit asi 30% HDP ročne, ale inak je to úplne reálne. Chápem.
A keď slovenské autá chodia po Maďarsku neničia vozovky? Ak sa nemýlim, tak každý štát na diaľnice dopláca, takže asi na tom až tak netratíme... lebo aj tie opravy niečo stoja. Navyše nútiť ľudí chodiť po Slovensku, ak to majú rýchlejšie a bezpečnejšie cez Maďarsko je perverzné.
Neviem či nerozumieš tomu, že ťah Košice-štátne hranice je rovina, kde sa postaví pomerne dlhý úsek za nízku cenu. Na Rožňavu nie je ani dokumentácia hotová, takže sa tam stavať nedá a nebude dať ďalších x rokov. Ľudia zo Slovenska cestujú aj do zahraničia, napríklad do Maďarska, na Balkán atď. Navyše, ak už ľudia dnes jazdia cez H do BA, tak nám to pomože, aj tak by tade jazdili, tak neviem prečo toľká iracionálna histéria. Ak po našich cestách chodia cudzinci - ničia nám cesty, ak my chodíme po cudzích, dotujeme ostatných. Tak už konečne začnite rozmýšľat hlavou...
15 km na Rožňavu by nepostavili tak lacno. Asi málokde sa dá postaviť toľko km za takú nízku cenu. Aj to treba zobrať do úvahy. Rovnako tak to, že už teraz sa jazdí do BA cez H.
Odporúčame