no tebe nepomoze ani ked napise ľ alebo č ...... pochopit zmysel...
potrep hlavou aby zapadla ta 1 bunka tam kde ma. spocitaj co narobil zapad a co rusi...alebo komanci. a hlaven za akej situacie. polsko ich napdalo madarsko detto takze preto tam nechali svoje armady. preco su arady uss v statoch ktore ichj nenapadli hol uk fr spa norsko tal atd? iste urobili aj chyby ale 1000x nasobne mensie. do afganu mali pozvanie ofic vlady. usaci napadli Vietnam po vyfabulovani dokazov ako aj Irak ci Afgan ci Lybyiu atd...porovnavas neporovnatelne....zapad de facto 2ww pripravil lebo mu nevyhovovali vysedlky 1ww...vychoval Hitlera dodal mu patenty (H.Ford dostal zelezny kriz) a dokonca uSS dodavalo benzin az do dakeho 42 Nemecku
Egypt si bude musiet vybrat..alebo si spravi poriadok a nepride o klienotv alebo sa im zruti turisticky ruch...nieco podobne zazilo Tunisko...asi tak skoro tam nik nepojde...ako tazko sa vracia dovera...ze sa vratis domov zivy a zdravy z dovci...
hore som polozil otazku kolko je dost na pripravu akcie
"Bola to veľmi sofistikovaná, starostlivo naplánovaná operácia so zapojením mnohých aktérov,- konštatuje nedeľník"
otazka do placu:
kolko je dost na starostlivu pripravu utoku?
"Bola to veľmi sofistikovaná, starostlivo naplánovaná operácia so zapojením mnohých aktérov,“ konštatuje nedeľník
takze rusi sa zapojili v Syrii 30.9. 30 dni staci na tak starostlivo pripravenu akciu aby neozstali stopy ?
pre amaterov urcite nie. ak boli do toho zapajeni na trvaly pracovny uvazok aj desiatky roznych specialistov - tak ano...ibaze slo o zostrel co sa zatial "VYLUCUJE" ...
ked lietadlo praskne chvostom o zem - tak bud bude totalne skontrolovane alebo ide do srotu sorry.....opat kapitalzmus - a setri sa kde sa da....a takto to dopadne
precitaj si to este raz - mozno som sa nevyjadril uplne zrozumitelne pre Teba ale pisem ze pracovnik sazky-sportky dodatocne vhodil zmeneny ticket...a vypatrali ho tym ze si podali celu pobocku najma tych co mali pristup k vyzbieranym ticketom,...tot vsio nikdy som nepisal ze kontrolovali tickety..ako ty si asi statistiku vobec nemal lebo toto by si nenapisal..tu to mas este raz
"napriklad na zaklade pravdepodobnosti vypatrali hned na druhy pokus chlapika co mal pristup v sportke k tiketom. prvy krat zmenil tiket"... cize aby som sa opravil on tam vhodil novy ticket s cislami ktore sa dozvedel z losovania...capito ? uz neviem ako jsnejsie to mam napisat..
ty si dnes nie v pohod co? ja nepisem o znalosti vsetkych ticketov - a kde to vidis? ja pisem ze dotycny po vyhre ked sa dozvedel cisla vyplnil ticket so spatnym datumom a vhodil ho medizi ostane a o par dni si prisiel niekto jeho znamy po vyhru. ale ked to urobil druhy krat tak statisticky je skoro nemzone aby za 2-3 tyzdne vyhrala aj keby hned ina osoba v tom istom regione...napr v hornej dolnej v kiosku ABC? kde preboha vidis to co ty pises ze pisem ja???????ja som povedal ze sa len preverila staitsticka moznost ze jedno a to iste podacie miesto vyhra 2x za cca mesiac...a kriminalisti si podali vstkych pracovnikov a bolo...
pises bohauste blbosti....prepac.
oprava: je doPlna vyplneny trhavinou bez vzduchovej medzery
dufam ze nebudes rozoberat specialne naloze s manroovym efektom co sposobuje plazmovy luc...ze tam je vzduchova medzera ......
za pre napisal som vseobcne tlmic cize ako vyfukovy tak aj zvukovy.
ty si in expert ktory tu splieta 2 na 3. :
- 1 lietadlo padlo pocas letu 9,5 km ty uvadzas co narobi mala trhavina na palube pri vlzietani ci pristavani - nehnevaj sa uplne mimo misu
- 2. spominas malu 40g trhavinu z ktorej sa vykluje 150 g - 4x viac!
- 3.ked poviem ze zalezi kde trhavina bude ci napr este v uzatvorenom priestore ako je skrinka ktora scasti utlmi efekt explozie - tak mi vsugerujes ze ale Granat by otom nemal skoro ani fungovat.
- 4. o ze granat je dolna vyplneny trhavinou bez vzduchovej medzeri - mimo rozbusku ti akosi unika...navyse obal je spec tvarovany a z matralu napr liatina kotra je estrene krehka a puka pri namahani ti opat uchadza ze?
