vsetko zavisi na skuskach ak pojdu dobre moze byt aj skor ak sa bude lamat chvost ako Airbasu A380, ze to museli preratavat a prerabat..tam bolo opozdenie tie cca 2 roky voci prvym dodavkam? mozno menej ale bolo to dost.
je tiez mozne ze spolupracovali s RF alebo sa este len chytaju zacat vyrabat vacsie typy ..toto si uz nepamatam. iste je ze 2 popredni vyrobcovia lietadiel dostanu coskoro vaznu konkurenciu..a ak bude lietadlo dobre...cenovo lacnejsie tak maju problem. isto sa teraz kazdy bude rehlit ze materialovo kolko to lietadlo vydrzi. nepodcenoval by som cinanov...po tom ake stavby zvladli a aj po kiksoch co narobili(kto nie, staci si pozriet ako padali velke mosty v USA) ... podstatne je co sa poucili z toho..urcite treba pockat na prve zatazove testy, bude treba vykonat tisicky vzletov a pristani koli narazovym zatazeniam a samozrejme cyklicke unavve skusky materialov takze to urcite daky rok aj dva potrva a to by min. denne 20-30x malo pristat a vzlietnut na cca 30-40min