5 - zaklincujes to tym ze popieras co si napsal a vravis ze mampochopit efekt 100g vybusniny na volnom priestranstv a v plechovje bude? clovece ty si spadol z marsu? ved to som ja prvy spomenul ...
preboha ved to je 30 r stara vec. ked davaju na national geography priciny nehod - niekotre su fakt banalne - okamzite ale je aj reakcia vyrobcu ak slo o konstrukcnu nedokonalost ci az vadu....ved aj auta sa zvolavaju ked sa pride na to ze je nieco vadne. nie ze by vyrobcovia nezareagovali na prusery 30 rokov stare....
tak moment vzorky sa len ste odviezli do rf...na identifikaciu vybusnin, otazka je aka to bola a ci zanechala po sebe dake zname dokazy
pre pripad rakety v-v ci z-v tak tam mas toko dalsich signalov ktore by rf zachytila ze toto tu ani nespominaj. nepamatas ked izrael cvicil s usa a vystrelili min 2 rakety na syriu ako zatlkali v ep 2013? rf o tom vedela..
druha vec je ze co sa mediam pusti a rf mlci.....je to je fakt
ty vobec nepohnes mozgom? granat je vyplneny trhavinou je z krehkeho materialu s iniciovanymi trhlinami koli lahkemu a co najvacsiemu roztrhnaiu na co najvacsi pocet ulomkov.. kdezto oplasteny priestor s cim vacsim vzduchovym priestorom(co je skrina napriklad mnu uvadzana tlmi exploz. ucinok - preto su takto konstruovane tlmice aby pohltili energiu a hluk. preboha rozmyslaj co placnes do vzduchu...
tak mi to docent povedal pred 25 r a mimochodom vynikajuci v matematike. to ze je to pre teba konina - vravim ze sa to stalo davno co je na tom?..odvtedy uz nie...dnes je to mozno ovela sofistikovanejsie aby sa na to neprislo...
mimochodom Ty si vobec nepochopil - "to je len jedno z if-elseif...-endif"
- "TO JE LEN JEDEN z ifov" - cize casti algorytmu, zreme vobec si nepochopil prispevok...prelozim okrem inych podmienok by som osetril aj kabiny a navrhol by som aj detektorom vybavit otvory pre batozinu...ale cna letenky porastie..
a co myslis ze je -...- po posledne endif..? to ze dost vleka velka vacsina obycanych programatorov funguje ako pises neznamena ze vsetci. zrejme si nidky ziaden program nenapisal. samozrejme kedze ide o ukony ktore vykonavaju ludia moze nastat chyba - ludsky faktor a ten aj dnes sposobuje 70% pricin padu lietadiel. darmo nalinkujes co ma kto urobit ked to neurobi. neostava nic len v lietadlach zacat instalovat dektory vybusnin atd... proste maximane odlahcit ludi - eliminovat lahostajnost, lenivost, unavu..povrchnost...ci umysel
a mmochodom nebavme sa o programovani lebo dolezity je algoritmus...nie zapisovaci jazyk. ja som navrhol - aby som sa teda opravil algorytmus kontroly...samorrejostou by malo byt potom detekovanie vybusnin nie len na pasoch(co sa urcite deje)-ale este vybavit aj otvor lietadla detektorm. samozrejme cena leteniek bude opat stupat...na to aby sme urobili uspokojivy algorytmus ale musim vediet napriaklad ci lietadlo parkuje na noc v cudzom ci nie atd
neviem o com tocis...islo o pripad z 50 rokov..dotycny proste spatne dorazitkoval vyplneny ticket(zreme to musel byt daky veduci co mal pristup k vsetkemu) a vlozil k ostatnym, a zrejme vtedy tiez zber ticketov nebol "online" ci inak zabezpeceny. po takychto pripadoch sa prave tie zabezpecovacie prvky zavadzali - cize to presne potvrdzuje ze raz a dost co pisem.
podstatne je ze matematicka metoda okamzite zuzila priestor podozrivych. A dalej iste je ze odvtedy sa to viac krat nestalo - lebo sa sprisnili bezp. pravidla.
dalej pises o dvoch roznych veciach - iste ak dnes padne jedno lietadlo koli vybusnine v kockpite(to si pisal ty) je naivne si mysliet ze do tyzdna to niekto zopakuje na tom istom letisku.musi brat do uvahy ze TI co nad takymi vecami PREMYSLENE dumaju maju siet informatorov a vyhodnocuju riziko odhalenia. mimo osamelych samurajov...staci takto?
hm vybusnina bola v kabine? no aj tomu sa da predist po prvom pouziti. piloti si zacnu nosit detektori vybusnin, pred odletom pribudne kolonka v zaznamoch pred odletom - skontrolovane detektorom na vybusniny ? a mas vymalovane. dalsi priad daj ktory mam osetrit.
to je len jedno z if-elseif...-endif
Pocuvaj kus hamuj, 150 g je uz skoro 4 nasobok 40g...iste je ze aj najmensia vybusnina 10-20g urobi dost velku paseku v lietadle velkost zalezi len kde bude(napriklad taka skrinka dokaze paradne elinovat tlakovu vlny a lietajuce ulomky)..cize otazne je aku velku skodu napacha trhavina a co s tym ma sancu pilot utobit. ak by napr doslo k poskodeniu a len dekompresii + vypadol by motor pilot ma stale moznosti vypustit palivove nadrze...a pokusit sa nudzovo pristat. tito nemali ziadnu sancu. dalej opat porovnavas neporovantelne - statisticky najviac nehod je pri vzletoch a pristaniach a to aj bez vybusniny. tu neslo o ziadnu z tychto cinnosti. drzme sa merita veci a uvadzame adekvatne priklady. lietadlo nepristavalo ani nevzlietalo preto neuzvadzajme ine pripady. jednoducho pokojne a stabilne letelo v cca 9.5 km vyske. a zrazu takmer kolmo padlo dole?
Odporúčame